Stalkkasin deittimiestä somesta ja hänen exänstä oli minua ainakin 15v nuorempi - ahdistaako tuo ihan turhaan?
Mies on minua muutaman vuoden vanhempi. N41
Kommentit (10)
Sama tilanne. Onneksi mies on ihan tylsä mulle niin ei tarvitse miettiä sen enempää.
Jos tuossa nyt jollain on syytä ahdistua niin sillä miehellä. Stanan stalkkerit...
Niin, ojasta allikkoon. Eiköhän tuota tekisi ihan jokainen heteromies jos vain pystyisi. Yli 30-vuotiaat ovat auttamattomasti tyytymisen kohteita joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ojasta allikkoon. Eiköhän tuota tekisi ihan jokainen heteromies jos vain pystyisi. Yli 30-vuotiaat ovat auttamattomasti tyytymisen kohteita joka tapauksessa.
No ei todellakaan tekisi, on olemassa fiksuja miehiä jotka nelikymppisenä kokevat olevansa henkisesti ihan eri tasolla kuin 25-vuotiaat... kaikille se nuoruus ei ole mikään valtti.
Stalkkasin ex- kaveriani (myös nainen), oli mennyt piiaksi vanhemmalle miehelle. Säälin häntä. Näytti niin surulliselta :(
Vierailija kirjoitti:
Stalkkasin ex- kaveriani (myös nainen), oli mennyt piiaksi vanhemmalle miehelle. Säälin häntä. Näytti niin surulliselta :(
Ja puhut varmasti totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja puhut varmasti totta
Näytin kuvan siskolleni ja hän kauhistui myös. Sanoi, ettei voi olla sama ihminen.
Laadukas mies kun saanut nuorta