Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pumppaajat

18.05.2013 |

Heips :)

Onko täällä muita, jotka joutuu pumppailla pulloon? Mulla on suihkutissiongelma ja vauva ottaa tissiä tooodella harvoin ja silloinkin vain muutaman minuutin ajan. Joudun siis pumpata omaa maitoa pulloon ja antaa hieman korviketta, koska vauva syö tosi paljon.

Onko teillä pysynyt maidontuotanto kuinka kauan pumpun avulla? Paljonko saatte kerralla pumpattua? Ja kuinka usein pumppaatte?

Omasta mielestäni olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot imettämisen jatkamiseksi. Nyt on viikon verran menty melkeinpä ainoastaan pulloruokinnalla. Pelottaa pysyykö maidontuotanto yllä pelkästään pumppaamalla. Pumppaan n. 2 tunnin välein ja saan kerralla n. 90-130 ml.

Kommentit (1)

1/1 |
23.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pumpannut alusta asti vauvalleni maidot, lapsi nyt 6kk 1vk. Pumppaan nykyään 4 X päivässä, ja kerralla enää semmoisen 150-250ml (molemmat rinnat). Alussa pumppasin päivässä yli litrankin kun vauva joi paljon, nykyään menee semmoinen 5-6dl päivässä, ylijäämät pakastan. Maidontuotanto pysyy kyllä yllä niin kauan kuin haluat, se monestiko joudut päivässä pumppaamaan on yksilöllistä. :) tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla