Hmm, olin treffeillä miehen kanssa ja leikkimielisesti kysyin, että paljonko hänellä on just nyt rahaa kukkarossa. Otti nokkiinsa
Se oli siis ihan vitsinä heitetty kun kysyttiin toisiltamme randomeja kysymyksiä kahvin lomassa. Mitä mieltä olisitte?
Kommentit (20)
Täydellinen mätsi. Kaksi yhtä tyhmää treffeillä.
kukkarossa ei säilytetä rahaa. kukkarossa on kortti jolla maksetaan ostokset.
No olipa typerä kysymys. Raha-asioista kyseleminen on tökeröä ja nykyään varmaan vastaus useimmilla olis 0 koska moni ei käytä käteistä enää juuri lainkaan.
Minusta ihan hyvä. Ois saanut keskustelun juurta, koska itse en kanna nykyisin senttiäkään mukana, jos toinen kantaa ja käyttää käteistä, niin kiinnostaa miksi. Koska käteinen on turha Suomessa. Kotona toki on, jos kortti katoaa, mut mukana en kanna.
Pitäisin outona kysymyksenä. Mulla on varmaan reilu parisataa käteistä siltä varalta jos kortit ei joku kerta toimi. Tavallisesti maksan aina kortilla kun käteinen on jotenkin kömpelöä.
Mun mielestä ihan hauska kysymys ja sopisi hyvin mun ja mieheni hassutteluun/huumoriin. Mutta ymmärrän, että joku voi vetää herneen nokkaan, jos huumori ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
No olipa typerä kysymys. Raha-asioista kyseleminen on tökeröä ja nykyään varmaan vastaus useimmilla olis 0 koska moni ei käytä käteistä enää juuri lainkaan.
Eli treffikumppani tässä oli tyhmä, koska lähes jokaisella se vastaus on nolla.
Aika omituinen kysymys. Minulla ei kävisi mielessäkään kysyä jotain tuollaista treffikumppanilta.
Miksi ihmeessä kysyit tuota?
Oikea vastaushan on, että ei euroakaan, oletin, että sinä maksat. Elämme tasa-arvon aikoja, eikös?
Onko tää nyt aspergerin kysymyksiä ja vastauksia. Aika moni tuohtui kysymyksestä.
Minä olisin vastannut rehellissti, että ei latin latia eikä setelin seteliä. Eikä kukkaroa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan hyvä. Ois saanut keskustelun juurta, koska itse en kanna nykyisin senttiäkään mukana, jos toinen kantaa ja käyttää käteistä, niin kiinnostaa miksi. Koska käteinen on turha Suomessa. Kotona toki on, jos kortti katoaa, mut mukana en kanna.
Oletko sekaisin? Kirjoitat, että käteinen on turha Suomessa ja heti perään, että kotona käteistä siltä varalta, jos kortti katoaa? Tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sekaisin? Kirjoitat, että käteinen on turha Suomessa ja heti perään, että kotona käteistä siltä varalta, jos kortti katoaa? Tollo.
Kantaako käteisen vannoutunut kannattaja siltä varalta korttia että käteisellä ei voi maksaa tai käteinen katoaa? Kyllä.
Tällaiseen kysymykseen minä olisin vastannut: "Älä huolehdi. Minä pystyn maksamaan oman osuuteni, jos pankkiyhteys ei toimisi."
Minulla on käyttötilillä aina vähintään 2 kuukauden palkkaa vastaava summa, loput on paremmin sijoitettuna. Käteisrahana on noin satanen, ei torilta ja kirpputoreilta aina voi ostaa kortilla. M35
Vierailija kirjoitti:
kukkarossa ei säilytetä rahaa. kukkarossa on kortti jolla maksetaan ostokset.
Kukkarossa pidetään kolikoita. Kortit (ja mahdolliset setelit) on rahapussissa tai korttikotelossa.
Ap:n kysymyksellä voi seuloa näitä "salaliittofoliohattuja", jotka välttelevät käteisen käytöllä Illuminatin valvovaa silmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kiva kuulla olevansa tollo, jos vaan varautuu siihen, että kortti katoaa. Tiedätkö, elämässä ei ole paljon kivoja asioita, niin tämmöinenkin satuttaa. Koitan elää tässä yhteiskunnassa ja vastata asiallisesti ja sitten saan kuulla olevani tollo. Ei kait toi ole ihmekään, kun en kelpaa tänne maailmaa, ois vaan sama hypätä sillalta alas.
Olisin voinut heittää vitsillä takaisin jotain ja kysyä "vitsillä" paljonko sinulla on tuntiveloitus ja mitä saa kahdellakympillä?
Olisi ap ollut varmaan huumorintajuinen ja otettu. 😁👍
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut heittää vitsillä takaisin jotain ja kysyä "vitsillä" paljonko sinulla on tuntiveloitus ja mitä saa kahdellakympillä?
Olisi ap ollut varmaan huumorintajuinen ja otettu. 😁👍
H*orittelu on todellisen unelmamiehen merkki.
No tuollaisesta kysymyksestä tulis mieleen lokkeilija