Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yleensä hyvin hiljainen. Sitten, kun olen tilanteessa, jossa joku kuuntelee vain minua, esim. vaikka pomo

Vierailija
13.07.2020 |

niin höpötän kaikenlaista ja olen mukava ja iloinen. Tapaamisen jälkeen ahdistaa ihan älyttömästi :( Mistä tällainen johtuu. Häpeän kaikkea mitä olen sanonut ja miten. Tätä ahdistusta kestää pari päivää. Sen jälkeen olo tasaantuu ja kykenen olemaan normaalisti töissä ja perheen kanssa.
Kunnes tulee taas joku tapaaminen vaikka työterveyslääkärin kanssa. On siis tilanne, että joku kuuntelee vain minua ja selitä ummet ja lammet :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Mutta opettele keskustelemaan vastavuoroisesti.

Vierailija
2/7 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis selitän ummet ja lammet. Minua myös jännittää hirveästi kertoa omista asioista ja yritän sen varmaan peittää sillä, että olen iloinen. Tai sitten saatan vaikka purskahtaa itkuun. Tämä lääkärissä, jos mun täytyy kertoa mun jostain sairaudesta tms.

Miksi mun on niin vaikea suhtautua siihen, että joku kuuntelee ja on minusta kiinnostunut? Vaikka se kiinnostus onkin vain ammatillista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele höpöttämään itselle tai kuvitteelliselle jollekin välillä, ettei tule noita puheripulointikohtauksia ihmisten kanssa.

Vierailija
4/7 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä muodollisissa tilanteissa, small talkissa et.

Vierailija
5/7 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvä muodollisissa tilanteissa, small talkissa et.

hä?

Vierailija
6/7 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan saanut lääkärissä koskaan saikkua puheripuloinnista?

"Juttua lentänyt jo kaksi päivää putkeen. Palaverissa alkoi tuntumaan, että nyt lähtee ja sitten sitä on tullu ties mistä aiheesta..."

Vierailija
7/7 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun on kotona puhetulvan jälkeen, se hiljaisuus ja alkaa oma meganolostuminen nousta tunneiksi, jokainen lause pyörii päässä.