Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poistakaa tuo pysäkkikuulutus -melusaaste Hgin busseista ja raitiovaunuista!!

Vierailija
12.07.2020 |

Stana että ottaa hermoon!!
Jengi on päässyt 50 vuotta perille haluamaansa paikkaan julkisilla ilman
tuota kaiuttimista kympin volyymilla tulevaa häiriköintiä!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pimeä talviaamu. Taivaasta tulee jotain veden ja lumen sekoitusta, on säkkipimeä. Minä keikkatyöläisena odotan taas jotain ihme 894V bussia, määränpäänä joku Tuomikoti. Sieltä se bussi tuleekin, kauniina ja virtaviivaisena ajaa se pitkin nukkuvaa pimeää maastoa. Pysäkit jäävät taakse, jossain pitäisi olla bussinvaihto, mutta missä? Kukaan ei ilmoita, missä ollaan, minullekin on tämä seutu tuntematon. Kysyn bussikuskilta, hän vaan mutisee jotain - no ei hänkään voi kaikkea tietää. Uneksin selvistä opasteista, ehkä joskus...

Luot katseesi bussin diginäyttöön. Kas siellähän se Tuomikoti välkähtääkin. Painat nappia ja poistut.

Vierailija
42/49 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pimeä talviaamu. Taivaasta tulee jotain veden ja lumen sekoitusta, on säkkipimeä. Minä keikkatyöläisena odotan taas jotain ihme 894V bussia, määränpäänä joku Tuomikoti. Sieltä se bussi tuleekin, kauniina ja virtaviivaisena ajaa se pitkin nukkuvaa pimeää maastoa. Pysäkit jäävät taakse, jossain pitäisi olla bussinvaihto, mutta missä? Kukaan ei ilmoita, missä ollaan, minullekin on tämä seutu tuntematon. Kysyn bussikuskilta, hän vaan mutisee jotain - no ei hänkään voi kaikkea tietää. Uneksin selvistä opasteista, ehkä joskus...

Luot katseesi bussin diginäyttöön. Kas siellähän se Tuomikoti välkähtääkin. Painat nappia ja poistut.

Olisikin kiva jos diginäyttö toimisi tai jos siellä lukisi muutakin kuin päätepiste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin kiva jos diginäyttö toimisi tai jos siellä lukisi muutakin kuin päätepiste.[/quote

No samanlainen tekninen systeemi se on ja samalla todennäköisyydellä toimii kuin kuulutusmelusaastetykkikin

Vierailija
44/49 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/49 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä todella korviasärkevän kova ääni.

Tekstinäyttö riittäisi. Näkövammaisilla on joka tapauksessa kännykän kautta tulevat GPS:ään perustuvat kuulutukset, joita voivat kuunnella kuulokkeilla. Muut välttyisivät melusaasteelta.

Tämä!

Mutta sitten on ne älykännykättömät näkövammaiset....puhutaan varmaan jopa 0,01% matkustajista.

Heitä varten sitten kohotetaan koko HSL alueen vakituisten matkustajien vtutuskäyrä tappiin.

Niin ja miettikää kuinka harvassa on älykännykättömät näkövammaiset, jotka eivät ymmärrä suomenkielisiä pysäkkien nimiä, mutta ymmärtää ruotsinkieliset! Liito-oravakin taitaa eksyä bussiin useammin.

Vierailija
46/49 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vähättelijät ei taida oikeesti olla matkustaneet niissä sporissa missä tulee just nää kuulutukset. Ne on meinaan KOVALLA. Laskisivat edes vähän volyymia tai vaihtaisivat rauhallisemman puhujaäänen niin olisi jo heti huomattavasti parempi.

Vierailija
47/49 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rasittavat kuulutukset asiasta, jonka kaikki tietävät.  Tulevat jatkuvasti koska pysäkit niin lähekkäin. Metallinen kovaääninen nainen.Bussissa on ollut ihanan hiljaista.

Tuo ja koronavaara, kun ties kuka selkäsi takana

siirryn auton käyttäjäksi.

Vierailija
48/49 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samat 50 vuotta on kuulutettu lähijunassa.

Siihen tottuu.

Junissa nyt tietysti ymmärtää, mutta busseissa tulee keskimäärin 300 metrin kävelymatka seuraavalle pysäkille, jos jää väärällä.

Eikö sitå kuulutusta voi olla vain sokean paikalla.

Sokean paikalla???

Sun pitää alkaa istua idiootin paikalla jatkossa. Sinne ei kuulutukset kuulu.

Vierailija
49/49 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistän vähän ap:n tarinaa.

Minä, minä, minä ja minun etuoikeutetun elämäni 1% ongelma. Terveisin: Kaarina/Karen.