Loukkaantuisitko, jos joku tuntematon mies nimittelisi sinua "herkkuperseeksi"?
Olimme naisystäväni kanssa ulkoilemassa lastenvaunujen kanssa. Taisimme jutellessamme kulkea ulkoilutiellä rinnakkain ja takaa kaukaa kuului polkupöyrän kellon ääni. Teimme hänelle tilaa väistämällä oikealle ja vasemmalle tien laitoihin. N. 40-v miesyöräilijä ajoi välistämme ja ohittaesaan sanoi "Kiitos, herkkuperseet"!
Kommentit (24)
En. Olen yli 50-vuotias, ja jos tuo tapahtusi minulle, olisin pelkästään otettu.
Eli olitte kävelyllä tiukoissa, persettä korostavissa farkuissa, perse pitkällä työntämässä kärryjä ja jumititte mies paran taaksenne jotta hän joutui tuijottelemaan perseitänne pidemmänkin aikaa ja nyt valitette kun joku saitte huomiota?
En viitsisi tuosta loukkaantua, mutta pitäisin miestä moukkana.
Minä olisin luultavasti työntänyt katuun kyseisen tyypin. Ehkä vahingossa vielä kaatunut kyynerpää edellä juntin päälle...
Minä olisin luultavasti työntänyt katuun kyseisen tyypin. Ehkä vahingossa vielä kaatunut kyynerpää edellä juntin päälle...
En tykkäis jos joku tuntematon ottais asiakaseen arvostella ääneen mun vartaloani, oli ne kommentit sitten negatiivisia tai "kehuvia". Se on junttia, urpoa, huonoa käytöstä.
Otan kehuna - jos ottaisin loukkauksena niin saisin sen takia olla joka jumalan päivä naama norsunv***lla... :)
Siis mikäli se kommentti oli tarkoitettu kehuksi, kuten asian ymmärsin, niin en tietenkään loukkaantuisi! Sehän on pelkästään ihanaa, jos miehet huomaavat minun naiseuteni. Päinvastoin, minua loukkaisi se, ettei kukaan mies koskaan kehuisi ulkonäköäni.
No sehän olisi totta. Olen herkkuperse eli herkut maistuu ja se näkyy myös päälle päin. Jo mummu sanoi minua pienenä herkkuperseeksi.
En loukkaantuisi. Tuntemattomien huutelut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ällöttävää. Inhoan tuollaista. Olisin katsonut tosi vihaisesti. Seksismi ei ole minusta humoristista, saati kohteliasta.
En loukkaantuisi, mutta en kyllä tykkäisikään, tuo nyt varmaan vaan oli tuolle tyypille sopiva heitto...
No herkkuperse on vähän sellainen sana, että sen voi ymmärtää monessa merkityksessä. Toiset miehet käyttävät sitä kehumisterminä (ehkä vähän limaista) ja toisaalta itse olen oppinut sanan ensin siinä merkityksessä, että kun herkut maistuu vähän liikaa niin on herkkuperse. Että ehkä loukkaantuisin tai sitten en välittäisi ollenkaan.
Kyllä, kokisin sen alentavana ja seksuaalisena häirintänä. Jos olen ulkona lasteni kanssa, en ole siellä sen vuoksi että vieraat ukot saisi katsella takamustani ja vieläpä kommentoida sitä. Törkeää!
Omalta mieheltä aivan eri.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 11:52"]
Ällöttävää. Inhoan tuollaista. Olisin katsonut tosi vihaisesti. Seksismi ei ole minusta humoristista, saati kohteliasta.
[/quote] Laitas kuva kun katsot tosi vihaisesti =D =D
En, raskaana ollessani tulin paikallisen Siwan ovesta ulos, kun perässäni tullut alkoholisti kutsui minua samalla nimityksellä ja kieltämättä lämmitti mieltä, mutta huvitti myös:)
Tarkennan vielä, että harrastamme molemmat kuntosalia ja juoksemista vauvoista huomimatta ja ikää alle 30-v., joten mitään "kermaperseitä" emme suinkaan ole vaan varsin timmissä kunnossa. Piukat farkut oli jalassa.
ap
Kyllä se minustakin kuulostaa lähinnä laiskan ja ylipainoisen haukkumanimeltä, kenelle on siis herkut maistuneet. Herkkuperse, herkkupeppu. En ottaisi sitä seksistisenä kommenttina eikä varsinkaan lämmittäisi mieltä, jos läskiksi haukutaan! =D
En loukkaantuisi mutta pitäisin moukkana tyyppiä joka tuollaisia huutelee.
En loukkaantuisi, mutta mauttomana pitäisin. Varmaan vain naurahtaisin. Ei kyllä ole sitä pelkoa olemassa että joku minua tuolla sanalla kehaisisi. :)