Millaisen kasvojen kauneusvirheen takia mies skippaa naisen?
.... Jos vartalo on naisellinen ja normaalipainoinen?
Kommentit (15)
Minä olen skipannut usemman naisen korvien välisen kauneusvirheen takia. Se merkitsee eniten.
Aknearvet, huonot hampaat, karsastavat silmät, huomattavan epäsymmetriset kasvot
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuvittelet, että sinut on torjuttu ruman kasvonpiirteen takia. Kerro se oma virheesi ensin.
Sinun on ainakin heti esillä. Kuvittelet itsestäsi liikoja.
Kukaan ei ole sinulle tilivelvollinen.
Kyllä se on ihan muut syyt, kuin yksittäinen kauneusvirhe.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kuvittelet, että sinut on torjuttu ruman kasvonpiirteen takia. Kerro se oma virheesi ensin.
Osui ja upposi näköjään.
Jos kroppa on tikissä, niin feissillä ei ole juurikaan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi näköjään.
Niin se että kuvittelet muiden henkilökohtaisten asioiden kuuluvan sinulle?
Yrität niillä kontrolloida muita?
Kyllä tuollaiset tiedetään.🤮
Vierailija kirjoitti:
Minä olen skipannut usemman naisen korvien välisen kauneusvirheen takia. Se merkitsee eniten.
Jep sama. Naurattaa kun naiset ovat luulleet, että syy on jossain lievässä ylipainossa tai vääränmuotoisessa nenässä, kun korvien väli on täynnä sahanpurua
Mua ei oo ainakaan kukaan kelpuuttanut tähän ikään (31) mennessä. Iso perunanenä ja naama TÄYS pisamia.
Kaksoisleuka. Ei leukaa ollenkaan. Iso pottunenä.
Vierailija kirjoitti:
Aknearvet, huonot hampaat, karsastavat silmät, huomattavan epäsymmetriset kasvot
Hehee mulla on pieniä haaleita aknearpia, oikomishoidonkin jäljiltä vähän vinot hampaat ja ilman silmälaseja karsastavat silmät. Mulla on silti hyvä mies, joka pitää mua kauniina.
Olematon leuka ja toisaalta iso leuka.