Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV:n moderointiprosessi, tietääkö kukaan?

Vierailija
17.05.2013 |

Osaako joku kertoa, miten tämän palstan moderointi toimii? Onko niin, että jotkut sivustolla roikkuvat on saaneet oikeuden modeilla, ja paikalla ollessaan siivoavat räävittömyyksiä´, vai miten homma toimii? MIetin sitä, että jos on nätti ilma tai joulu tms. ja sillä modeköörillä muuta tekemistä, niin voiko asiattomat viestit roikkua täällä hyvinkin pitkään, kun niitä ei kukaan huomaa, koska modet elää kaikki oikeaa elämäänsä samaan aikaan.

Tuli mieleeni, kun täällä äsken roikkui useammasta eri henkilöiden lähettämäsä asiaton viesti -ilmoituksesta huolimatta kolme varttia viesti, joka piti poistaa. Lopulta se poistettiinkin, mutta aikaa meni todella kauan. Kyse oli viestistä, jossa kuvailtiin lapsen perhetaustaa tavalla, joka rikkoi räikeästi netikettiä, hyviä tapoja, yksityisyyttä, you name it.

Jos joku tietää, olisi kiva, jos valoittaisi. Kiitti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että asiattomat viestit roikkuvat foorumilla hyvinkin pitkään, jos kukaan ei niistä ilmoita eteenpäin. Tästä syystä uskon ettei näitä viestejä "kyttää" kukaan 24/7, vaan tarkastavat suurimmalta osin vain ilmoitusten perusteella.

Vierailija
2/5 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että siitä viestistä lähti useampikin ilmoitus. Mäkin ilmoitin vaikken viestiin vastannutkaan. En halunnut nostaa viestiä.

Mutta kyllä esimerkin kaltaiset viestit pistävät aina välillä miettimään millaisissa kantimissa mielenterveys on osalla palstailijoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuon mä kyllä ymmärrän. Moderointi perustuu niihin ilmoituksiin, ja se on ihan järkevää. Mutta se, että tuossa tapauksessa niitä ilmoituksia ehti kolmessa vartissa lähteä vähintään kymmenkunta, eikä silti mitään tapahtunut, oli musta vähän outoa, kun kyse on kuitenkin alku-illasta, ja keskustelu aika vilkasta. Ehkä niitä ilmoituksiakaan ei kukaan kyttää, eiköhän niistä tule mitään ilmoituksia modeille vai mitenhän tuo mahtaa olla.

Osaisko joku vielä valottaa tätä asiaa?

Vierailija
4/5 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä vielä nostan, jos linjoille olisi sattunut joku uusi asiaan vihkiytynyt. Kuin nää sen tekee?

Vierailija
5/5 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän nuo jutut ole osittain liikesalaisuuksia? tai arvelisin niin, ettei noita ihan julkisesti kerrota.