Mikä sellainen asia mikä muita yleensä sattuu/häiritsee/suututtaa ei vaikuta sinuun?
Kommentit (30)
Uudet Star Warsit ja Doctor Who:t.
Game of Thronesin viimeinen kausi.
Samat, plus huutaminen. Olen varmaan ainoa tuntemani suomalainen, jossa huutaminen ei aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia. Kuulen sanat äänenpainoista huolimatta ja pystyn itse vastaamaan puheäänellä vaikka miten minulle joku kiljuisi. Saatan tosin itsekin huutaa jos siltä tuntuu, tosin aika harvoin tuntuu. Eikä jälkeenpäin kuumota, kuten kuulemma joillekin käy.
Höpöttäjät eivät ärsytä minua. MInusta on ihanaa kun ihmiset puhuvat asioistaan avoimesti ja kaikille.
Minua ei haittaa t u r v a p a i k a n h a k i j a t.
Se että ihmiset reagoi tunnepohjaisesti ja negatiivisesti johonkin mitä teen tai sanon. Tähän vaikuttanee se että olen erakkoluonne ja biologi. Viime mainittu siksi, että en osaa ajatella ihmistäkään muuta kuin eläimenä, enkä siis odota ihmiseltä jotain täydellistä idealisoitua käytöstä. Siinä missä apina voi hermostua jostain toisen apinan eleestä ja rääkyä päin näköä, en pidä mitenkään ihmeellisenä että ihmisetkin reagoi ja kirjoittelee tai sanoo kiihtyneenä kaikenlaista. Se ei siis loukkaa minua lainkaan, totean vaan että ihmislajin käytös on varsin monipuolista ja kiinnostavaa seurattavaa. Ja jos katson tarpeelliseksi, käytän ihmislajille tyypillisiä lepyttelyn ja laumarauhan säilyttämisen eleitä itse.
Ruuhka. En tajua mitä se auttaa että siitä ottaa kierroksia. Olet ruuhkassa JA vihainen? Hyödyllistä.
Se, että mies katselee instabeibejä ja masturboi niille.
Monikin asia, en yleensä hermostu tai suutu mistään. Vaikka joku kiilaaminen jonossa, moni tuntuu heti olevan takajaloillaan ja meuhkaamassa, mä vaan kohautan olkapäitä. Aivan samantekevää. Jos jollain on huonot käytöstavat tai kiire, ei se mun elämää pilaa. Menköön edelle.
Helle ei aiheuta erityisempiä negatiivisia tuntemuksia. Toki fyysinen tekeminen tuntuu raskaammalta suorassa auringonpaisteessa tai paahdelämpötiloissa, mutta sopeudun siihen hyvin. Ja ei, sisällä ei ole viileämpää.
Pitkä jonotus jonnekin - ei haittaa yhtään. Muutenkaan odottaminen ei ole itselle ollenkaan hankalaa tai ongelmallista (eikä mukana ole yleensä edes puhelinta). Tarkkailen muita ihmisiä siinä odotellessa, katselen, kuuntelen, istun jonnekin lukemaan mukana olevaa kirjaa. Aika kuluu ihan mukavasti.
Minua ei haittaa kun mies alkaa yhdynnän kanssani vaikka nukun, itse asiassa se on minusta oikein kivaakin, ja muutenkin tämän tapaisissa asioissa ei haittaa mikään mitä mieheni tekee. Huom jos joku mies lukee tätä niin varmista naiselta että tämä on naisellesi ok koska useimmille ei ole ja silloin se on väkivaltaa ja rikos.
Pieni palkka. Suurin osa asioista, joista nautin, ei maksa juuri mitään. Sienten poiminta, lukeminen, retkeily ja lasi viiniä takkatulen ääressä... ei ne muuttuisi ihmeellisemmiksi jos mulla olisi enemmän rahaa
Huono sää. Ei haittaa yhtään vaikka nyt kesällä on satanut ja ollut koleaa. Oikeastaan tykkään siitä. Tuntuu että ”kaikki” muut valittaa ja haluaisivat että olisi lämmintä ja aurinkoista.
Tatuoinnit, lävistykset, ylipainoisten paljastava pukeutuminen. Olen itse normaalipainossa, tatuoimaton ja lävistämätön mutta minun on hankala ymmärtää sitä, miksi nämä seikat ihmisessä aiheuttavat joissakin niin suurta ja melkein hallitsematonta raivoa.
Hammaskiven poisto ultraäänellä. Monia se kuuleman mukaan sattuu, minua lähinnä kutittaa, jos ylipäätään tuntuu missään. Myöskään rokotukset ja verikokeet eivät aiheuta inhontuntemuksia ja pystyn ihan hyvävointisena katsomaan, kun piikki lävistää ihon ja verta virtaa näyteputkeen.
Se että esimies ei johda vaan vetäytyy kaikesta vastuusta ja antaa työntekijöiden tehdä mitä tekevät. Tykkään siitä, antaa vapauden tehdä asiat omalla tavallani.
Odottelu ylipäätään. Jos joskus kaupassa on pitkä jono tai tietyö pysäyttää liikenteen, en yleensä reagoi mitenkään, ennen kuin joku muu aloittaa "mikä siellä nyt kestää, siis ei oo todellista, kohta mä lähen jonnekin muualle" -kitinän. Se hermostuttaa, mutta yksin odottelu ei haittaa, päinvastoin joskus on mukavaa kun saa "bonusaikaa", joka voi hyödyntää jonkun ajatteluun. Enkä loukkaannu, jos kaveri myöhästyy tapaamisesta.
Toisten ihmisten ulkonäkö, syömiset, ylipäätänsä muiden elämä ei häiritse. Tietenkin poislukien suoranainen metelöinti ja häiriköinti.
Rasismivouhkaus.
Evvk.
En tunne yhtään mustaa enkä tapaa niitä missään muutenkaan.
Se että täysimettääkö perhepedissä.