Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin korona! Haluan normaalin elämän takaisin

Vierailija
13.07.2020 |

Sen kun kaupassa ei tarvinnut kytätä turvavälejä, lapset pystyi viemään mummolaan, palstalla oli muitakin puheenaiheita ja käsiä ei tarvinnut pestä joka vessareissun jälkeen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku italialainen (mies)? Mä olen jo vuosikausia vältellyt isoja ihmismassoja ja pitänyt turvaväliä, koska olen suomalainen :D Ja tietty pessyt kädet joka vessareissun jälkeen myös kotona! 

Vierailija
2/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on meidän uusi normaali. Mikään ei enää ole niinkuin ennen, hyvinvointivaltio romahtaa ja porukkaa alkaa kaatua kuin heinää kun toinen aalto tulee.

Vierailija
4/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO juuri varoitti, ettei ole enää mitään "vanhaa normaalia".

Vierailija
5/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa että kilttikset eli näin jo ennen koronaa

Vierailija
6/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan normaali elämä. Ollut lähes koko ajan.

Vierailija
7/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollasia huolettomia aikoja ei enää tule. Ne on historiaa. Jos sulla käy niin hyvä tuuri että elät vanhaksi, niin voit sitten kertoilla virtuaalitapaamisessa lapsenlapsille miten ennen vuotta 2020 pystyi liikkumaan vapaasti ihmisten ilmoilla ilman turvavälejä ja mummolassakin sai käydä tuosta noin vain ilman edeltävää 2 viikon karanteenia. Että toisin oli ne turvalliset ajat kun elämä oli irl eikä virtuaalitodellisuudessa. Ne ei varmaan millään usko että se oli totta.

Vierailija
8/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä ettei kaikenmaailman läskit ole kaupan jonossa hönkimässä niskaan.

Vierailija
9/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatkaa että kilttikset eli näin jo ennen koronaa

Joo. Olen paljon kotona lukemassa, pelaamassa, tekemässä käsitöitä. Inhoan shoppailua, rakastan etätöitä.

Elämä muuttui tosi vähän. Niin vähän, että kaupassa ihan unohdan, että pitäisi vielä enemmän vältellä ihmisiä kuin normaalisti.

Vierailija
10/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei muka mummolaan voi lapsia viedä...? 

Vierailija
11/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://medium.com/@vernunftundrichtigkeit/coronavirus-why-everyone-was…

"The coronavirus is slowly retreating. What actually happened in the past few weeks? The experts have missed basic connections. The immune response against the virus is much stronger than we thought.

By Beda M Stadler

This is not an accusation, but a ruthless taking stock [of the current situation]. I could slap myself, because I looked at Sars-CoV2- way too long with panic. I am also somewhat annoyed with many of my immunology colleagues who so far have left the discussion about Covid-19 to virologist and epidemiologist. I feel it is time to criticise some of the main and completely wrong public statements about this virus.

Firstly, it was wrong to claim that this virus was novel. Secondly, It was even more wrong to claim that the population would not already have some immunity against this virus. Thirdly, it was the crowning of stupidity to claim that someone could have Covid-19 without any symptoms at all or even to pass the disease along without showing any symptoms whatsoever.

But let’s look at this one by one."

Että älkääpä hysterisoiko asiaa liikaa.

Vierailija
12/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä palaa. Täällä pk-seudun lähettyvillä on jo palattu suht normaaliin, esim kaupoissa ostoskapulat palanneet käyttöön eikä ihmiset juurikaan enää sitten ole tuntuneet turvavälejä pitävän. harvan enää näkee ottavan käsidesiä tai pesevän käsiäänkään. 

Vierailija
13/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan normaali elämä. Ollut lähes koko ajan.

Varmasti.

Pelargonialle ja lihavalle kissalle jutustellen viimeiset 57 vuotta.

Ainoana tekemisenä roskien vienti ja kaupassa käynti.

Vierailija
14/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sieltä palaa. Täällä pk-seudun lähettyvillä on jo palattu suht normaaliin, esim kaupoissa ostoskapulat palanneet käyttöön eikä ihmiset juurikaan enää sitten ole tuntuneet turvavälejä pitävän. harvan enää näkee ottavan käsidesiä tai pesevän käsiäänkään. 

Mitä teit, ennen kuin kassakapuloita oli keksittykään ?

Ovatko kassakapulat elämäntarkoituksesi..

Vierailija
15/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen koko ajan elänyt, ja nykyäänhän elää kaikki muutkin. Palvelut on taas auki kuten ennenkin, porukkaa on paljon liikkeellä kaupungilla ja käsiä olen aina pessyt noiden koronasuositusten mukaan. Töissäkin olen käynyt ihan koko ajan, enkä av:lla edes avaa koronajankkausketjuja.

Ainoastaan matkustaminen on vielä arveluttavaa. Muuten elän kuten elettiin ennen koronaa.

Vierailija
16/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei muka mummolaan voi lapsia viedä...? 

Niin - mummohan se klabbit oikasee, eikä se Minna-Orkidea.

Vissiin..

Vierailija
17/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään parin vuoden päästä palataan normaaliin. Tauti joko katoaa, tai lievenee.

Eikä tähänkään asti ole juuri hankaloittanut elämää.

Vierailija
18/18 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole tällä hetkellä mitään hätää, mutta se huolestuttaa, lähtevätkö tartunnat uuteen nousuun niin, että syksyllä lyödään taas kaikki kiinni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän