Mikä sellainen asia mikä muita yleensä sattuu/häiritsee/suututtaa ei vaikuta sinuun?
Kommentit (30)
Tupakointi. Kärytän itse hienotunteisesti ketään häiritsemättä.
Muiden ihmisten ulkonäkö ei aiheuta minussa mitään tuntemuksia Mielestäni ulkonäkö voi toki selittää mielenkiintoisia asioita ihmisistä mutta mikään ei ole varmaa, ihmiset ovat usein yllätyksellisiä niin hyvässä kuin pahassa. En koe vihan tunteita erinäköisiä kohtaan, ylipainoiset, alipainoiset, tatuoidut, epäsiisti tai siisti. Siltä se ihminen sattuu nyt näyttämään. Olen demiseksuaali joten en koe mitään viehätyksen tunteita muita kohtaan ennen kuin olen tutustunut ihmisen persoonaan paremmin. Keskityn enemmän toisen ihmisen käytökseen kuin ulkokuoreen.
Tuntuu että monet ajattelevat ulkonäön olevan jotenkin yhteydessä myös käytökseen..".ahaa siisti hyvin pukeutunut nuori mies, varmasti fiksu ja hyväkäytöksinen johon voi luottaa" tai "jaahas tällainen nuori nainen jolla on puolikalju ja tatuointeja täynnä, varmaan narkkari ja vaarallinen" -_-
Erilaiset säät , niin kesällä kuin talvellakin. Suorastaan nautin vaihtelusta. Elikkä kaikki käy Suomen säässsä.
En ehkä viihtyisikään jatkuvassa paisteessa.
Esimerkiksi täällä palstalla meuskaavat persut. En ole millään tavalla itse persu, mutta heidän heilumisensa ei kosketa - mitenkään. Ohitan vain tylsistyneenä ketjut. En tajua kuinka kukaan jaksaa provosoitua niistä.
Suomen urheilujoukkueiden häviöt.
Vierailija kirjoitti:
Suomen urheilujoukkueiden häviöt.
Siis maajoukkueiden, tarkoitin.
Minulle vieraiden ihmisten tragediat. Ne eivät kosketa, järkytä tai sureta minua millään tavalla.
Sinkkuna elely. En tajua miksi niitä miehiä/naisia pitää etsiä joka paikasta, jopa jostain netin pärstäpalstoilta. Ja sitten uhriutua kun ei kelpaa kenellekään naaman perusteella valkkaavista. Kumppani löytyy jos löytyy, mitä tuota stressaamaan.