Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa nyt jumalauta mitä tää mies meinaa!

Vierailija
17.05.2013 |

Siskot, tarvitsen apua. Olen reilu puolivuotta sitten eronnut pitkästä avioliitosta ja aika kuutamolla näistä deittailukuvioista.. Muodostakaa mielipide mitä ajattelette tämän herran käytösestä:

Tapasimme baarissa. Olin toista päivää hunningolla (ei, en tod ole alkoholisti ja riekun baarissa ehkä 1-3 kertaa vuodessa) ja istuimme 3 miespuolisen kaverini kanssa päivällä räkälässä laulamassa karaokea. Paikalle tuli yhden näistä kavereistani kaveri. Läppä lensi ja vedettiin siinä sitten semmoiset koomat ettei mitään jakoa. Illan mittaan tuli selväksi että tämä kaverin kaveri oli kiinnostunut musta -hyvin vaikea uskoa koska olin oikeesti edellispäivän meikeissä, tolkuttomassa kännissä, mut onneks niin oli muutkin- Ja eksyimme tämän herran kämpille sitten harrastamaan seksiä. No, eipä voi kauheesti kehuskella kun oltiin molemmat siinä kunnossa.. No mä ajattelin että ok, tää jää yhden illan jutuksi, ettei tästä voi tulla mitään sen suurempaa koska oksentelin aamulla tyylikkäästi ja olin järkyttävän räjähtäneessä kunnossa. Mies kuitenkin halusi mun puhelinnumeron. Oli pyytänyt sitä jo edellispäivänä mutta en suostunut antamaan. Mies heitti mut kotiin sitten päivemmällä ja lupasi soitella.

Soittikin seuraavana päivänä ja kysyi koska nähdään. Sovittiin siitä sitten seuraavalle päivälle deitit. Mä ajattelin että kyseessä on vaan tällaista huoletonta panemista ja hauskanpitoa ja menin miehen luokse mielessäni lähinnä se seksinharrastaminen. Mies halusikin viettää ihan koti-iltaa, teki mulle ruokaa ja katottiin telkkaria sohvalla.. Kello oli aika paljon ku leffa loppui ja mies sanoi että voin kyllä jäädä yöksi. No jäin, ja nukuimme vaan. Mies tuntui tosi ujolta. Ei yrittänyt ollenkaan mitään seksijuttuja vaan paijaili ja halaili mua vaan kun nukuttiin. Mies kyseli mun kesäsuunnitelmista ja halusi että lähdettäis joku viikonloppu yhdessä mölkilleen.. Aamulla lähdin siitä sitten töihin ja ennen lähtöäni sovittiin että kunhan tiedän aikatauluistani niin ilmoitan miehelle ja tavataan uudestaan.. 1,5 h päästä tuli mieheltä tekstari jossa kertoi että hänellä oli kivaa mun kanssa ja että ensikerralla tehdään jotain muuta ku lojutaan sohvalla :) . Vastasin miehelle ja sinä päivänä sitten ei kuulunut mitään enää.

No seuraavana päivänä eli eilen tästä mies soitti illalla, mutta mä puhuin just toista puhelua ja soitin 15 min päästä miehelle takasin. Mies ei vastannut enää eikä soittanut takaisin. Seuraavana aamuna eli tänään tekstasin että mulle kävisi nähdä parin päivän päästä, haluisiko mies tavata? No nyt ei sitten miehestä kuulukaan enää mitään, ei vastaa tms.

Mitähän tässä pitäisi miettiä? Kyllä, tiedän olevani vähintäänkin varmaan lutka ja doku ja vaikka mitä teidän mielestä :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 13:10"]

ehkä se tajus ettei susta ole vaimomateriaaliksi. Harva mies haluaa itelleen sellaisen eukon joka vetää monta päivää peräkkäin hirveet kännit  ja antaa heti.

[/quote]

Ehkä se tajus, että ap on vähän tasokkaampaa seuraa kuin ne tavalliset tapaukset joita se kotiinsa raahaa. Että suhteella ei ole tulevaisuutta, niin ihan sama vaikka lopettaa sen alkuunsa ja keskittyy baarissa roikkumiseen ja itsensä säälimiseen.

Vierailija
2/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se tajus ettei susta ole vaimomateriaaliksi. Harva mies haluaa itelleen sellaisen eukon joka vetää monta päivää peräkkäin hirveet kännit  ja antaa heti.

[/quote]

Nii mut aattele et semmosiakin miehiä on jolle tällainen hulttio kelpaa :D Siitä en tiedä onko tää semmoinen. Mä en itse siis tosiaan ollut alkuun ajatellut tästä mitään sen ihmeempää.. No yritän olla nyt ylimiettimättä tätä asiaa ja annan tän mennä omalla painollaan.. jos tänään ei kuulu mitään ni sit varmaan saa olla koko juttu.

AP (joka on niin pohjattoman moraaliton että ANTAA HETI jos siltä tuntuu ja JUO JOSKUS VIINAA!!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokemuksesta sanon, että aina kun menee tollaseksi hankalaksi asiat, niin siellä on joku muu muikkeli kuvioissa. 

Vierailija
4/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 13:23"]

[/quote]

Ehkä se tajus, että ap on vähän tasokkaampaa seuraa kuin ne tavalliset tapaukset joita se kotiinsa raahaa. Että suhteella ei ole tulevaisuutta, niin ihan sama vaikka lopettaa sen alkuunsa ja keskittyy baarissa roikkumiseen ja itsensä säälimiseen.

[/quote]

Hehe, ihana kommentti <3 ....Tää mies ei oo mikään doku. Siis juo ehkä enemmän kuin mitä ois tarpeen, mutta on vaativassa ja vastuullisessa duunissa ja urheilee aivan hulluna. Se meitä varmaan yhdistikin kun ollaan molemmat aika urheiluhulluja. Mikään superkomistus tämä mies ei ole, mutta ihan kivannäköinen kyllä.

Lähinnä se ujous hämmästytti, kun toinen oli ihan ku teinipoika ku ei tienny mitä ois sanonut tai tehnyt. Ja nyt tietysti hämmentää tää hiljaisuus. No mut ei turhaa spekulointia. Tulee jotain jos tulee ja jos ei ni sit ei.

AP

Vierailija
5/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 13:27"]

Hehe, ihana kommentti <3 ....Tää mies ei oo mikään doku. Siis juo ehkä enemmän kuin mitä ois tarpeen, mutta on vaativassa ja vastuullisessa duunissa ja urheilee aivan hulluna. Se meitä varmaan yhdistikin kun ollaan molemmat aika urheiluhulluja. Mikään superkomistus tämä mies ei ole, mutta ihan kivannäköinen kyllä.

Lähinnä se ujous hämmästytti, kun toinen oli ihan ku teinipoika ku ei tienny mitä ois sanonut tai tehnyt. Ja nyt tietysti hämmentää tää hiljaisuus. No mut ei turhaa spekulointia. Tulee jotain jos tulee ja jos ei ni sit ei.

AP

[/quote]

Miten tämä poissulkee sen että on doku????

Vierailija
6/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 13:27"]

AP

[/quote]

Miten tämä poissulkee sen että on doku????

[/quote]

sanoinko että joku argumenttini poissulkisi poikkeuksetta sen että se on doku?

AP

Vierailija
7/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus mietin oman mieheni kohdalla,että mitä tuo mahtaa haluta mutta kävikin myöhemmin selväksi,että mies oli ottanut niin siipeensä joskus että uusi suhde pelotti.Etsin itsestäni koko ajan vikoja,ja mietin miksei mies ollut yhtä kiinnostunut.

Vierailija
8/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätämistä. Ei vakavaa. 

Vierailija
9/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 12:31"]

Säätämistä. Ei vakavaa. 

[/quote]

Okei. Sitä mäkin vähän aattelin. Toisaalta oisin ehkä halunnut jopa vähän kattoo mitä tästä tulisi.

AP

Vierailija
10/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei eilen enää ehtinyt puhelimen äärelle, kun oli auttamassa vanhaa äitiään ja koitutui niin myöhään, ettei halunnut herättää sua. Nyt se on töissä, eikä voi vielä viestitellä mitään, se soittaa sulle varmaan illalla tai tekstaa. Älä panikoi, odottele ihan rauhassa.

Vierailija
11/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tietää, mitä tuosta tulee vai tuleeko mitään. Jos se ei tällä viikolla vastaa, unohda koko tyyppi. Sinänsä tuo on ihan yhtä tavallinen alku vakavalle suhteelle kuin mikä muu alku tahansa. Kemiaa on tai ei ole.

Vierailija
12/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 12:33"]

Se ei eilen enää ehtinyt puhelimen äärelle, kun oli auttamassa vanhaa äitiään ja koitutui niin myöhään, ettei halunnut herättää sua. Nyt se on töissä, eikä voi vielä viestitellä mitään, se soittaa sulle varmaan illalla tai tekstaa. Älä panikoi, odottele ihan rauhassa.

[/quote]

Ääääh mä olin jotekin ihan varma ettei se ikinä ees ton viikonloppusekoilun jälkeen soittais mulle. Mut niin vaan soitti. Ja tässä on monimutkaista viel se että tää herra sattuu olemaan mun exän (15 v takainen juttu) kaveri. Ollaan ton exän kanssa tällä hetkellä todella hyviä kavereita. Olen varmaan ainoa nainen jonka kanssa tuo exä on välissä, ja sen ainoa naispuolinen ystävä.

Nyt sitte tuntuu että kun eka ajattelin ettei tästä tuu mitään niin ei tarvinnut pahemmin stressata ja nyt sit ku ihastuin vähän noiden kotideittien jälkeen niin ei tästä kumminkaa tuu mitäääääään.

AP

Vierailija
13/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on ujo, niin anna vähän tilaa :).

Itse olin aikaan tollainen säätäjä, siksi, että olin ujo. Ensin kympillä mukana ja seuraavassa hetkessä ihan jäässä. Anna kaverille vähän aikaa, ehkä se siitä...

Vierailija
14/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa, vastaako se enää. Jos ei tosiaan viikonloppuna kuulu mitään, niin ei ole kiinnostunut susta sittenkään. Sen takiahan käydään deiteillä, että nähdään, olisiko kemiaa ja aineksia enempään. Turha näistä on tehdä monimutkaisia juttuja.

Vierailija
15/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et kai sä oikein voi paljon mitään tehdä. Koitat ehkä uudestaan soittaa vaikka huomenna, mutta jos se ei vastaa niin annat olla. Ehkä hän loukkaantui siitä ettet vastannut tai jostain muusta, mutta jos niin teki niin parempi antaa hankalan tapauksen olla. Jos hän on muuttanut mielensä koko jutun suhteen niin parempi antaa olla. Jos hän on joutunut vaimonsa ja lasten kanssa mökille eikä pysty soittamaan, niin taaskin ehkä parempi ettei soitakaan. Jos hänellä on vain kiireitä tai ongelmia puhelimen kanssa, niin varmaan yrittää taas ottaa yhteyttä pian.

Tiesihän se mies että oot hänen kaveristaan eronnut?

Vierailija
16/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi pubiruusu jo kierroksessa.

Vierailija
17/17 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset