Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku neuvoa yhdyntä orgasmin

Vierailija
13.07.2020 |

voisiko joku palstalla oleva kertoa minulle miten saan orgasmin yhdynnässä?olen etsinyt neuvoa ja mistään ei löydy,joten nyt etsin sitten ihmistä joka neuvoisi minulle yhdyntä orgasmin ja ainoa toive,että kertojalla olisi tietokone.Onko täällä ketään joka voisi neuvoa minulle yhdyntÄorgasmin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voisi nyt todella auttaa minua ja kertoa minulle miten saan orgasmin yhdynnässä?olisi mukava jos vastaaja olisi palstalla

Voisiko joku auttaa minua ja kertoa kuinka saan yhdyntäorgasmin

Vierailija
2/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu et useimmat saa vain räpläämällä itteään siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkaa siitä, että puet yllesi Munsalan kansallispuvun. Joko sinulla on se?

Vierailija
4/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikissä olevat lantionpohjanlihakset on kaiken a ja o.

Vierailija
5/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sun muut aloitukset (ainakin yksi) on siirretty seksipalstalle. Mene sinne keskustelemaan.

Vierailija
6/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallinen kiintymyssuhde merkitsee tässä kai paljon, eikä sellaisia suhteita ole Suomessa kovinkaan paljon tarjolla.

Vierailija
7/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei saa pelkällä penetraatiolla. Todennäköisesti kyse on anatomiasta: ne joilla klitoris sijaitsee lähempänä emättimen aukkoa, saavat helpommin.

Vierailija
8/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vantaalainen voi auttaa. Maksaa satasen

Vierailija
9/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa leveäharteinen mies, kuulemma niiden kanssa saa helpommin. Huonoja uutisia isomunaisille nörteille.

Vierailija
10/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku neuvoa minulle yhdyntäorgasmin, toivoisin,että kertojalla olisi tietokone tai hän olisi palstalla.Olen vuoden hakenut yhdyntäorgasmia,koska tapailen miestä ja en halua muuta orgasmia vaan yhdyntäorgasmin,niin voisiko joku ystävällinen ihminen neuvoa minulle yhdyntäorgasmin?

Olen todella kiitollinen jos joku voisi neuvoa minulle yhdyntä orgasmin.

Vierailija
11/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se on neuvoa kun itse olen aina saanut helposti. Minä en ole koskaan harrastanut seksiä kuin sellaisen miehen kanssa jota rakastan, joten ehkä se juttu on siinä?

Klitorisorgasmista en tykkää, klitorikseen koskeminen tuntuu inhottavalta ja ottaa kipeää. Minä saan nautintoa juuri siitä emättimen aukosta.

Vierailija
12/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku neuvoa minulle yhdyntäorgasmin, toivoisin,että kertojalla olisi tietokone tai hän olisi palstalla.Olen vuoden hakenut yhdyntäorgasmia,koska tapailen miestä ja en halua muuta orgasmia vaan yhdyntäorgasmin,niin voisiko joku ystävällinen ihminen neuvoa minulle yhdyntäorgasmin?

Tuolla asenteella tuskin tulet saamaan mitään orgasmia.

Se tulee, kun on tullakseen ja se vaan pitää opetella. Ensin yksiksesi  ja sitten sama kumppanin kanssa.

Nyt tuntuu, että tuo sinun orgasmikeskeytesi vie liikaa pointtia koko asiasta, et varmasti pysty seksin aikana rentoutumaan ja saamaan.

Vierailija
13/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsalalaiset miehet ovat kuulemani mukaan hyviä tässä. Suuntaa siis Pohjanmaalle.

Vierailija
14/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se sitten tultava näyttämään. Laita yhteystiedot niin tavataan.

Vierailija
15/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä penetraatiolla en ole kertaakaan koko 40-vuotisen seksihistoriani aikana saanut orgasmia.

Vierailija
16/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Mä oon aina saanut miten tahansa. Ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
17/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidellä rivillä viis kertaa sana yhdyntäorgasmi. Taito se on tuokin.

Vierailija
18/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Kokeile eri asentoja ja eri "lähestymiskulmia"

2) Roplaa itseäsi ja hyväile rintojasi estoitta yhdynnän aikana. Äläkä pelkää, se näyttää miehestä pelkästään kiihottavalta!

Vierailija
19/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haluan löytää neuvojan joka opastaa minulle yhdyntäorgasmin ja sitten puhumme muusta.Voisiko joku opastaa minulle munsalan kansallispuvun?

Tapailen miestä ja en halua toista orgasmia, vaan yhdyntäorgasmin haluan,niin voiko joku ystävällinen ihminen opastaa minulle yhdyntaorgasmin?

olen vuoden ajan etsinyt yhdyntaorgasmia ja ei löydy mistään ymmärrettävää selitystä, niin nyt sitten toivoisin löytäväni ystävällisen ihmisen joka selittäisi minulle yhdyntäorgasmin ja kertojan olisi oltava palstalla tai tietokoneella.

Vierailija
20/20 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö savumerkeillä?