Ding dong
Niin että ding dong vaan teillekin ;D. Uskoiko joku oikeasti Suomen voittoon?7
Kommentit (14)
Niinhän ne häviäkät aina sanoo, että tärkeintä ei ole voitto vaan osallistuminen mutta kiitos Krista ja ding dong tiimi kuitenkin.
Ding Dong t-paidat ja Ding Dong-tiimi. Paljon hypetystä ja paska biisi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:35"]
Niin että ding dong vaan teillekin ;D. Uskoiko joku oikeasti Suomen voittoon?7
[/quote]
Uskoi. Itselläni ainakin oli huomattavasti vahvempi usko tähän kuin Pernillaan, Paratiisi-Oskariin tai Kuunkuiskaajiin. Waldon kohdalla olen edellisen kerran ennen tätä uskonut kärkisijoihin. Mutta väärässä olin silloin ja nyt.
Noh, vaikka onkin mennyttä muotia uskoa tässä maassa, niin kyllä. Minä uskoin, että suomi saisi ihan hyvät pisteet.
Joillakin vielä on uskoa tähän maahan, enemmän nykyään taitaa olla muodissa oman maan dissaaminen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:40"]
Niinhän ne häviäkät aina sanoo, että tärkeintä ei ole voitto vaan osallistuminen mutta kiitos Krista ja ding dong tiimi kuitenkin.
[/quote]
Hyvä Show ja mukava meininki, ei tartte hävetä yhtään olla suomalainen! Kiitos Krista!
Suoraan sanottuna uskoin, että Krista voisi voittaa tai saada hyvät pisteet. Ei biisin takia mutta tuon homostelun. Käsittääkseni homobuumi ei ole tällä hetkellä pelkkä suomalainen ilmiö, joten kyllä uskoin että tuolla tempauksella tulisi säälipisteitä, vaikka biisi ja show olikin kamalia.
Ehkä tuo homostelu ei sitten kuitenkaan suurta yleisöä kiinnosta vaan on vähän sellaista marginaaliporukan koohottamista.
Mä toivoin sijoittumista ehkä kymmenen parhaan joukkoon. Kuunneltuani muiden kappaleet tiesin kuitenkin, että Krista ei pääse kärkisijoille vaan ehkä keskipaikoille. En kuitenkaan uskonut että jäisi aivan viimeisten joukkoon.
Luulin myös, että hömppäshow'n ansiosta saa enemmän pisteitä, koska älyttömillä jutuilla on viisuissa monesti pisteitä herunut. Voittoon en uskonut, enkä edes hyviin sijoihin, varsinkkaan enää sen jälkeen kun kuuli muiden laulut. Joukossa oli paljon turhia jollotuksia, mutta niin moni osasi laulaa paaaaljon paremmin kuin dingdong.
Sinänsä ding dongissa ei ole vikaa, onhan kisat voittaneet aikaisemmin mm. Ding-a-dong ja Diggi-loo diggi-lei.
En tykännyt kappaleesta alkuunkaan. Show oli kuitenkin hyvä ja Krista teki hyvää työtä.
RKP-Krista on jo tänä iltana neverheard-RKP-Krista. Hienoa!
Se taitaa olla hänen esikoisalbuminsa. euroviisuista en mitään tiedä, en ole seurannut.Aika näyttää, miten artisti pärjää.
Tärkeintä ei ole voitto vaan osallistuminen! Päästiin sentään mukaan finaaliin, Kiitos Krista!
Tusen Tack och ding dong!