Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Kauniaisista? Keskusta yms? Milloin olette viimeksi käyneet?

Vierailija
13.07.2020 |

Sen tiedän, ettei siellä koskaan näy kaduilla ristin sielua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää miksi Kauniaisten vanhaa ostaria, uimahallia ja juna-asemaa ei ole purettu ja rakennettu uusia? Ne on enemmän tai vähemmän samanlaiset kun mun lapsuudessa 70-luvulla kun kävin siellä koulua. Rahaahan siellä on, niin miksi säilyttää vanhat, toimimattomat ja rumat systeemit? Sama koskee Munkkivuoren ostaria. Hirveetä neukkumeininkiä.

Vierailija
22/33 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan huippu paikka. Ei ma muja. Nar kkarit piilotettu juusintielle. Paljon parempaa väkeä.

10min läheisyydessä on entresse (paska), sello ja iso omena. Tapiolan Ainoaan 15min. Stadiin 15min junalla.

Hieno kävelytie järven ympärillä ja pururata.

Kaikki paikalliset palvelut kivenheiton päässä.

Jos stadiin on 15 min junalla, eikö se tarkoita, että triplaan on 10 minuuttia junalla?

Ei kukaan mene junalla kauppakeskukseen.

Ehkä maailmankaikkeuden oudoin kommentti. Miten niin ei?

Ok, korjataan: "kukaan ei mene junalla kauppakeskukseen ostoksille".

Siksi että autolla pääsee niin paljon helpommalla, koska ostettujen tavaroiden kuskaus käsissä/kärryssä pidempään ei ole miellyttävää varsinkin jos ostoskeskusvierailu on pidempi.

Kahvilassa-/ravintolassa-/leffassa-/hoidoissa- käynti ja ihan pikkuostokset vielä jotenkuten onnistuu, isommissa kantamusten määrissä tarvitaan jo varasto (=auto).

Tai sitten pitää olla vähintään se muinaisen threadin reppu jonka kanssa ei pääse kuulemma kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea ymmärtää miksi Kauniaisten vanhaa ostaria, uimahallia ja juna-asemaa ei ole purettu ja rakennettu uusia? Ne on enemmän tai vähemmän samanlaiset kun mun lapsuudessa 70-luvulla kun kävin siellä koulua. Rahaahan siellä on, niin miksi säilyttää vanhat, toimimattomat ja rumat systeemit? Sama koskee Munkkivuoren ostaria. Hirveetä neukkumeininkiä.

Ne vanhukset haluu nostalgiaa. Kelaa nyt mikä haloo tulisi jos purkaisivat vaikkapa varubodenin.

Ja keskusta muuten oli parempi ennen. Oli puistomainen ja suihkulähteet. Nyt persoonaton betonilähiö.

Vierailija
24/33 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan huippu paikka. Ei ma muja. Nar kkarit piilotettu juusintielle. Paljon parempaa väkeä.

10min läheisyydessä on entresse (paska), sello ja iso omena. Tapiolan Ainoaan 15min. Stadiin 15min junalla.

Hieno kävelytie järven ympärillä ja pururata.

Kaikki paikalliset palvelut kivenheiton päässä.

Jos stadiin on 15 min junalla, eikö se tarkoita, että triplaan on 10 minuuttia junalla?

Ei kukaan mene junalla kauppakeskukseen.

Ehkä maailmankaikkeuden oudoin kommentti. Miten niin ei?

Ok, korjataan: "kukaan ei mene junalla kauppakeskukseen ostoksille".

Siksi että autolla pääsee niin paljon helpommalla, koska ostettujen tavaroiden kuskaus käsissä/kärryssä pidempään ei ole miellyttävää varsinkin jos ostoskeskusvierailu on pidempi.

Kahvilassa-/ravintolassa-/leffassa-/hoidoissa- käynti ja ihan pikkuostokset vielä jotenkuten onnistuu, isommissa kantamusten määrissä tarvitaan jo varasto (=auto).

Tai sitten pitää olla vähintään se muinaisen threadin reppu jonka kanssa ei pääse kuulemma kauppaan.

Kaikilla ei ole autoa. Ja suuremmat ostokset nyt tehdään lähi prismassa. Ostarille mennään syömään, leffaan, hengailemaan ostetaan vaate tai pari.

Vierailija
25/33 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme siellä monta vuotta ja lapset kävivät koulut siellä. Todella myönteiset kokemukset. Koulut olivat hyvät ja jälkikasvua pidettiin silmällä sopivasti. Me vanhemmat myös haimme nuoria vuorotellen viikonloppuisin juhlista. Toinen aikuisista lapsistani asuu siellä edelleen. Itse muutin kesäasunnolle, kun lapset lensivät pesästä.

Vierailija
26/33 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Granissa on muuten Suomen pisimpään toiminut laskettelukeskus sekä Suomen suurin sekä yksi parhaimmista laskettelu/alppihiihtoseuroista.

Vierailija
27/33 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieno palloiluhalli (pommisuoja) ja jäähalli myös

Terveyskeskusesta saa nopeasti ajan. En tiedä sitten onko parempi kuin muualla.

Vierailija
28/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vanhukset haluu nostalgiaa. Kelaa nyt mikä haloo tulisi jos purkaisivat vaikkapa varubodenin.

Ja keskusta muuten oli parempi ennen. Oli puistomainen ja suihkulähteet. Nyt persoonaton betonilähiö.

Ne suihkulähteet olivat kivat. Kas kun ei mitään vesiaihetta säilytetty.

Vierailija
29/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ehkä käydä optikolla. Nimenomaan on purettu ja rakennettu uudelleen.

Vierailija
31/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ehkä käydä optikolla. Nimenomaan on purettu ja rakennettu uudelleen.

Uimahallia ja juna-asemaa nyt ei ainakaan ole purettu ja rakennettu uudelleen! Uimahallissa oli joku remontti, mutta niin on kaikissa uimahalleissa joskus.

Vierailija
32/33 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä, ihan kiva paikka, rauhallinen. Entisen kartanon puisto on kaunis paikka.

Mutta miten niin hiljainen?? Ostarin parkkis on aina täynnä autoja, jopa päivällä, keskellä talvea, jos saikulla sattuu kävelemään siitä ohi.

Vierailija
33/33 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi