Jos miehet ajattelisivat pituudesta kuin naiset...
- miehet keskimäärin pitäisivät viehättävimpinä 148-158cm naisia
- 172cm nainen alkaisi olla useimpien miesten silmissä liian pitkä
- 175cm nainen olisi ehdottomasti useimpien miesten silmissä liian pitkä
- miehet tuntisivat itsensä epämiehekkäiksi jos naiset olisivat melkein samanpituisia korkkareissa
- miehet haikailisivat ulkomaisten naisten perään koska suomalaiset naiset ovat liian pitkiä
Millaisia ajatuksia herättäisi?
Esimerkit:
148-158cm nainen = 186-196cm mies (ero keskipituuteen 7-17cm)
172cm nainen = 172cm mies (ero keskipituuteen 7cm)
175cm nainen = 169cm mies (ero keskipituuteen 10cm)
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihannepituus riippuu siitä kehen olen ihastunut. Tapaillessani 170 cm miestä pidin siitä, että oltiin "se lyhyt pariskunta". Sitten ihastuin 190 senttiseen ja aloin pitää pitkistä miehistä. Nykyinen ihastus on keskipituinen ja, ylläri, se tuntuu juuri sopivalta.
Se naisten hyväksi täytyy kyllä sanoa, että ei ne yleensä miehen pituuteen kiinnitä huomiota enemmän lompakon paksuuteen,paitsi tietenkin sängyssä siellä vain iso paksu ja mielellään musta rulettaa
"- 175cm nainen olisi ehdottomasti useimpien miesten silmissä liian pitkä
- miehet tuntisivat itsensä epämiehekkäiksi jos naiset olisivat melkein samanpituisia korkkareissa
- miehet haikailisivat ulkomaisten naisten perään koska suomalaiset naiset ovat liian pitkiä"
Näinhän se jo nyt menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihannepituus riippuu siitä kehen olen ihastunut. Tapaillessani 170 cm miestä pidin siitä, että oltiin "se lyhyt pariskunta". Sitten ihastuin 190 senttiseen ja aloin pitää pitkistä miehistä. Nykyinen ihastus on keskipituinen ja, ylläri, se tuntuu juuri sopivalta.
Se naisten hyväksi täytyy kyllä sanoa, että ei ne yleensä miehen pituuteen kiinnitä huomiota enemmän lompakon paksuuteen,paitsi tietenkin sängyssä siellä vain iso paksu ja mielellään musta rulettaa
Oltiin silloin köyhiä opiskelijoita, mut iha miten vaan.
Oikeesti vain joku lyhyt mies laskeskelee tollasia ja tekee vielä asiasta postin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin silloin köyhiä opiskelijoita, mut iha miten vaan.
ja nyt sitten enää opiskelijoita et taida koskaan valmistua
Minä olen 174cm pitkä itse, miesystävät välillä 175-190cm. Joukkoon mahtuu siis yksi tai kaksi keskimittaa lyhyempi. Jotta se siitä ap:n teoriasta.