Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa puhelinkammoista. Pitää soittaa yksi törkeä puhelu.

Vierailija
17.05.2013 |

apuja

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat puhelimen käteen, valitset numeron, odotat, että toisessa päässä vastataan ja alat huohottaa...vai millä tavalla törkeän puhelun ajattelit soittaa?

Vierailija
2/7 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko otsikossa virhe? Pitäiskö puhelun olla törkeä vai tärkeä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Anu Saukkoa puhelimeen. Se on törkee puhelu.

Vierailija
4/7 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut ajatus, että saan olla puhelimessa oma juntti itseni junttine murteeneni. Pätee myös muihin sosiaalisiin tilanteisiin. En yritä esittää parempaa ja fiksumpaa kuin olen, koska todennäköisesti se ei onnistu, vaan nolaan itseni. Toki asiallinen pitää olla, mutta en yritä esim. puhua kirjakieltä tai esittää tietäväni asioista enempää kuin tiedän, vaan kysyn, jos on epäselvää.

Vierailija
5/7 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 20:03"]

Mulla on auttanut ajatus, että saan olla puhelimessa oma juntti itseni junttine murteeneni. Pätee myös muihin sosiaalisiin tilanteisiin. En yritä esittää parempaa ja fiksumpaa kuin olen, koska todennäköisesti se ei onnistu, vaan nolaan itseni. Toki asiallinen pitää olla, mutta en yritä esim. puhua kirjakieltä tai esittää tietäväni asioista enempää kuin tiedän, vaan kysyn, jos on epäselvää.

[/quote]

oletko siis ihan oma itsesi silloin, kun haluat olla törkeä? :DD

Vierailija
6/7 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 20:06"]

[/quote]

[/quote]

Ehkä se onjoku Martina...riittää kun on oma itsensä.

Vierailija
7/7 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 20:06"]

[/quote]

[/quote]

Itse asiassa, ei siihen paljoa tarvitse. Aika oma itseni saan olla silloinkin kun haluan olla törkeä, koska oon luonteeltani aikamoinen bitch.

No ei. Hyvää hyvyyttäni ajattelin auttaa ap:tä, koska ajattelin, että otsikossa on tahaton kirjoitusvirhe. Sitten huomasin toisen keskustelun, jossa otsikko oli kirjoitettu oikein, niin tajusin viimeistään, että tämä oli provo. Mutta nythän mun vastaus näyttää tosi hauskalta tässä kontekstissa. Jee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan