Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi me naiset haukutaan koko ajan toisiamme?

Vierailija
19.05.2013 |

Kim Kardashian on järkyttävä raskaana, jollain Anna-missillä on iso pylly, jollain oli kauheet tissit ja joku blogisti on tyhmä ja elää miehensä rahoilla. Väitän, että jos lopetettaisiin tää toistemme jatkuva arvostelu ja kivittäminen, puolet lasikatostakin romahtaisi saman tien. Meilläkin voisi olla Hyvä Sisko -verkostoja ja voitaisiin tukea ja tsempata toisiamme kuten miehet tekee. (Juu juu, ei kaikki eikä aina.)

Musta on ihan kamalaa varsinkin se, että toisten ulkonäköä arvostellaan. En halua omille tyttärilleni opettaa, että nainen on naiselle susi. Kaikissa ihmisissä on ihan varmasti jotain hyvää, ja kypsä ihminen puhuu mieluummin siitä kuin toisen vioista. (Ja jos jonkun isoin vika nyt muutenkin on joku iso pylly, niin eipä sillä kovin heikosti mene.)

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. Kuule sovitaanko että aloitetaan itsestämme ja koetetaan jakaa sitä positiivisuutta muillekkin aina kun mahdollista. Eihän me maailmaa saada muutettua mutta jos muutama muukin niin alkuhan se sekin olisi.

Vierailija
2/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kim Kardashiania saa pilkata. Kim on äärimmäisen ulkonäkökeskeinen bitch jolla on takapuoli-implantit .

Missi-Anni taas on kaunis, hyvä kroppainen ja hänen haukkumisensa on kateutta.

Kimiä puolustelee vain ne jotka paisuivat 30 kg raskausaikana ja joilla on hehtaariperse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo tossa missiossa ollu mukana jo pitkään! ;) Ihanaa kesää naikkoset! Pidetään me siskot yhtä!

Vierailija
4/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten elämään kuuluu osana se, he kohtaavat muiden ihmisten arvostelua. Sitä saa mitä tilaa. Jos haluaa olla valokeilassa, saa myös paskaa niskaansa - varsinkin jos yrittää olla jotain parempaa/hienompaa/ihanampaa kuin tavikset.

On ihan eri asia, jos tavalliset maijameikäläiset haukkuvat toisiaan, varsinkin päin naamaa. Toisaalta, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, joten jos sinä ap itse olet ilkeä kanssaihmisille, en ihmettele, jos sinäkin saat haukkumisia. Tavallisessa elämänpiirissä kuitenkin lienee aika harvinaista (ainakin minun ympäristössäni) että haukuttaisiin ulkonäöllisesti toisia ihmisiä ihan syyttä. Jos joku on tehnyt halpamaisen tempun, toki sitä voidaan ruotia ja kaveria lohdutella, mutta ilman syytä meillä päin ei haukuta muita, olivatpa nämä sitten miehiä tai naisia. Ehkä teillä päin on toisin?

Vierailija
5/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Häh? En mä ole ilkeä kenellekään enkä saa mitää haukkumisia. Mutta tää on just se ilmiö, josta puhun.

Vierailija
6/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kesää kaikki ihanat isopyllyiset, roikkutissiset, rumanenäiset, hampputukkaiset, majavahampaiset, selluliittiset naiset! Ja kaikki ne muutkin! :) Missitkin!

Vierailija
7/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi :(

Vierailija
8/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olla enää! Lopetetaan se nyt!

Vierailija
9/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten äidit haukkuu naisia koska ne on itse väsyneitä ja uupuneita pelkkään lasten kanssa olemiseen. Itse olen 48v. ja suosin naisia jotka ovat mua selkeästi vanhempia. Heillä on muutakin elämää kuin äitinä oleminen ja toisten äitien  mitätöinti ja muiden karseat kakarat ja omat hyvinkäyttäytyvät. Todella rasittavia alle kouluikäisten lasten äidit.

Vierailija
10/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: Tonkin vois ehkä sanoa jotenkin toisin... Haukkuminen voi siis johtua siitä, että on kauhean väsynyt?

Vierailija
11/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on vaan ihan käärmeitä. Me ainakin pidetään edelleen tiukasti yhtä kaveripiirini kanssa eikä siellä ole käärmeitä mukana. Nuorilla sitten tiiviiit kaveripiirit voi olla todella suuria ja kaikki tulevat toimeen keskenään sekä pitävät yhtä ja se on tätä päivää.  

Vierailija
12/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista nyt vain on typeriä kanoja, joille toisten nokkiminen on ainoa asia johon kananaivoillaan kykenee. En halua olla mitään "siskoja" sellaisten kanssa, vaan jätän heidät omaan arvoonsa ja keskityn sellaisiin ihmisiin joilla on päässään aivot joita he osaavat käyttää.

Vierailija
13/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jee jee, taas kaikki haukkuu toisiaan.

Vierailija
14/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 20:07"]

Suurin osa naisista nyt vain on typeriä kanoja, joille toisten nokkiminen on ainoa asia johon kananaivoillaan kykenee. En halua olla mitään "siskoja" sellaisten kanssa, vaan jätän heidät omaan arvoonsa ja keskityn sellaisiin ihmisiin joilla on päässään aivot joita he osaavat käyttää.

[/quote]

Suurin osa????? Sua nyt kuuluukin nokkia.

Vierailija
15/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset, nyt rakkautta eikä vihaa :) Eikö nyt edes tässä ketjussa pystytä oleen haukkumatta toisiamme??? T. Ap

Vierailija
16/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisesti ajatellen aika värikästä kieltä ja "kanaisia" mielikuvia tuntuu löytyvän ap mammoilta.

=)

- 2

Vierailija
17/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät naiset ole juurikaan haukkuneet, miehet enemmän, naislta olen saanut enemmän tukea. N 42 v.

Vierailija
18/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on johdatteleva. Eivät minua muut naiset ole haukkuneet ainakaan enemmän kuin miehet.

Vierailija
19/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ollut että miksi miehet haukkuvat naisia tai kuinka paljon sitä tapahtuu. Kysymys oli, että miksi naiset haukkuvat toisiaan. Ainakin tällä palstalla ihan koko ajan.

Vierailija
20/39 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että noi julkkisten arvostelijat on jotain 15v teinejä? En ainakaan tiedä ketään naista, joka edes seuraisi julkkiksia, saati miettisi niiden ulkonäköä.