Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkasin deittimiestä somesta ja hänen exänstä oli minua ainakin 15v nuorempi - ahdistaako tuo ihan turhaan?

Vierailija
13.07.2020 |

Mies on minua muutaman vuoden vanhempi. N41

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas mies kun saanut nuorta

Vierailija
2/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Onneksi mies on ihan tylsä mulle niin ei tarvitse miettiä sen enempää.

Vierailija
4/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko nyt ap itsesi fiksuksi yksilöksi, kun stalkkasit miestä?

Vierailija
5/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuossa nyt jollain on syytä ahdistua niin sillä miehellä. Stanan stalkkerit...

Vierailija
6/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ojasta allikkoon. Eiköhän tuota tekisi ihan jokainen heteromies jos vain pystyisi. Yli 30-vuotiaat ovat auttamattomasti tyytymisen kohteita joka tapauksessa.

Vierailija
7/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ojasta allikkoon. Eiköhän tuota tekisi ihan jokainen heteromies jos vain pystyisi. Yli 30-vuotiaat ovat auttamattomasti tyytymisen kohteita joka tapauksessa.

No ei todellakaan tekisi, on olemassa fiksuja miehiä jotka nelikymppisenä kokevat olevansa henkisesti ihan eri tasolla kuin 25-vuotiaat... kaikille se nuoruus ei ole mikään valtti.

Vierailija
8/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkasin ex- kaveriani (myös nainen), oli mennyt piiaksi vanhemmalle miehelle. Säälin häntä. Näytti niin surulliselta :(

Vierailija
9/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkasin ex- kaveriani (myös nainen), oli mennyt piiaksi vanhemmalle miehelle. Säälin häntä. Näytti niin surulliselta :(

Ja puhut varmasti totta

Vierailija
10/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja puhut varmasti totta

Näytin kuvan siskolleni ja hän kauhistui myös. Sanoi, ettei voi olla sama ihminen.