Mitä juomaa ihmiset oikein ravistavat salilla? Juomapullossa jotain, lisätään vettä (?) ja ravistetaan hulluna. Otetaan huikka ja taas ravistetaan
Siis MITÄ niissä pulloissa on? Mikä on tämä ravistusjuoma?
Kommentit (41)
Ette tiedä ravitsumeksta hevonvittuakaan. ( Ei pahalla :) )
Oliko nämä proteiinijuomat juuri niitä jotka aiheuttaa aivan kauheita ilmavaivoja? Kauhulla muistelen kimppa-asumista 20 v. takaa salillä käyvän kämppiksen kanssa.
No mun työkaveri on todella treenattu venäläismies joka juo salin jälkeen proteiinilisää. Mutta ei se juoma ketään lihaksikkaaksi tee, vaikka moni varmaan niin luulee...
Itse ainakin laittaisin ihan vaan jallua tai kossua. Ei ketuttaisi sitten niin paljon katsoa niitä ähiseviä, hikisiä tyyppejä poseeraamassa alati instaan ja pyllistelemässä peilin edessä.
Silloin kun olin ns. lihotuskuurilla, lisäsin treenijuomaan EAA aminohappoja, maltodekstriiniä (eräänlaista sokeria) ja suolaa. Yleensä surautin kotona tuon juoman sileäksi sauvasekoittimella. Joskus unohdin surauttaa ja sitten sitä piti ravistella, ettei jäänyt klönttejä. Etenkin joidenkin merkkisistä (en enää muista mistä) aminohapoista voi jäädä klönttejä jos ei sekoita huolella. Yksi vaihtoehto on tehdä juoma tuntia, paria ennen niin ne ehtii liuteta hyvin.
Nykyään kun en ole enää lihotuskuurilla, olen jättänyt hiilarilähde malton pois mutta edelleen laitan pikkuisen EAA tai BCAA ja suolaa treenijuomaan. Suolaa, koska hikoilen kuin sika ja muuten ruokavalioni on aika suolaton. Ilman suolaa voi alkaa heikottaa. Lisäksi vähän aminohappoja sen takia, että tykkään kolan mausta treenijuomassa. Tiedän, että monia ällöttää mutta mun ei tule juotua muuten yhtä paljon nestettä treenatessa. Ja kyllä, tarvitsen nestettä treenatessa koska salitreenini ovat rankimmillaan todella rankkoja ja kuluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin laittaisin ihan vaan jallua tai kossua. Ei ketuttaisi sitten niin paljon katsoa niitä ähiseviä, hikisiä tyyppejä poseeraamassa alati instaan ja pyllistelemässä peilin edessä.
Minun salillani on kaksi osastoa: yläkerrassa sellainen hieno ja siisti sali, joissa lähinnä kuntosalilaitteita ja pieniä käsipainoja. Alakerrassa on vähän rähjäinen ja ikkunaton punttisali, jossa vapaita painoja, tankoja, smith, hack, ylä- ala- ja tavalliset taljat. Jako menee aikalailla niin, että yläkerrassa vemputetaan "peppua" lähentäjä-lointontajalaitteessa, tehdään koirankusetusliikettä lattialla (naiset) ja miehet tekee jotain juttuja (en tiedä mitä) niissä muissa kuntosalilaitteissa. Yläkerrassa ei hikoilla ja jonkin verran (aika vähän itseasiassa) kuvaillaan. Siellä jutellaan, juorutaan, pidetään hauskaa kaveriporukalla tai perheen voimin, on leppoisampi meininki.
Alakerrassa taas kukaan ei ikinä näytä kuvaavan. Alakerrassa ollaan räkä poskilla, hikisenä, naama punaisena ähistään. On (naisena, miksei miehillekin sama) aika vapauttavaa kun voi olla hikinen ja kamalan näköinen mutta niin on kaikki muutkin.
Se kai kuuluu myös ravistaa mahd äänekkäästi ja juoda koppava ilme naamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun salillani on kaksi osastoa: yläkerrassa sellainen hieno ja siisti sali, joissa lähinnä kuntosalilaitteita ja pieniä käsipainoja. Alakerrassa on vähän rähjäinen ja ikkunaton punttisali, jossa vapaita painoja, tankoja, smith, hack, ylä- ala- ja tavalliset taljat. Jako menee aikalailla niin, että yläkerrassa vemputetaan "peppua" lähentäjä-lointontajalaitteessa, tehdään koirankusetusliikettä lattialla (naiset) ja miehet tekee jotain juttuja (en tiedä mitä) niissä muissa kuntosalilaitteissa. Yläkerrassa ei hikoilla ja jonkin verran (aika vähän itseasiassa) kuvaillaan. Siellä jutellaan, juorutaan, pidetään hauskaa kaveriporukalla tai perheen voimin, on leppoisampi meininki.
Alakerrassa taas kukaan ei ikinä näytä kuvaavan. Alakerrassa ollaan räkä poskilla, hikisenä, naama punaisena ähistään. On (naisena, miksei miehillekin sama) aika vapauttavaa kun voi olla hikinen ja kamalan näköinen mutta niin on kaikki muutkin.
Miten näitä saleja markkinoidaan asiakkaille jos ovat samaa firmaa? ”tässä teille laiskoille posettajille, tässä hikisille painonnostajille”? mietin miten kehtaa mennä laiskojen saliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fitness247 ?
Noi treenipullot on aikas bakteeripesiä, juokaa niistä hanoista suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelinkin, että joku "muotijuoma" koska yleensä nämä ravistajat ovat niitä ei ehkä kovin tehokkaasti urheilevia mutta KAIKKI ulkoiset puitteet ponihännän asennosta näyttää harkitulta ja suunnitellulta. Kaikki kuin katalogista.
Miksi sitä pitää siellä SALILLA litkiä, eikös sen juoman voi ottaa kotonakin? Tuntuu että ihmiset istuvat pukuhuoneessa ravistamassa pulloja : D
Itse olen siis salilla aivan perus Irmeli, vesipullo riittää ja sekin on vain tyhjennetty kivennäisvesipullo. Olen kai nolo kun ei ole edes salipulloa.
Noloa on vaan sun asenne muita treenaajia ja heidän juomatottumuksiaan kohtaan.
Metamfetamiinia valmistavat. Kotona heillä ei ole aikaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelinkin, että joku "muotijuoma" koska yleensä nämä ravistajat ovat niitä ei ehkä kovin tehokkaasti urheilevia mutta KAIKKI ulkoiset puitteet ponihännän asennosta näyttää harkitulta ja suunnitellulta. Kaikki kuin katalogista.
Miksi sitä pitää siellä SALILLA litkiä, eikös sen juoman voi ottaa kotonakin? Tuntuu että ihmiset istuvat pukuhuoneessa ravistamassa pulloja : D
Itse olen siis salilla aivan perus Irmeli, vesipullo riittää ja sekin on vain tyhjennetty kivennäisvesipullo. Olen kai nolo kun ei ole edes salipulloa.
Salilta sit suoraan ponihäntä heiluen kauppaan ostamaan proteiinivanukkaita 😂😂. Taikasana toi proteiini, sen kun laittaa vaikka vessapaperipakettiin niin menekki on huikea.
Vierailija kirjoitti:
Metamfetamiinia valmistavat. Kotona heillä ei ole aikaa siihen.
Totta! Olen nähnyt dokkarin jossa he ravistavat niitä metskupulloja. Voivat myös räjähtääkin.
Jos siellä salilla edes treenattaisi. Mutta kun ei. Muutama liike, sitten istutaan laitteessa, vähän näppäillään puhelinta, ravistetaan pulloa, muutama liike, selfie, pullon ravistus, liike, puhelin, ravistus...
Tai sitten olen ymmärtänyt salilla treenaamisen ihan väärin. Mä haluan tehdä treenini tehokkaasti ja mahdollisimman nopeasti pois, en hengailla ja odotella laitteita vapautuvaksi. 
Niillä jauheilla tehdään isoa bisnestä. Tyhmiltä rahat pois. Hyvään kuntoon on päästy ilman ensimmäistäkään protzzzkujuomahömpötystä. Puhdas monipuolinen ruokavalio, riittävä lepo, järkevä treeni, terveelliset elämäntavat. Siinä hyvä kunnon "salaisuus". Bisnes on bisnestä ja rahat otetaan ihmisiltä pois myös kuntoilusta. Mainostamalla, että saat "lisää kuntoa" ostamalla tätä ja tätä ja tätä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Proteiinijuomat on turhia.
Heraproteiini on ihan tieteellisesti todettu tehokkaasti. Aiheesta on kirjoittanut lihastohtori Juha Hulmi.
Itse ravistelen pelkkää vettä pullossa. Trendikkään näköistä ainakin :D