Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on kuiva/sekaiho! Mitä päivävoidetta käytätte kesällä?

Vierailija
19.05.2013 |

Ihoni on talvella todella pintakuiva mutta kesällä taas rasvoittuu nopeasti. Mikä voide olisi hyvä?

Kaipailisin myös vinkkejä meikkiin. Ihoni kiiltää ja punoittaa helposti. Mitä puuteria tai meikkivoidetta käytätte kesällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesät ja talvet päivävoiteena Nivean Daily Essentials Nourishing Day Carea kuivalle iholle. Se on ihan parasta. Yövoiteena sitten ihan Nivea Softia. Silmänympärysvoiteena tällä hetkellä Rainbow, mutta sitä vaihtelen silloin tällöin.

Meikkivoiteena mulla on Clarinsin voiteet ja puuterina Isadoran ja Lumenen irtopuuterit.

Vierailija
2/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä käytän Nivean päivävoidetta. Valkoinen purkki, jossa vaaleanpunainen korkki. Sensitive sarjaa. Käytän sitä päivisin. Yöksi laitan apteekin Aqualan L rasvaa.

Meikkivoiteena minulla on Lumenen triple stay (sininen tuubi). Juuri vaihdoin hiukan tummempaan sävyyn, kun kasvot saaneet vähän väriä auringosta. Talvella on vaaleampi sävy. Ja tuon meikin alla käytän tuota Nivean rasvaa. Päälle en laita mitään puuteria tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique Superdefense SPF25. Kosteuttaa ja tuntuu iholla paremmalta kuin ns. aurinkovoiteet.

Vierailija
5/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuiva sekaiho, ja rasvojen käytön lopettaminen täysin oli paras ratkaisu itselleni. Iho huolehtii nyt itse "rasvoistaan", eikä mene sekaisen kemikaaleista ym. Sillon tällöin laitan (1-2x/kk) yöksi iholle oliiviöljyä tai sellaista luomu kookos-kaakakao -rasvaa.

Tätä ennen käytin aqualan rasvaa päivisin, mikä oli itselle paras päivävoide ehdottomasti, kun sellaisia käytin.

Vierailija
6/6 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii parhaiten ihan erisanin kosteuttava kasvovoide ja ravitseva kasvovoide kesäsin. Iholle en mitään peittävää laita mielellään, ehkä joku bb-coide korkeintaan tai tänä vuonna tätä mun uutta lempparia Lumenen cc-voidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme