Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä olet kaunis ihminen

Vierailija
17.05.2013 |

Jokainen teistä on kaunis. Oli vaatekokosi xs tai xxxxxl

Itse olen xxl ja olen kaunis.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku kamera, jos on niin se on kyllä rikki. En ole kaunis, siedettävä tavallisen näköinen ehkä. Juu ylimääräinen läski ei kaunista ketään vaikka sen asian miten pyörittäisi, aivan sama minkä ikäinen tai pituinen niin hoikka/normaalipainoinen aina kauniimpi kuin ylipainoinen. Kauneus ei ole pelkästään sitä, miltä kasvoista näyttää vaan kokonaisuus ja hyvä ryhti ja hymykin!

Vierailija
22/25 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti sanottu. Niin voi ajatella, että jokaisessa on jotain kaunista, ja sitä korostamalla voi jokainen myös lisätä viehätysvoimaansa. Täällä oli äskettäin ketju 'millainen nainen jää miehettä' ja aina on myös ketjuja joissa joku valittaa olevansa ruma. Näitä ketjuja luettuani rupesin katselemaan isossa kauppakeskuksessa kanssasisariani, varsinkin nuoria, aktiivisessa pariutumis- tai seurusteluiässä olevia. Tämä kuulostaa vähän pahalta, mutta minulla kyllä siinä vähän heikkeni usko tuohon kaikista löytyvään kauneuteen. Vastaan tuli yllättävän paljon sellaisia nuoria naisia, joiden kohdalla voin hyvin uskoa ja ymmärtää, että kukaan ei lähesty. En nyt kirjoita tätä pahalla enkä ylhäältä päin, en ole kaunotar itsekään. Odotuksieni vastaisesti vain tuli aina uuden vastaantulijan kohdalla sellainen ajatus, että tuo varmaan olisi voinut kirjoittaa sellaisen 'en kiinnosta ketään' -jutun av:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma eikä mussa ole mitään ihanaa iso maha iso leuka läskit reidet sinkku nenä kuin possulla miksi kukaan mies ei ikinä kiinnostu musta vituttaa

Vierailija
24/25 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 09:57"]

En ole kaunis eikä sillä asialla ole mitään tekemistä vaatekokoni (M) kanssa.

[/quote]

Kyllä se vaatekoko kertoo kauneudesta aika paljon. Jos joutuu niitä M:stä suurempia vaatteita käyttämään niin kertoo se jo jotain että kropassa on pahasti jotain vialla.

[/quote] Höpsis. PItkä, siro, missityyppinenkin nainen voi käyttää L-kokoa, vaatteesta ja mallista hiukan riippuen. Monesti pienet koot ovat oikeasti pienille, eivät vain hoikille.

Vierailija
25/25 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 15kg ylipainoa mutta olen silti kaunis ja saan miehen baarista joka viikonloppu, joten näh näh teille arvostelijoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi