Kakkaamisen häpeily, muita kärsijöitä?
Kommentit (27)
Ei taida sitten persepanotkaan olla sun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä. Töissä käytän yleensä imodiunmia, jos iltavuoro. Meillä mies ja minä kumpikin laitetaan vessassa hana päälle, oltu yhdessä 12v. Ja tietysti ilmanraikastinta paljon.
No tämä ei enää ole todellakaan normaalia. Kuka päästään terve ihminen käyttää säännöllisesti lääkitystä välttääkseen normaalin kehon toiminnan? Eikö tuosta ole jo haittaa suolistolle?
Onko tämmöistä ihmistä lapsuudessa häpäisty vai mikä on mennyt pieleen?
Ulostaminen on osa meidän kaikkien elämää, ja sitä varten joka paikassa on vessoja. Niitä saa käyttää kakkaamiseen, eikä siinä ole mitään hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Ette ilmeisesti pystyisi olemaan armeijassa, jossa oli ovettomat loossit. Siinä sitten väännettiin naama punaisena "kivi kakkaa" pönttöön naamat vastakkain. Alussa tuntui hassulta, mutta äkkiäpä siihen tottui.
Ette myöskään ota ilm. aurinkoa yläosattomissa, koska silloin joku voi nähdä tissinne. Eli teillä on rajallinen rusketus, mikä on ällöttävää.
Onko edes naisille enää omaa vessaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silleen että töissä pidättelen tai menen mieluummin invavessaan jossa saa olla rauhassa kuin naistenvessaan jossa ohuet seinät välissä. Kotona paskannan vapaasti. Huomaan että lapsilla on kanssa sama; ne välttelee kakkaamista koulussa ja tekee sen mieluummin kotona. Toinen lapsista on kertonutkin että ne koulun vessat on kauheita kun ei saa rauhassa istua kun joku kokeilee ovenripaa koko ajan.
Mun työpaikassa oli invavessan käyttö kielletty rangaistuksen uhalla. Perusteena että invavessaa tarvitseva ei sitten pääse tarvitessaan sinne. Yhtään rullatuolin käyttäjää en koko aikana nähnyt.
Mä aina töissä huudan, että meikämandoliini menee nyt PAAA-SSKALLE, että kaikki kuulee. Tullessa sitten kehuskelen tuotoksella.
Mulla on silleen että töissä pidättelen tai menen mieluummin invavessaan jossa saa olla rauhassa kuin naistenvessaan jossa ohuet seinät välissä. Kotona paskannan vapaasti. Huomaan että lapsilla on kanssa sama; ne välttelee kakkaamista koulussa ja tekee sen mieluummin kotona. Toinen lapsista on kertonutkin että ne koulun vessat on kauheita kun ei saa rauhassa istua kun joku kokeilee ovenripaa koko ajan.