Tiedättekö sen tunteen, kun pistoke ei millään suostu menemään rasiaan?
Minä olen kokenut tuota monta kertaa. Olen jopa töissä joutunut pari kertaa pyytämään työkavereilta apua rasia-asiassa, ja olen sentään raavas raksamies.
Kommentit (6)
Olen poistanut ne joissakin rasioissa ja jatkoroikissa olevat haitat jotka yleensä rupeavat kenkkuilemaan hyvin nopeasti eivätkä liu pois edestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen poistanut ne joissakin rasioissa ja jatkoroikissa olevat haitat jotka yleensä rupeavat kenkkuilemaan hyvin nopeasti eivätkä liu pois edestä.
Vaikutat melko rohkealta rasianrassaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on pakko, ei sellaisesta roikasta ole mitään apua johon ei saa pistoketta menemään mutta jossa muuten ei ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se on pakko, ei sellaisesta roikasta ole mitään apua johon ei saa pistoketta menemään mutta jossa muuten ei ole mitään vikaa.
Minulle ne vastaanottamattomat rasiat saavat aina sellaisen tunteen, että vika on minussa.
Juna katkeaa vaikka mestari on kontillaan.