Tuosta hössöttävästä demarinaisministerilaumasta ei hyvä seuraa...
Kommentit (12)
Ei seuraa hyvää ei. Tuossa laumassa kyllä tyhmyys tiivistyy.
Tiedostatko olevasi sovinisti, AP?
Ja Tuomioja sen kun istuu kuin tatti ulkoministerinä. Se mies on tehnyt niin paljon badwilliä Suomelle, ettei tosikaan, eikä loppua näy.
Ei minua huoleta tuo naislauma, naisethan taitavat yhteistyön, mutta noi demarit yleensäkin ovat jääneet ajastaan niin jälkeen, että ei kait heitä ihan hyvässä hapessa olevet osaa todesta ottaa
Ei olisi ensimmäinen kerta kun ihminen kasvaa tehtävänsä suuruiseksi. Yhteisen hyvän eteenhän tuolla työtä tehdään (puoluekannasta riippumatta)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 19:28"]
Ei olisi ensimmäinen kerta kun ihminen kasvaa tehtävänsä suuruiseksi. Yhteisen hyvän eteenhän tuolla työtä tehdään (puoluekannasta riippumatta)
[/quote]
Demareilla ja etenkin noilla demarinaisilla tosin on varsin kieroutunut näkemys "yhteisestä hyvästä". Ei ihme, että demarien kannatus vähenee.
Niin, demarithan ovat aina tienneet, mikä on muille hyväksi, paremmin kuin nämä itse. Hyysäys on sossudemokratian ydin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 19:25"]
Ei minua huoleta tuo naislauma, naisethan taitavat yhteistyön, mutta noi demarit yleensäkin ovat jääneet ajastaan niin jälkeen, että ei kait heitä ihan hyvässä hapessa olevet osaa todesta ottaa
[/quote]
"Naisethan taitavat yhteistyön" :D Salli mun nauraa. 2 naista pärjää jotenkin keskenään. 3 tai enemmän, niin johan on sota pystyssä.
koko kierrätys tehtiin vain siksi että G-R:stä päästäisiin siististi eroon. Gustafsson oli collateral damage. Tärkeintä olis kuitenkin tosiaan ollut pistää Tuomioja kotiin.
Joo, valitettavasti Gustafsson uhrattiin sen takia, että Guzeninan pelkästään erottamiseen ei ollut rohkeutta. Ja Tuomioja on liian korkean profiilin poliitikko, että hänelle olisi voitu tehdä tuolla tavalla, koska hän tuo kuitenkin paljon äänestäjiä. Toisaalta jo pelkkä Guzeninan lähtö nostaa kyllä ministerien älykkyysosamäärää jo roimasti, tulipa tilalle mitä tahansa.
Siis joo. Päinvastoin kuin hössöttävät kokoomuslaismiseministerit, jotka ovat tehneet aivan upeita päätöksiä ja pelastaneet suomenmaan varmalta tuholta.
Jukka Gustafson oli todella hyvä ja rautaisen ammattitaitoinen ministeri. Hän on vaan sellainen rauhallinen ja harkitseva tyyppi, ei mikään seinille hyppijä! Krista Kiurun on nollameriiteillään paha panna paremmaksi.