Että voi olla vaikeaa löytää pieninäyttöistä telkkaria uutena
Edellisen rikkoi ukkonen ja tuohon kakkos telkkarille varattuun paikkaan ei mahdu mikään hehtaarinäyttö tehohirviö.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa. Googlaa tuumina äläkä mene vaan selailemaan randomilla.
En selaa netistä vaan telkan pitää löytyä niin että kävelen liikkeen telkkari osastolle ja siellä täytyy olla sopivan kokoinen saman tien.
Toi jättitelkkarien voittokulku on ihan käsittämätöntä. Ihmiset ostaa pieniin asuntoihinsa jotain yli 50 tuumaisia järkäleitä. Sitten niitä tuijotetaan siitä max parin metrin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Toi jättitelkkarien voittokulku on ihan käsittämätöntä. Ihmiset ostaa pieniin asuntoihinsa jotain yli 50 tuumaisia järkäleitä. Sitten niitä tuijotetaan siitä max parin metrin päästä.
Eipähän tarvi käyttää rillejä.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En selaa netistä vaan telkan pitää löytyä niin että kävelen liikkeen telkkari osastolle ja siellä täytyy olla sopivan kokoinen saman tien.
kävele sitte sinne liikkeeseen aivokasvaimines ja sen jälkeen voitkin lähtee mökille mielikuvituskoiran kanssa
Vierailija kirjoitti:
Meillä on olkkarissa tällainen hirviö. No telkkaria katsoessa ei pimeällällä tarvitse puolessa asunnossa valoja ja aurinkolasit päässä saa katsoa ettei silmiin satu. Ja ihn normi kokoinen olkkari on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kävele sitte sinne liikkeeseen aivokasvaimines ja sen jälkeen voitkin lähtee mökille mielikuvituskoiran kanssa
Mulla on oikea koira sulla ei taida sen sijaan olla. Köyhät mielikuvittele en minä. Mökkiä meillä ei ole eikä tule.
Joskus muinoin olin ihan järkyttynyt kun mies halusi 40 tuumaisen telkkarin. Se kannettiin sisään ja se oli ihan jättimäinen. Ruma kun saatana siinä pienen huoneen nurkassa. No nykyään ei enää katsota telkkua muuta kuin tabletin ruuduilta ja pelitelkkuna on sellainen normikokoinen, olisko 30-32 tuumainen.
Ai, minulla on sellainen joku varmaan 24” pikkutelkku mökillä, ei ollut yhtään vaikea löytää
Tällä säikeellä haetaan blokiin klikkejä.
Minä löysin helposti mökille pienikokoisen telkkarin, vaikka vaatimuksena oli sekä antenni- että satelliittiviritin.
No käveleepä vaikka giganttiin niin löytyy. Just eilen haettiin 24 tuumanen lätyskä gigantista pojan huoneeseen.
Perusprismasta ostin pienen tv:n mökille juuri. Toimii ja täyttää tehtävänsä, hd-valmius oli vaateena, kun lähetysformaatti muuttuu/muuttui mökkikunnassakin.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikea koira sulla ei taida sen sijaan olla. Köyhät mielikuvittele en minä. Mökkiä meillä ei ole eikä tule.
Ettekö siis asu sellaisessa mökissä anoppilan pihapiirissä?
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on olkkarissa tällainen hirviö. No telkkaria katsoessa ei pimeällällä tarvitse puolessa asunnossa valoja ja aurinkolasit päässä saa katsoa ettei silmiin satu. Ja ihn normi kokoinen olkkari on kyseessä.
Eikö siinä ole kuvasäätöjä kirkkaudelle ja kontrastille?
Muutama vuosi sitten ostin 23" pikkutelkkarin, joka toimii myös tietokoneen monitorina.
Minkä kokoinen ap:n pitäisi löytää ja minkälaisessa käytössä se on?
Nykyään osa ei katso enään ollenkaan antenniverkoon lähetyksiä joten "telkkariksi" riittää pelkkä tietokoneen monitori, eikä siinä siis tarvitse olla lainkaan viritintä. kuvan saa töllöön läppärillä tai cromecastilla tms.
Vierailija kirjoitti:
No OSTA KÄYTETTYNÄ!
Vanhoja käytettyjä saa käytännössä ilmaiseksi kun viitsii vähän kysellä.
22" näyttää olevan pienin telkkari Gigantissa. Onko liian suuri?
Osoittautui niin vaikeaksi (ja vähäinen tarjonta surkeaksi+kalliiksi) että otettiin mökille vähän isompi. Äkkiä silmä tottui ja pienessä vaatimattomassa mökissäkin on mukava katsoa kuvaa isommalta ruudulta. Laatutelkku, testivoittaja.