Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ollaan tohtoreita kumpikin...

Vierailija
17.05.2013 |

...ja oikeasti meidän keskustelut on pieruhuumoria. Jos lohduttaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tohtoreita kaikki kun oikein silmiin katsotaan

ollaan tohtoreita elämän, ihan jokainen.

Vierailija
2/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oliko aloituksesi tarkoitettu siihen yhteen tämänpäiväiseen ketjuun (jossa kirjoittajan mies oli koulutetumpi kuin tämä itse) vai ihanko tosiaan halusit tehdä itsenäisen aloituksen siitä mikä koulutus on sinulla ja puolisollasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tohtori, ja silti roikun täällä palstalla liki joka päivä ... jos yhtään lohduttaa : ).

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 12:37"]

[/quote]

Vierailija
4/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tohtori mutta mun kaveri on, pääsenks mäkin piireihin? Osaan sekä pieruhuumoria että vittuiluhuumoria.

Vierailija
5/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei hetkittäin enää ole oikein minkäänlaista huumoria, ja välillä sitten toisaalta on ihan pimeetä sellaista, enkä todellakaan ole tohtori. Voinko silti olla, en piireissä, mutta noin muuten siis, olemassa??

Olen kyllä joskus istunut iltaa ihan tohtorin kanssa (seurueessa), ja oikein on älykäs mies, mutta piikikäs kuin kaktus ja muutenkin aikamoinen pirulainen. Ihan kaikki tohtorit on sitten takuulla sellaisia, vai mitä?

Vierailija
6/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein saamattomimmista ihimsistä tulee tohtoreita, kun ne ei osaa hakea eikä saa töitä opiskelujen jälkeen. Kun vaan roikkuu riittävän monta vuotta köyhyysrajan alapuolella yliopiston kirjoilla, tulee tohtoriksi. En ymmärrä miksi sillä brassaillaan, ihan naurettavaa.

Terveisin tohtoriopiskelija.

Vierailija
7/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 12:37"]

[/quote]

Mihin asiaan kiinnitätte huomiota noissa pierujutuissa, liittyykö vitsit pierun ääneen tai hajuun, vai niiden merkitykseen tunteiden ilmasussa.

Vierailija
8/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 14:58"]

Kaikkein saamattomimmista ihimsistä tulee tohtoreita, kun ne ei osaa hakea eikä saa töitä opiskelujen jälkeen. Kun vaan roikkuu riittävän monta vuotta köyhyysrajan alapuolella yliopiston kirjoilla, tulee tohtoriksi. En ymmärrä miksi sillä brassaillaan, ihan naurettavaa.

Terveisin tohtoriopiskelija.

[/quote]

Minä ja mieheni olemme kyllä molemmat töissä ja varsin hyvätuloisiakin. Miksi sinä vain roikut? Miksi et tee töitä?

Vierailija
9/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin olemme, mutta emme harrasta pieruhuumoria. Sen sijaan meillä on suurperhe (9 lasta), mikä sekin ilmeisesti palstalla mahdoton yhtälö, koska yleinen palstaluulo on, että suurperheitä on vain kouluttamattomilla.

Vierailija
10/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 12:39"]

Mekin olemme, mutta emme harrasta pieruhuumoria. Sen sijaan meillä on suurperhe (9 lasta), mikä sekin ilmeisesti palstalla mahdoton yhtälö, koska yleinen palstaluulo on, että suurperheitä on vain kouluttamattomilla.

[/quote]

9 lasta, eikä pieruhuumoria ?

onko teillä huumorintajua ollenkaan ?

Vierailija
11/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 13:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 12:39"]

[/quote]

9 lasta, eikä pieruhuumoria ?

onko teillä huumorintajua ollenkaan ?

[/quote]

Lapsilla on tietenkin se vaihe jokaisella ollut. Kuuluu normaaliin kehitykseen.

Epäilemättä minullakin oli lapsena. 

Vierailija
12/12 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia eikä huumoria. Mut mun mies ei olekaan tohtori, ehkä se selittää tän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän