Panettaa ja mies katsoo töllöä
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 22:59"]
Tee näin: Riisuudu alasti. Laita hiukset auki/kiinni/mistä mies tykkää. Lisää huulipunaa tai korkokengät jos ne innostavat miestäsi.
Mene miehen ja ruudun väliin ja ilmoita että haluat hänet makuuhuoneen puolelle. Nyt.
Napsauta tallennus päälle ja lupaa päästäväsi hänet pois puolen tunnin kuluttua jos mies ei meinaa lähteä, tartu kiinni solmiosta/vyöstä ja taluta mies makkariin.
Toimii.
[/quote]
Varmaan toimii myös jos mies tekisi noin? Miksi mies ei saa katsoa telkkaria?
Kyllä toimii myös toisinpäin.
Kyllä mies saa telkkaria katsoa, mutta aviolliset velvollisuudet pitää myös hoitaa. Seksin harrastaminen teke ihmiselle sekä parisuhteelle hyvää.
Nyt sama tilanne päällä ja pian alkaa jääkiekko :D Kumpi voittaa kiekko vai pomppi :D
Lykästikö?
Terv.eräs vaimo jolla ei ole vielä(kään) alkanut vuoden 2013 seksikerrat.
Tuli paha mieli tästäkin ketjusta. Kun aina puhutaan että naiset pihtaa... :(
Oi ei! Pahalta näyttää. Suomen peli näyttää menevän huonosti, joten carpe diem ;)
Tee näin: Riisuudu alasti. Laita hiukset auki/kiinni/mistä mies tykkää. Lisää huulipunaa tai korkokengät jos ne innostavat miestäsi.
Mene miehen ja ruudun väliin ja ilmoita että haluat hänet makuuhuoneen puolelle. Nyt.
Napsauta tallennus päälle ja lupaa päästäväsi hänet pois puolen tunnin kuluttua jos mies ei meinaa lähteä, tartu kiinni solmiosta/vyöstä ja taluta mies makkariin.
Toimii.
Joo sama. Panettaa ja mies istuu tietokoneella ja tekee töitä. Ajattelin mennä alakerran kauppaan, tehdä suklaakakkua ja korkata viinin. Saa mies olla rauhassa kun sitä kerran haluaa.
Sama täällä. Taidan kans hakea viiniä. Ärsyttää.
Joopa... mä oon kanssa odottanut kun kattoo lätkää, fiksaa autoa, käy saunassa, syö iltapalaa... 22 sain tarpeekseni ja kävin kysymässä, että eikö nyt ole jo aika siirtyä peiton alle hoitamaan aviollisia juttuja.
Mä menin sinne autotalliinkin perässä... aattelin että oltais voitu hoitaa homma autossa... mutta se levitteli jotain alustamassaa ja siitä lähti kauhea katku. Sillä mä sen sitten saunaankin ensin annoin mennä :)