Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusien silmälasikehysten laatu

Vierailija
18.05.2013 |

Te, jotka käytätte silmälaseja: miten tarkkaan katsotte kehyksissä olevat mahdolliset naarmut tms. läpi ostaessanne uudet silmälasit? Haittaako teitä esim. muovikehyksissä muutaman millin mittaiset naarmut, jotka näkyvät tietyssä valossa omaan silmäänne, mutta joihin muut eivät taatusti kiinnitä mitään huomiota? Itse epäilen olevani liiankin pikkutarkka, kun vuosien saatossa on tullut hankittua aika monet lasit, ja lähestulkoon aina löydän niistä jotain vikaa, kun etsimällä etsin.. Joskus olen epäillyt, että myyjän kynnet on jättäneet jälkiä aisoja taivutellessa. Ja aika usein kehyksissä on ollut yksi tai kaksi sellaista siistiä jälkeä, mitkä vois olla peräisin esim. ruuvimeisselin kärjestä eli siis muutaman millin pituisia. Haittaako teitä sellaiset tai huomaatteko tuollaisia ylipäätään? Joskus olen valittanut ja vaihdattanut, mutta kun tuntuu, ettei virheettömiä kehyksiä ihan vähällä saa, jos on vähänkään tarkempi kehyksistä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en noin tarkkaan ole syynännyt. Ja tuleehan niihin omassakin käytössä kulumista. Mutta enpä ole koskaan suurennuslasilla tutkinut, ihan on silmällä katsoen uudenveroisia olleet. Taidat olla ylitarkka.

Vierailija
2/2 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yhdet lasit vaihtanut takuuaikana, lähti väri rapisemaan kehyksistä. Olivatpa vielä instrun lasit :( Vaihtoivat mukisematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla