Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tapailuvaiheessa pidetään yhteyttä?

Vierailija
16.05.2013 |

Vasta eronneena on unohtuneet nämä käytännöt, siis kertokaa: kuinka usein soitetaan tai laitetaan viestejä siinä vaiheessa, kun tavataan kerran tai pari viikossa? Onko siinä välissä tapana viestitellä vai silloin vain, kun tapaamisia sovitaan? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapailuvaihe on kyllä aika piinaavaa, kun ei vielä seurustella eikä voi tietää varmaksi mitä toinen haluaa, ja ikävöikö toinen läheskään yhtä paljon kuin itse. Ja just tuo ristiriita ettei halua painostaa tai tungetella liikaa, mutta kuitenkin ihan koko ajan vain tuota ihmistä ajattelee ja haluais olla yhteydessä. Meidän tapauksessa taidan minä (nainen) olla se innokkaampi osapuoli, mutta kyllä se mieskin ihan oma-aloitteisesti laittaa viestejä välillä. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että mies jarruttelee liikaa, vai yrittääkö se vaan esittää just sitä ettei ole liian innokas... Itse voisin vaikka tältä istumalta muuttaa saman katon alle ja pyöräyttää pari tenavaa tuon ihmisen kanssa! :D

Vierailija
22/28 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:48"]

Mitäs jos vaan olisi ihan oma itsensä?

[/quote]

Miesten valtaosa lopettaa tuon "neuvon" soveltamisen jo teininä. Syy on tietenkin se, ettei omana itsenä oleminen toimi naisseuraa iskiessä sen enempää kuin alkuvaiheen treffailussakaan. Vakiintuneessa parisuhteessa tilanne on toki erilainen.

Naisillakaan omana itsenä oleminen ei toimi: muutenhan mimmit lähtisivät vihteelle ilman meikkiä ja hiukset nopealla ponnarilla lököttävät farkut jalassa ja löysä t-paita päällä. En ole tavannut ainuttakaan naista, joka näyttäisi arki-iltana kotonaan samalta kuin viihteellä ollessaan.

Toisin sanoen omana itsenä oleminen ei toimi kummallakaan sukupuolella. Miehet vain muuttavat lähinnä käytöstään ja naiset ulkonäköään. Treffailun alkuvaihe muuttuu vähemmän stressaavaksi ja raastavaksi, kun sen mieltää peliksi, jonka voi oppia ja jossa voi koko ajan kehittyä. Toki täytyy muistaa vastuunsa eikä ryhtyä leikkimään toisen tunteilla.Toinen tärkeä asia muistaa on antaa toiselle anteeksi lievät mokailut (kuten nyt vaikka liian innokas viestittely heti), mikäli toinen osapuoli vaikuttaa sen arvoiselta. Kokemuksen perusteella näyttää siltä, että miehet ovat tässä suhteessa huomattavasti naisia armeliaampia.

Ketjun aiheena kuitenkin on ilmeisesti tilanne, jossa nainen on jo selvästi kiinnostunut. Jos mies on vastavuoroisesti kiinnostunut, ei tapaamisten välillä soittaminen tai viestittely  alkavaa tapailua tyhjäksi tee.

[/quote]

Mun on pakko sanoo tähän, että mä kyllä laittaudun viihteelle tasan itseäni varten. Vaikka vain kaveriporukalla vietettäisi iltaa jonkun luona ilman suunnitelmia jatkaa baariin tms. mä laittaudun aina, koska musta se laittautuminen on ihanaa. Arkisin pitää olla hyvin vähillä meikeillä tukka ponnarilla hoitsupuku päällä töissä, joten on kiva joskus oikein panostaa, kokeilla uutta mekkoa ja meikata pidemmän päälle, kihartaa tukkaa, laittaa lisäkkeitä jne. Ihan sama näkeekö sitä joku mies vai ei, laittaudun itseäni varten. Jos oikein pitkään aikaan ei ole mitään kekkeriä tai kaverit ei lähde mihinkään, laittaudun kotona samalla siiderin nauttien ja nautiskelen sitten täydessä tällingissä vaikka parvekkeella ilta-auringosta, ihan itseni takia, en sen takia että joku uros voi minut kiikareilla katsastaa.

Ja toisaalta, kun tapasin mieheni ensimmäistä kertaa baarissa ja otin luokseni jatkoille, ensimmäisenä menin vessaan pesemään meikit ja ottamaan hiuslisäkkeet ja mekon pois. Sitten tulin "römppä"vaatteissa (pyjamahousut ja toppi) ja pesunaamalla ja lyhyellä tukalla ja totesin että "tältä mä oikeesti näytän". Sitten juotiin kaljaa ja puhuttiin henkeviä tuntikaupalla ihan itsenämme.

Mua vaan aina vituttaa kun oletetaan että naiset laittautuu miehiä varten. En todellakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:48"]

Mitäs jos vaan olisi ihan oma itsensä?

[/quote]

Toisin sanoen omana itsenä oleminen ei toimi kummallakaan sukupuolella. Miehet vain muuttavat lähinnä käytöstään ja naiset ulkonäköään. 

[/quote]

Olipa hyvin sanottu koko nro 18 kirjoitus.

N 40+

Vierailija
24/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin aina kun mahdollista, ei pystytty olemaan erossa ollenkaan. Ekan viikon jälkeen oltiin kaikki yötkin yhdessä. En ole ikinä ollut niin rakastunut, onneksi oli molemminpuolista :)

5,5 vuotta on tuosta ja edelleen kukoistaa. 

Vierailija
25/28 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:32"]

Kiinnostunut mies on yhteydessä, väittäisin, että päivittäin. Siis jos olette jo tavanneet ja juttu lähtenyt tavallaan käyntiin. Ne jotka eivät pidä yhteyttä pitävät yhteyttä muualle. Kantapään kautta opittu.

[/quote]

Ja jos viestittää tai soittaa joka päivä, osoittaa liiallista innokkuutta ja näin sammuttaa naisen kiinnostuksen nopeasti. Sen sijaan alkuvaiheessa vähäisempi yhteydenpito ruokkii mystisyyttä ja "cooliutta", joka kiinnostaa paljon enemmän. Kantapään kautta opittu enemmän kuin yhdn kerran.

[/quote]

Näin aikuisena ja korkean koulutuksen saaneena naisena sanon, että tuo juurikin on sitä suurinta paskapuhetta mitä voi olla.

[/quote]

Treffitieteestäkö korkea koulutuksesi on, kun se mielestäsi lisää auktoriteettiasi tässä asiassa?

Vierailija
26/28 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:32"]

Kiinnostunut mies on yhteydessä, väittäisin, että päivittäin. Siis jos olette jo tavanneet ja juttu lähtenyt tavallaan käyntiin. Ne jotka eivät pidä yhteyttä pitävät yhteyttä muualle. Kantapään kautta opittu.

Ja jos viestittää tai soittaa joka päivä, osoittaa liiallista innokkuutta ja näin sammuttaa naisen kiinnostuksen nopeasti. Sen sijaan alkuvaiheessa vähäisempi yhteydenpito ruokkii mystisyyttä ja "cooliutta", joka kiinnostaa paljon enemmän. Kantapään kautta opittu enemmän kuin yhdn kerran.

Näin aikuisena ja korkean koulutuksen saaneena naisena sanon, että tuo juurikin on sitä suurinta paskapuhetta mitä voi olla.

Treffitieteestäkö korkea koulutuksesi on, kun se mielestäsi lisää auktoriteettiasi tässä asiassa?

Kyllä se valitettavast menee juuri kuten tuossa jo puhuttiin. Eli itse olen nykyään ihan täysin pelimies, kaatoja tosiaan tullut tänäkin vuonna jo useampi. Viimevuonna kaikenkaikkian 38 naista kaadoin ja useita vakipanojakin roikkuu jo kyydissä.

Uskoin ennen johon "tosirakkauteen", mutta en enää. Valitettasti, VARSINKIN nuoria naisia (18-25v) kaadetaan tekniikalla ja taidolla, jotan hankitaan kokemuksen kautta. Siinä että saat naiset roikkumaan itsessäsi ei ole useimmissa tapauksissa mitään tekemistä "tosirakkauden" kanssa, vaan armottosta treenaamisesta, manipuloinnista ja siis puhtaasta pelaamisesta. Todennäköisesti vanhempia naisia kaadetaan aivan yhtä lailla tekniikalla ja taidolla, mutta ihan samat toimintatavat eivät vaikuta pätevän enää heihin. Tosin, eipä kyllä kiinnostakkaan!

Pelaamisen myötä olen kehittynyt ja arvostukseni naisia kohtaan on tietenkin laskenut. Tämä siitä syystä, että saan naista nykyään juuri silloin kun siltä tuntuu (siis viestillä vakipanoja jne). Tämä on ruokkinut itsevarmuuttani, röyhkeää käytöstäni ja pelitaitojani. Ja kyllä, toimii naisten kanssa surullisen hyvin. 

Eli mitä pelaamalla saat palkkioksi? Vastaus: Naisia. Ja niitä viestejä joissa naiset vannottavat rakkauttaan. Ihan vitun surullista mutta täyttä totta!

Vierailija
27/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kuukauden nettiviestittelyn jälkeen.. nainen antoi numeron ja parin viikon viestittelyn jälkeen.. viestit vähenee, lähinnä minä laittanu. Kiireinen sanoo olevan. Mutta on tuntunut että kiinnostus katoaa..🤷‍♂️💤

Vierailija
28/28 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lämpenen hitaasti. Parien treffien jälkeen en pysty investoimaan toiseen niin paljon, että viestitellään jatkuvasti. Se ei vaan tunnu luontevalta, kun arki on niin kiireistä muutenkin. Toivottavasti toinen ymmärtää. Haluan mieluummin panostaa livetilanteisiin. Nyt vähän harmittaa kun toiselta tulee monta kertaa päivässä sellaisia teennäisiä "mites siellä menee?" viestejä. Ööh, no ihan samoun kuin pari tuntia sitten...