Kuuntelen nuoruudenaikaista musiiikkia ja voi,
kuinka haluaisin olla nuori taas! Ex tempore lähdettiin miehen kanssa bailaamaan.. Aina löytyi kavereita mukaan, se oli parasta kun vasta istuttiin iltaa ja valmistauduttiin.. voi, sitä jännitystä..
Tyttöjen kanssa kikateltiin ja miehet istui ja pui toisessa huoneessa omia juttujaan..
Oikeesti, voisin maksaa, että saisin yhden nuoruuden illan takaisin!
Muita?
Kommentit (10)
Minäkin olen monesti muistellut ja ymmärrän pointtisi.
mut asian vierestä pakko kysyä, että miksi kirjoitit tyyliin " tytöt oli siellä ja MIEHET täällä". jos ootte molemmat ollu nuoria niin tytöt ja pojat, vanhempana miehet ja naiset. Yhtähyvin oisit voinu kirjottaa naiset oli toisessa huoneessa ja pojat toisessa.
noh anyway, samastun fiilikseesi. On kiva käydä välillä youtubessa ja muistella :)
Mulla ei koskaan ollut tollaista mutta oli myös hauskaa. Ja jaksoi olla tappiin asti. Kyllähän hyvää bailufiilistä aina kaipaa.
Voih, nyt kun mainitsit niin, kyllä, olisi kiva päästä entisellä porukalla pilettämään!!!!!
Mä en kaipaa niitä aikoja. Kaverin kanssa tai pikku porukalla alkuiltaa, kovat aikomukset iskeä joku. Tuloksena aina yksin kämpille, rahat juotu ja hirveä darra. t.ätmi
Minkä ikäisiä te olette? :) Mä oon 28v ja nykyään jo rauhoittunut ja naimisissakin. Muistelen kyllä toisinaan minkälaista oli 15 kesäisenä kun porukalla käytiin satamasta ostamassa viinaa ja kuunneltiin Suomirokkia ja valloitettiin kaupungin puistot :) Paljon tuli tutustuttua uusiin ihmisiin. Kesäyöt tottakai valvottiin! En oikeasti enää tahtoisi olla teini :D Oli se elämä silloin aika rankkaa :D
ap on 38 :)
Enkä mäkään tahtoisi olla enää teini... muuta kuin yhden illan.. :)
Mäkin kaipaan välillä niin paljon, että sieluun sattuu. Mulla oli aivan ihana nuoruus!
Nyt ei ole enää yhtään kaveria, niin varmasti siksikin kaipaan niitä nuoruuden bilehetkiä niin paljon. Se ihana yhteenkuuluvuuden tunne... Oi että.
Nyt vain arkea, arkea, arkea. Lasten ja kodin hoitoa eikä yhtäkään kaveria.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 21:16"]
Mäkin kaipaan välillä niin paljon, että sieluun sattuu. Mulla oli aivan ihana nuoruus!
Nyt ei ole enää yhtään kaveria, niin varmasti siksikin kaipaan niitä nuoruuden bilehetkiä niin paljon. Se ihana yhteenkuuluvuuden tunne... Oi että.
Nyt vain arkea, arkea, arkea. Lasten ja kodin hoitoa eikä yhtäkään kaveria.
[/quote]Veit sanat suusta! Tunnen välillä ihan fyysistä kipua kun haluaisin olla nuori taas! En vaihtaisi tätä nykyistä pois, periaatteessa mulla on kaikki hyvin nyt: hyvä mies, kolme lasta...mutta...
Voisin joskus mennä hetkeksi siihen aikaan kun asuin kivassa vuokrayksiössäni kissani kanssa. Kun sain katsoa telkkaria kun halusin ja mitä halusin, kun sain syödä kun nälätti ja sitä mitä halusin, kun sain nukkua rauhassa viikonloppuisin ja ottaa vaikka päiväunet ihan rauhassa.. Nyt kolmen lapsen kanssa ei ole ikinä hiljaista ja rauhallista, saati sitten siistiä. Aina saa tilittää jollekin jos yritän syödä yksin karkkia jne. Mutta en tätä arkea silti siihen elämään vaihtaisi!