Veikkaa lopputulos, oma veikkaukseni on 4-2 tappio
Tietenkin toivon kovasti voittoa ja tiedän että se ei ole mahdottomuus, veikkaukseni on aito tunne, mikä minulla on pelistä, olen kuitenkin toiveikas.
Kommentit (15)
veikkaan 2-2 rankkareilla Suomi voittaa
Minä pelkään kanssa tappiota. Suomi pelkää aina ruotsia. Miksi?
ruotsalaiset eivät tule koskaan arvostamaan suomea,kuten menivät suomalaiset venäjää. Tuli voitto tai ei.
haluan tottakai että suomi voittaa! Haluan että suomi voittaa jokaisen pelin ja formulat ja Euroviisut kaikeN! Ollaanhan me maailman paras kansa!
Minä pelkään kanssa tappiota. Suomi pelkää aina ruotsia. Miksi?
ruotsalaiset eivät tule koskaan arvostamaan suomea,kuten menivät suomalaiset venäjää. Tuli voitto tai ei.
haluan tottakai että suomi voittaa! Haluan että suomi voittaa jokaisen pelin ja formulat ja Euroviisut kaikeN! Ollaanhan me maailman paras kansa!
ÄhÄrhäkkää,ennustava tekstinsyöttö paska... Siis kuten suomalaiset eivät venäjää
Laitoin tulosvetoon 3–3. Jatkoajalla Suomi saisi tehdä maalin, ettei tarvitse mennä voittomaalikilpailuun. Inhoan niitä. Mutta sen verran realisti täytyy olla, että tappio on aika todennäköinen.
Minäkin laitoin tulosvetoon 3-3.
Mutta laitoin sinne myös Ruotsille 5-2-voiton.
FIN-SWE saa päättyä joko 3-3 tai 2-5 ja minä voitan rahnoo!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 13:59"]
Tietenkin toivon kovasti voittoa ja tiedän että se ei ole mahdottomuus, veikkaukseni on aito tunne, mikä minulla on pelistä, olen kuitenkin toiveikas.
[/quote]
HAISTA SINÄ VITTU!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 15:45"]
[/quote]
HAISTA SINÄ VITTU!
[/quote]
apua, en ollut valmistautunut alaluokan kohtaamiseen tällä tavalla
[/quote]
HAISTA SINÄ VITTU!
[/quote]
Tuollaista raivoa Leijonatkin tarvitsevat ottelussa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 15:55"]
[/quote]
HAISTA SINÄ VITTU!
[/quote]
Tuollaista raivoa Leijonatkin tarvitsevat ottelussa.
[/quote]
tarvitaan taktista kovuutta, ei apinan raivoa
Kyllä noi ruotsalaiset on parempia kaikessa, harmi toi huono tuomarityöskentely.
tunnelma on pilallla, bläääääää
[/quote]
HAISTA SINÄ VITTU!
[/quote]
Pilasit tämän pelin, hävittiin sun takia, moukka
4 - 3 siis voitto
yksi joka ei seuraa jääkiekkoa, mutta tietää nää jutut