Kerrotteko aina miehilenne, poikaystävillenne, avokeille rehellisesti
entisten poikaystävienne, exien määrän?
Tai että kuinka monien kanssa on tullut sitä peittoa heiluteltua?
Tero
Kommentit (34)
Kerron exät ja seurustelusuhteet. Eipä ole siinä suhteessa salailtavaa. Sitä en kerro, että yhtä miestä petin kolmen miehen kanssa. En ole siitä ylpeä, enkä virheitäni toistanut.
No en todellakaan, varsinkin jos asia tulee puheeksi heti suhteen alkuaikoina.
Harvemmin on tarkkoja lukuja kyselty. Pääpiirteittäin seurusteluhistorian olen kertonut ja halunnut myös kuulla. Mikään sen tarkempi ei kuulu kenellekkään
Ollaan molemmat kerrottu, kun tuli joskus suhteen alkuaikoina puheeksi. Oli toisaalta helpottavaa tietää, että millainen "maine" miehelläni on, kun oli ihan vieraasta kaupungista ja tupsahdin vieraaseen kaveriporukkaan. Toisaalta miehelleni oli vähän kova pala se, että oma "lukuni" olikin kaksinkertainen mutta eipä se enää haittaa. Helpottavaa, kun ei tarvitse kokea salailevansa mitään eikä meillä kyllä ole sellaista "se asia ei kuulu sille"-ideologiaa ole meillä.
Ollaan molemmat kerrottu, kun tuli joskus suhteen alkuaikoina puheeksi. Oli toisaalta helpottavaa tietää, että millainen "maine" miehelläni on, kun oli ihan vieraasta kaupungista ja tupsahdin vieraaseen kaveriporukkaan. Toisaalta miehelleni oli vähän kova pala se, että oma "lukuni" olikin kaksinkertainen mutta eipä se enää haittaa. Helpottavaa, kun ei tarvitse kokea salailevansa mitään eikä meillä kyllä ole sellaista "se asia ei kuulu sille"-ideologiaa ole meillä.
Mekin kerromme aina avoimesti kaiken. Myos koko kaveripiiri tietaa, olemme sellaisia pedantin rehellisia ihmisia.
Joo, yks on ollut ennen nykyistä aviomiestä. Se oli liki kymmenen vuoden suhde ja yksi lapsi, joten aviomies on voinut ihan itsekin päätellä että yksi on ollut ennen häntä. Ei paljon existä puhuta muutenkaan, ei se tunnu kivalta. Mies oli ennen minua seurustellut melko lyhyesti ehkä 2-3 naisen kanssa, en tiedä oliko kaikkien kanssa ollut edes sängyssä, aika kokemattomalta tuntui alkuaikoina.
Joo, ei mitään ongelmia kertoa tuollaisia juttuja, jos tulee puheeksi. Eikä mua haittaa kuulla toisen osapuolen tarinoitakaan.
Molemmat ollaan ekoja mutta kertoisin jokatapauksessa muutenkin jos toinen kysyy. Ei suhdetta voi perustaa valheelle ja petokselle.
Hävettääkö menneisyys niin paljon ettei voi kertoa? Se on sama kuin häpeää itseä jos häpeää menneisyyttä.
Ollaan kerrottu. Ei nyt mitenkään numerotarkasti eikä yksityiskohtaisesti, mutta melko hyvä käsitys molemmilla on toistemme menneisyydestä. Ei ole mitään syytä salata, ei meillä ole mitään hävettävää kummallakaan, vaikka värikästä on ollutkin ja paljonkin muita kumppaneita aikaisemmin.
miksi pitäisi kertoaa? kuka edes kyselee tuollaisia?
No mitä se nykyiselle kuuluu? En minäkään halua hänen existään/panoistaan kuulla yhtään mitää. Entistä elämää sellainen
en todellakaan:D Tapailin aika monia miehiä samaan aikaan kun tapailin miestäni mutta niin vaan se rakkaus yhtenä päivänä teki minustakin yksiavioisen;)
mies oli aika heinäsirkka silloin kun tavattiin joten voisin kuvitella että aika monta naista on jäänyt häneltäkin mainitsematta;)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 16:51"]
No mitä se nykyiselle kuuluu? En minäkään halua hänen existään/panoistaan kuulla yhtään mitää. Entistä elämää sellainen
[/quote]
Ettekö te juttele mistään menneestä? Aika outoa, yleensä menneisyys tulee puheeksi ihan luonnostaan jossain vaiheessa. Miksei menneisyydestä voi jutella?
Mä oon kertonut ihan rehellisesti, että yksi ennen nykyistä. Niin seurustelu- kuin seksikumppaniakin. Voin myös kertoa siitä suhteesta tai sen seksistä ihan mitä tahansa rehellisesti jos mies kysyy. Mies ei halua puhua entisistään eikä entisestä elämästään. Naisten lukumäärästä on sanonut sen verran, että lakkasi laskemasta kun sata tuli täyteen, mutta luultavasti vähemmän kun 500. On myös sanonut ettei ole ollut uskollinen kellekään, välillä on ollut usempi nainen kerralla niin että ovat tienneet toisistaan, välillä selän takana. Pitkiä suhteita ei ole ollut (siis paria vuotta pidempiä). Menneisyydessä myös huumebisnestä ja vankiloita ym. Ei halua puhua mistään menneisyydestään, koska häpeää millaista elämää tullut elettyä.
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
En, eikä tuo ole kysellytkään.
Enkä mä edes muistaisi kaikkia kuitenkaan. Tälleen nelikymppisenä alkaa olemaan aivan sama jotkut entiset heilat, kun nykyisyys on tärkeää.
Ei sillä näin 40+ ikäisenä ole enää mitään merkitystä. Nuorempana suhteissa tuli puhuttua moista. Siis jos lähtisin nyt uuteen suhteeseen (olen eronnut), on aika varmaa, ettei puhuttaisi moisista asioista.
Miksi pitäisi, eipä ole kyllä tullut itsekkään siitä kirjaa pidettyä, että enpä edes osaisikaan kertoa..
Kyllä niistä entisistä tulee puhetta, mutta ei todellakaan tyyliin "monenko kanssa oot ollu sillai". Jos miesystävälle olisi kovin tärkeää saada tietää joku luku, niin varmaan vähän valehtelisin, ja sitten alkaisin ihmetellä että onkohan tää mulle sopiva mies sittenkään.
Asialla ei ole mitään merkitystä, eikä kuulu miehille/poikaystäville. Ei ainakaan näin nelikymppisenä asia voisi vähempää enää kiinnostaa, ehkä jotain nuoria ja epävarmoja aikuisia kiinnostaa.