Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko miehesi syvällisiä?

Vierailija
17.05.2013 |

Oma-aloitteisesti? Tarkoitan syvällisellä mitä tahansa pohdintaa, mikä vaatii oikeasti ajattelukykyä, ja vaatii ihmiseltä omien mielipiteiden yms. kriittistä tarkastelua. Kyseessä voi olla mikä tahansa aihe filosofisista suuntauksista moraalisiin ongelmiin tai vaikka EU:n talouspolitiikkaan. Mitä miehesi pohdiskelee? Ja jakaako ajatuksiaan kanssasi? Vai onko tällainen vain naisten juttu?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mm. psykologiaan, sosiologiaan, onnellisuuteen, etiikkaan ja elämänfilosofiiaan liittyviä juttuja. Kirjoittaa itse asiassa blogia näistä asioista.

Vierailija
22/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella vaikuttaa olevan syvällisesti pohdiskelevia miehiä... Tiedättekö ovatko he olleet sellaisia jo parikymppisinä? Olen itse nuori enkä tunne kovinkaan montaa pohdiskelevaa miestä, eikä omanikaan tosiaan ole sellainen. Ehkä ne siitä muuttuvat?

-vastaaja 19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajattele :( Harmittaa. Täytyy siis tyttökavereitten kanssa puhua syvällisiä, merkityksellisiä asioita elämästä.

Vierailija
24/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 23:36"]

Vai onko tällainen vain naisten juttu?

[/quote]

Heittäydyit sitten itsekin tosi syvälliseksi heti alussa.....

Joskus aikanaan on vakavasti mietitty voiko naisella olla sielua - tämä juttusi menee samaan kastiin. Typeryydellä ei todellakaan näytä olevan mitään sukupuolisidonnaisuutta. Kun se iskee, se iskee lujaa.

Vierailija
25/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä pillua tai muuta vastaavaa syvällistä.

Vierailija
26/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 12:03"]

Tosi monella vaikuttaa olevan syvällisesti pohdiskelevia miehiä... Tiedättekö ovatko he olleet sellaisia jo parikymppisinä? Olen itse nuori enkä tunne kovinkaan montaa pohdiskelevaa miestä, eikä omanikaan tosiaan ole sellainen. Ehkä ne siitä muuttuvat?

-vastaaja 19

[/quote]

Ovat, mutta he ovat sinun makuusi liian nörttimäisiä, sinulle näkymättömiä.

Vierailija
27/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin naisen, joka keskustelee differentiaaliyhtälöistä ja logiikasta, sekä vaikka lujuuslaskelmista, signaalien tilastollisesta mallinnuksesta, kvanttimekaniikasta, sekä geologiasta ja tietojenkäsittelytieteistä sujuvasti. T. mies.

Vierailija
28/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 17:35"]

Itse haluaisin naisen, joka keskustelee differentiaaliyhtälöistä ja logiikasta, sekä vaikka lujuuslaskelmista, signaalien tilastollisesta mallinnuksesta, kvanttimekaniikasta, sekä geologiasta ja tietojenkäsittelytieteistä sujuvasti. T. mies.

[/quote]

Ja itse hauaisin miehen joka olisi valmis syventämään matemaattis-luonnontieteellisen näkökulmansa ulottumaan laajempiin filosofisiin konteksteihin jossa otetaan huomioon myös ontologiset ja fenomenologiset aspektit eikä tyrehdyttäisi pohdiskeluita vaikkapa ajan olemuksesta johonkin analyyttis-loogiseen lausekkeeseen.

Vierailija
29/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa mitä ukkonsa ajattelee? Huoh!

Vierailija
30/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 01:46"]

Korkeintaan jotain Mariaanien haudan syvyyttä voi miettiä. Ei sen syvällisempiä.

[/quote]

Onhan se peräti 11 kilometrin verran.

Vierailija
31/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen ajatukset usein aika syvältä.

Vierailija
32/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kvanttimekaniikkaa. Eli vastaus on kyllä.

Vierailija
33/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en toisenlaisen kanssa edes seurusteli koska olen itsekin pohdiskelevaa tyyppiä :) Ja oma isäni on tosi käytännönläheinen mutta pohdiskelee kyllä myös juttuja, en voisi sietää miestä jonka päässä ei näytä liikkuvan mitään.

Vierailija
34/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin asetettu ja liian monimutkainen kysymys. Oikea kysymys olisi: Ajatteleeko miehesi?

Vierailija
35/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 12:03"]Tosi monella vaikuttaa olevan syvällisesti pohdiskelevia miehiä... Tiedättekö ovatko he olleet sellaisia jo parikymppisinä? Olen itse nuori enkä tunne kovinkaan montaa pohdiskelevaa miestä, eikä omanikaan tosiaan ole sellainen. Ehkä ne siitä muuttuvat?

-vastaaja 19
[/quote]
Kyllä me olemme pohdiskelevia jo nuorena. Me vain pidämme sen omana tietonamme. Terv. Mies 20

Vierailija
36/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki mieti syvällisiä mutta harvat niistä osaavat keskustella.

Vierailija
37/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en taas voisi ollakaan miehen kanssa, joka ei olisi pohdiskeleva ja itseään jatkuvasti sivistävä. Itse luen paljon, eniten historiasta ja taloudesta ja tykkään keskustella syvällisemmin. Haluan pystyä jakamaan tämän osan elämässäni, ja tuskin kukaan kovin "pinnallinen" äijä edes kestäisi minua!

Vierailija
38/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2