Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuorempi mies voi tuntea vetoa itseään

Vierailija
19.05.2013 |

paljon vanhempaan naiseen? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset rakastuvat ihmisiin, eivät numeroihin.

Vierailija
2/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee naisesta, jotkut vaan on kuumia vanhempanakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmille on toisen ihmisen persoona tärkeämpi kuin sen ikä.

Vierailija
4/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo...ystäväni on päälle nelikymppinen ja miesystävä 28 v...ystävälläni tytär 16 v ja ukko paremmin sen kanssa tulee toimeen..outoa..mies ei anna naisen meihin ystäviin pitää yhteyttä kun itse paikalla (eivät asu yhdessä) kyttää naisen puhelinta ja ei ole ystävääni tutustuttanut omiin kavereihinsa. Ystäväni kiva, huolehtii kunnostaan, auttavainen jne.. jne...olemme yrittäneet selittää että tuo ei ole normaalia käytöstä, tiedostaa itsekkin sen vaan en tiedä mikä heitä pitää yhdessä........surullista seurata sivusta.....ja loukkaa meitä ystäviäkin kun on miehen luona tai päinvastoin ei voida ottaa yhteyttä, pyytää "puhelinhiljaisuutta"..kohta annan olla......

Vierailija
5/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 10:12"]

no joo...ystäväni on päälle nelikymppinen ja miesystävä 28 v...ystävälläni tytär 16 v ja ukko paremmin sen kanssa tulee toimeen..outoa..mies ei anna naisen meihin ystäviin pitää yhteyttä kun itse paikalla (eivät asu yhdessä) kyttää naisen puhelinta ja ei ole ystävääni tutustuttanut omiin kavereihinsa. Ystäväni kiva, huolehtii kunnostaan, auttavainen jne.. jne...olemme yrittäneet selittää että tuo ei ole normaalia käytöstä, tiedostaa itsekkin sen vaan en tiedä mikä heitä pitää yhdessä........surullista seurata sivusta.....ja loukkaa meitä ystäviäkin kun on miehen luona tai päinvastoin ei voida ottaa yhteyttä, pyytää "puhelinhiljaisuutta"..kohta annan olla......

[/quote]

Sori, mutta miksi sä kirjoitat tuolla tavalla? Käytät tuollaista ihme pistejonoa lauseiden jälkeen? Sitä on hyvin rasittava lukea.

Vierailija
6/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi voi tuntea vetoa, sitä tässä itsekin ihmettelen! 12 vuotta mua nuorempi väittää rakastavansa mua. Ja myönnetään, hiveleehän se meikäläisen itsetuntoa :-)

Annan sen nyt rakastaa. Mutta tiedänhän minä, että tuskin tämä kestää. 

Vierailija
7/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi voi tuntea vetoa, sitä tässä itsekin ihmettelen! 12 vuotta mua nuorempi väittää rakastavansa mua. Ja myönnetään, hiveleehän se meikäläisen itsetuntoa :-)

Vierailija
8/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi pistejonot. Yritän ny selkeästi kirjoittaa :) Se kai ystävällänikin on, että hivelee itsetuntoa kun heillä 14 v ikäeroa. Vaan ei ole normaalia, ei. Ukko haukkuu että kaikki omaisuus hankittu p:llä kun suuttuu. Mutta ihan omalla kovalla työnteollaan on hankkinut. Minä en valitusta jaksaisi enää kuulla ja olla se olkapää kun vaikeaa, sitten kun menee hyvin, ei ystävästäni kuulu juurikaan mitään. Ja hän ei paljon ystäviensä luona nykyisin käy, jatkuva selittely ukolle missä milloinkin on. Harmi!

Vierailija
10/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 10:20"]

[/quote]

Miksi ei kestä?

Vierailija
11/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isotädillä oli noin 15 vuotta nuorempi mies ja se suhde kesti kunnes kuolema erotti. Ja tuttavapiiristä tiedän kaksi suhdetta, joissa mies on ainakin 10 vuotta nuorempi ja ihan vakailta nämä suhteet näyttävät. Molemmat parit ovat naimisissa ja lapsiakin on hankittu.

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 10:27"]

[/quote]

Miksi ei kestä?

[/quote]

Vierailija
12/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksei voisi kestää? Minulla on 12 vuotta nuorempi mies, ja ollaan rakastettu toisiamme jo yli 15 vuotta. Jos tämä liitto loppuu, niin ei siihen ainakaan ikäero ole syynä.

Vierailija
13/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 10:39"]

Mun isotädillä oli noin 15 vuotta nuorempi mies ja se suhde kesti kunnes kuolema erotti. Ja tuttavapiiristä tiedän kaksi suhdetta, joissa mies on ainakin 10 vuotta nuorempi ja ihan vakailta nämä suhteet näyttävät. Molemmat parit ovat naimisissa ja lapsiakin on hankittu.

[/quote]

Minun mieheni on minua 16 vuotta nuorempi. Olemme olleet onnellisesti naimisissa 10 vuotta ja lapsiakin on. 

Vierailija
14/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niitä kysymyksiä, joihin ei ole varmaankaan yhtä ja oikeaa vastausta. Riippuu niin ihmisistä. Voi olla pariskunta vaikka samanikäisiä ja ei kestä ja sitten suuriakin ikäeroja ja suhde toimii koko elämän. Nautitaan toisistamme ;)

Vierailija
15/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 10:43"]

[/quote]

Miksei voisi kestää? Minulla on 12 vuotta nuorempi mies, ja ollaan rakastettu toisiamme jo yli 15 vuotta. Jos tämä liitto loppuu, niin ei siihen ainakaan ikäero ole syynä.

[/quote]

Tää vois kestää kymmenen vuoden päästä. Nyt mä oon 33 ja toinen 21. Täytyy olla realisti, ihan eri maailmat.

Vierailija
16/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 11:04"]

Tää vois kestää kymmenen vuoden päästä. Nyt mä oon 33 ja toinen 21. Täytyy olla realisti, ihan eri maailmat.

[/quote]

Mies oli 22 ja minä 38 kun menimme naimisiin.

Nyt mies on 32 ja minä 48 ja ihan samassa maailmassa elämme vielä.

Taidamme olla realistisempia kuin sinä?

Toisaalta jos on jo ennalta asenne, että eihän tämä kestä, niin tietenkin se vaikuttaa lopputulokseen  - ihan puolisoiden iästä riippumatta. 

Vierailija
17/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 11:07"]

[/quote]

Mies oli 22 ja minä 38 kun menimme naimisiin.

Nyt mies on 32 ja minä 48 ja ihan samassa maailmassa elämme vielä.

Taidamme olla realistisempia kuin sinä?

Toisaalta jos on jo ennalta asenne, että eihän tämä kestä, niin tietenkin se vaikuttaa lopputulokseen  - ihan puolisoiden iästä riippumatta. 

[/quote]

Ehkä tässäkin  voi olla sit toivoa :D Mä oon vähän hannaillu, en oo oikein uskaltanu lähtee tähän. Ehkä mä annan mennä enkä ajattele tulevaa.

Vierailija
18/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 10:43"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se on juurikin varmaan noin. 21-vuotias mies on vielä aika "lapsi". Pitää tietyt jutut saada käydä läpi. Kuten varmaan monen naisenkin. Ei välttämättä 21-vuotias ole valmis sitoutumaan vielä

[/quote]

Vierailija
19/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elosta ja olosta :) katso mitä tuleman pitää! Eihän sitä muuten tiedä. Aurinkoista kesää kaikille :)

Vierailija
20/25 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastakysymys: Miten ihminen ei ottaisi vastaan, jos maailmankaikkeus tarjoaa odottamattomia iloja?