Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut toiseen mieheen :(

Vierailija
17.05.2013 |

Olen ihastunut mieheni hyvään ystävään, auttakaa :( Rakastan miestäni, mutta tämän ystävänkin kanssa olen tullut jo vuosia hyvin toimeen. Mitään epäsopivaa ei ole tietenkään koskaan tapahtunut, mutta pikkuhiljaa huomaan ajautuneeni tilanteeseen, jossa voin sanoa kunnioittavani häntä jopa enemmän kuin miestäni. Tämä ystävä ei ole mainittavan hyvännäköinen, mutta miestäni niin paljon älykkäämpi. Hänen kanssaan voi puhua mistä vain. Tuntuu että minulla on enemmän yhteistä hänen kuin mieheni kanssa.

Kellään samanlaisia kokemuksia? Miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jännitys pistää nää pettäjät tekemään kaikkensa,luuleeko joku et ne on aina yhtä ihania (pitkässä suhteessa/kun valloitus on saavutettu).yleensä niillä on vielä perhe kotona ,eli tosi ihania ovat ja huomaavaisia !!!

Vierailija
2/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko naimisissa, tai onko teillä lapsia? jos ei niin miettisin vakavasti nyk.suhteenne tulevaisuutta. meneekö teillä muuten huonosti? ihastuminen voi olla oire jostakin turhautumisesta omaan kumppaniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan tässä tv-ohjelmasta nappaamaani kommenttia: Ruoho on vihreämpää sillä puolen aitaa mitä kastellaan.

Panosta siis parisuhteeseesi. Olen itsekkin ihastunut pari kertaa nykyisen suhteeni aikana. Jotenkin ne vain haalistuvat ajan myötä. Nyt vain jaksan ihmetellä mitä niissä tyypeissä oli niin ihanaa. Onhan tuossa melkoiset sopan ainekset kasassa kun ihastuksesi kohde on miehesi ystävä. Itse en jaksaisi/haluaisi tuollasta draamaa kehitellä. Ota järki käteen.

Vierailija
4/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset eroon tunteesta etsimällä miehestä huonoja puolia ja omasta miehestä niitä hyviä puolia. Ihastus kyllä menee itsestäänkin ohi, nopeuttaa voit sitä mm välttelemällä miehesi kaveria.

Vierailija
5/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina välillä näitä ihastuksia, mutta en ole niistä ruvennut panikoimaan. Kuten moni jo sanoi, ne menevät yleensä itsestään ohi. Itse olen aina tiennyt, että haluan mieluummin olla nykyisen mieheni, koska en usko, että parempaa suhdetta löytäisin näiden ihastusten kanssa. Enkä voisi kuvitella elemääni ilman miestäni, joten minulle on ihan selvää, että ihastusten perään en jää haikailemaan. Tietysti on hankala tilanne, kun ihastus on miehesi ystävä. Sanoisin, että sun täytyy miettiä haluatko oikeasti olla miehesi kanssa ja onko ihastus oire jostain suhteessa vialla olevasta asiasta vai onko se vain jotain viatonta ja ohi menevää. Ehkä voisit yrittää välttää tämän ihastuksesi seuraa vähän aikaa ja keskittyä mieheesi. Ihastus saattaisi laantua tai unohtua kokonaan vähän ajan päästä...

Vierailija
6/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 10:59"]

Sitä ilon päivää, kun nämä ketjut poistuvat maailmasta kokonaan!

[/quote]

No tuota, ehkä sun on vaan helpompi napata läppärisi kiinni ja painua vaikka pihalle, kuin yrittää määrittää mitä ihmiset esim. av:lle kirjoittaa ja mitä ei. Tai en mä tiiä, siinä sulle toisaalta loputonta projektia löytyy, kun alat vittuuntua netissä kaikesta mikä juuri sinua siellä ärsyttää. Onnea urakkaan! :)

[/quote]

Mä käsitin kyllä tuon niin, että se päivä olisi ihana, kun ihmiset tajuaisivat mitä niillä on, eivätkä aina haikailisi jotain parempaa. Siis niinkun että ei enää salasuhteita, pettämisiä jne. Voin olla toki väärässäkin, mutta näin minä tuon käsitin.

Vierailija
7/14 |
24.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne. Olemme seurustelleet 5 vuotta mieheni kanssa, enkä ole ihastunut (ihastellut kenties vain) muihin kuin tähän miehen ystävään. Ihastus meni jo kertaalleen ohi mutta palasi taas. Mutta minä en olekaan varma, haluanko olla oman mieheni kanssa loppuelämää. Vähän väliä mietin, löytyisikö minulle mies, jonka kanssa arki ei aina olisi niin hankalaa, jonka kanssa meillä olisi enemmän yhteistä ja joka olisi positiivisempi ihminen kaiken kaikkiaan. Kuten tämä mieheni ystävä.

En itse haluaisi sellaista draamaa elämääni, että koko kaveripiiri menisi sekaisin. Hävettäisi. Enkä haluaisi hänestä mitään yhden illan juttua. En tiedä auttaako sinua, mutta minua se on herätellyt kun olen mielessäni läpi käynyt tilanteen, jossa ajautuisimme esim. suutelemaan ja etenkin tapahtumia sen jälkeen. Haluatko elää sellaisen tilanteen oikeasti? Minä en haluaisi.

Vierailija
8/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa menee ohi. Kaikissa suhteissa tulee ja menee ihastuksia molemmille osapuolille. Ne vaan täytyy osata ottaa oikealta kantilta, eikä ajatella, että olisi jotenkin elämää suurempi ihastuminen kyseessä. Ainakaan parisuhdetta ei kannata tuollaisen pikku ihastuksen takia heittää hukkaan.

Vierailija
9/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika vastaavassa tilanteessa. Olemme kuitenkin 

olleet pitkään yhdessä mieheni kanssa, joten en halua vaarantaa suhdettamme ja rikkoa perhettämme. Itseasiassa tuttavapariskunta erosi vähän aikaa sitten ja se sai minutkin havahtumaan ja arvostamaan enemmän nykyistä puolisoani.Jaksamista. 

Vierailija
10/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Haluatko liittyä niiden 50% joukkoon, jotka eroaa vai haluatko kehittää ja panostaa nykyiseen suhteeseesi? Valintoja, valintoja.

Vierailija
11/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pane sitä-

-jätä nykyises

-salasuhde.

Valitse noista joku

Vierailija
12/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 10:59"]

[/quote]

No tuota, ehkä sun on vaan helpompi napata läppärisi kiinni ja painua vaikka pihalle, kuin yrittää määrittää mitä ihmiset esim. av:lle kirjoittaa ja mitä ei. Tai en mä tiiä, siinä sulle toisaalta loputonta projektia löytyy, kun alat vittuuntua netissä kaikesta mikä juuri sinua siellä ärsyttää. Onnea urakkaan! :)

Vierailija
14/14 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen tilanne. Paitsi että ihastuin siihen miehen kaveriin jo ennenkuin varsinaisesti seurusteltiin edes mieheni kanssa. Olen siis ollut melkein yhtä kauan ihastunut kaveriin ja tunteet eivät ole laantuneet mihinkään, voimistuneet vain. Tämä kaverikin on sanonut olevansa ihastunut ja kolme kertaa ollaan ajauduttu suutelemaan bileissä. Tunteet ovat paljon voimakkaampia kuin mitä miestäni kohtaan koskaan.

Se laannutti kun halusin selvittää tätä juttua ja selvisi ettei mies olekaan sellainen kuin luulin ja on pelaillut useamman kanssa samaa peliä vaikka itsekin nykyään seurustelee. Kyllä siinä haavekuva aikalailla haalistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan