Paljon sinulla on tällä hetkellä tilillä rahaa??
Omalla tililläsi, ei milläään perheen yhteisellä säästötilillä tms.
Kommentit (72)
Sen verran ettei tarvii syödä makarylliä kuin pummit konsanaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 19:40"]
Sen verran ettei tarvii syödä makarylliä kuin pummit konsanaan.
[/quote]
Meillä oli tänään pastaa pekonikananmunakastikkeella. (Alkupalana mozzarella-tuore salaattia) ja jälkkärinä jäätelöä.
Huomenna syödään naudan sisäfilepihvejä typötarpeineen (hassalbackan perunat, tuoresalaatti mansikoilla ja mustikkkarahka)
Yilihuomenna menyylä luultavasti tagliatelea naudanjauheliha-pekoni-kantarellisoseella (sipulia, viimekesän pakastettua tomaattipastaa yms. ei liene syytä mainita), tuoresalaattia ja sorbettia.
"Makaryllillä" siis tässäkin perheessä mennään... vaikka viestin 22 kirjoittaneen toimeentulon sosiaaliturvana veroillamme maksammekin.
Jotain 7 tonnia. Nämä siis minun henkilökohtaisilla tileilläni yhteensä. Perheen yhteistä laskutiliä ja miehen tai lapsen tilejä en huomioinut. Mitään perheen yhteistä säästötiliä meillä ei olekaan, kumpikin säästää ihan omillaan.
Aika iso hajonta.
Mulla n. 500 ja n. 33000. Omilla tileillä.
Lasketaanko oma säästötili? Olen yh joten ei ole mitään perheen yhteisiä tilejä. Käyttötilillä noin 300€, en pidä siellä palhia. säästötilillä reilu 16 000€. Säästötililtä menee kuukksuden sisällä laskuja lähes 4000€, joten pian vähemmän.
Siis kaikilla tileillä, no se n. 4600 ja toisella 26000 ja s-bonustilillä joku 25e.
Omalla tilillä on reilut 400 €, yhteisellä käyttötilillä 1200 €, lainatilillä 1100 € (eli summa varattuna jo kesäkuun lainaa varten) ja omalla säästötilillä on 9700 €, josta tosin tipahtaa pari tonnia pois kesäkuussa, koska menin tekemään sijoituksen, jonka maksoin visalla, eikä se mennyt vielä toukokuun maksussa tililtä. Miehellä on ensi perjantaina tilipäivä, joten meillä on tässä kuussa harvinaisen hyvin nämä raha-asiat hoidossa. Tavallisesti mennään kädestä suuhun ja tilipäivästä tilipäivään niin, että pennejä lasketaan ennen seuraavaa tiliä. Miehelläkin on säästöjä 700 €, mikä on häneltä harvinaisen hieno saavutus.
Mulla on käyttötilillä noin 3 tuhatta, säästötileillä 23 - 25 tuhatta.
4000 euroa, sisältää käyttörahat ja säästöt. Tämän kuun laskut on maksettu.
Käyttötili ja säästötili, yhteensä noin 50 000 euroa.
Omalla käyttötilillä 83100. Miehestä en tiedä.
Onko kaikki todella noin rikkaita....
Mulla 15,75e.
Käyttötili 380 tuhatta. Ei tarvi laskea mitään, kun maksettu asuntokin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:18"]
Käyttötili 380 tuhatta. Ei tarvi laskea mitään, kun maksettu asuntokin.
[/quote]
Tämä oli vitsi. Olen täysin persaukinen ja vuokralla
-2,4 e