Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko miehesi syvällisiä?

Vierailija
17.05.2013 |

Oma-aloitteisesti? Tarkoitan syvällisellä mitä tahansa pohdintaa, mikä vaatii oikeasti ajattelukykyä, ja vaatii ihmiseltä omien mielipiteiden yms. kriittistä tarkastelua. Kyseessä voi olla mikä tahansa aihe filosofisista suuntauksista moraalisiin ongelmiin tai vaikka EU:n talouspolitiikkaan. Mitä miehesi pohdiskelee? Ja jakaako ajatuksiaan kanssasi? Vai onko tällainen vain naisten juttu?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pohdiskelee paljonkin. yleensä poliittisia asioita, ulkopoliittisia. Moraalisia asioita plajon, kuten myös uskonnollisia. Jakaa kanssani, mutta onneksi sillä on vastaavia pohdiskeljoita kavereissaan, että myös heidän kanssaan keskustelee. Mä en aina jaksa kuunnella sitä.

Vierailija
2/38 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee ja lukee ja tutkii ja keskustelee. Sekä töissä, kavereidensa kanssa että minun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi sellaisen miehen?!

Vierailija
4/38 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ainakaan ääneen.

Vierailija
5/38 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 23:47"]

Miksi joku haluaisi sellaisen miehen?!

[/quote]

Miksi joku ei haluaisi?

Vierailija
6/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paljonkin. Politiikkaa ja moraalia ja psykologiaa pääasiassa.

Vierailija
7/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pohtii eniten sosiologiaa ja kriminologiaa. Ja lukee alan tutkimusjulkaisuja. Koska en itse niitä juurikaan lue, en paljon pysty keskustelemaan mutta kuuntelen kyllä. Ihana mieheni ei ole helppo kumppani, koska hän edellyttää myös minulta osallistumista :) Onnellisia olemme kyllä!

Vierailija
8/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee kylla. mina en niinkaan. 

enka pida ihmisista jotka vastaavat kysymykseen vastauksella. halpa temppu jolla voi peittaa tyhmyyttaan. 

Vierailija
9/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se välillä syvällisiä miettii väkisinkin kun syvällä käy :D

Vierailija
10/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Pohdiskelee paljon esim. naisten ja miesten eroavaisuuksia. Tunneälyä. Emapatiaa. Sympatiaa (mitä eroa).

Esimiesasemassa, joten ihan luonnollista näitä miettiä.

Vierailija
11/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ajattelee ja totta kai keskustelemme keskenämme näistä(kin). Vaikka ei ole edes esimiesasemassa... :P

Vierailija
12/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Ääneen mieheni ei juurilaan syvällisiä mieti, mutta itsekseen kyllä, koska monesti otan jonkun asian esille ja miehen vastaukset kertovat selkeästi, että on asiaa miettinyt aiemmin enemmänkin.

Vierailija
13/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 00:44"]

enka pida ihmisista jotka vastaavat kysymykseen vastauksella. 

[/quote]

No tuo oli jo tosi syvällistä... 

Vierailija
14/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 00:44"]

ajattelee kylla. mina en niinkaan. 

enka pida ihmisista jotka vastaavat kysymykseen vastauksella. halpa temppu jolla voi peittaa tyhmyyttaan. 

[/quote]

Saattaisin pitää sinusta :) Kuulostat tosi hauskalta! Itse olen kyllä tosi tylsä....

Vierailija
15/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. En ottaisi tyhjäpäistä miestä.

Vierailija
16/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan jotain Mariaanien haudan syvyyttä voi miettiä. Ei sen syvällisempiä.

Vierailija
17/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin artikkeleita mielellään analysoi joskus syvällisestikin. Joskus innostuu syvällisiin keskusteluihin hiukan ottaneena, ja sairaana ollessaan herkistelee. Heikkoutena keskusteluissa miehellä on se, että jääräpäisenä ei ota kovin hyvin toisen näkökulmaa huomioon, jos se poikkeaa voimakkaasti hänen omastaan. Minä olen siinä paljon parempi.

Meillä ei keskustella uskonnosta, koska minä uskon arkisella tavalla Jumalaan ja mies ei ollenkaan, ja uskontoaiheesta tulee meille jankkaamista ja riitaa, mies loukkaa tahallaan  kommenteillaan. Kun jo suhteen alkuaikoina sovittiin, ettei uskonnosta (enää) puhuta, on päästy paljon helpommalla. Useimmista muista aiheista voidaan keskustella syvällisestikin.

On kyllä totta, että mies ei kauhean usein aloita syvällistä keskustelua. 

Vierailija
18/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei pohdi koskaan mitään :( Jos minä aloitan syvällisen keskustelun jostain aiheesta, niin hänen reaktionsa paljastaa että asia on usein hänelle täysin uusi. Mies on tosi käytännönläheinen, joten ei kai sinänsä ihme että hän ei tule edes ajatelleeksi eettisiä, uskonnollisia ym. asioita. Olisi kyllä ihanaa jos hän joskus aloittaisi syvällisen keskustelun ihan mistä tahansa.

Vierailija
19/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys: "onko tällainen vain naisten juttu?" Missä oikein elät? Tunnen vaikka kuinka paljon ajattelevia, syvällisiä miehiä. Ihan yhtä lailla kuin naisiakin. 

Vierailija
20/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 00:54"]

Kyllä! Pohdiskelee paljon esim. naisten ja miesten eroavaisuuksia. Tunneälyä. Emapatiaa. Sympatiaa (mitä eroa).

Esimiesasemassa, joten ihan luonnollista näitä miettiä.

[/quote]

Miehesi kuulostaa hyvältä pomolta. (:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä