Mies ylistää jatkuvasti ekstoverttiluonteisia exiään!!!
Ylistää jatkuvasti mite mukavaa kun exät oli meneviä ja puheliaita ja niiden kautta pääsi tutustumaan kaikkiin. Mua sanoo epänormaaliksi kun en oo semmoinen.... Puhuu mielisairaudesta kun en ole puhelias ja menevä
Kommentit (19)
Ekstrot ne vasta mielisairaita ovatkin
Mä taas haluun miehen joka sosiaalisempi xD mut jos ei oo, niin se on sit mun oma valinta
Annas kun arvaan... otit sitten väkipakolla jännän ekstron?
Liittyisin eksien joukkoon pikimmiten.
Älä muutu miehen takia.. On myös miehiä jotka arvostaa sunkaltisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan... otit sitten väkipakolla jännän ekstron?
Kuulosti enemmän siltä että mies itse on päinvastainen kuin exänsä koska heidän kauttaan tutustui ihmisiin. Ja nyt pitäisi taas naisen kautta tutustua ja viettää aikaa.
Ja kuitenkin nuo ekstrovertit ovat syystä tai toisesta exiä...
Meillä mies on menevä ja erittäin sporttinen, minä taas introvertti sohvalla fiilistelijä :D Välillä pyörryttää miehen tahti mutta hyvä ja pitkä suhde on<3
"Mies" ilmeisesti kuvittelee kaikkien naisten olevan samanlaisia - jotka on kuitenkin pitänyt vaihtaa uuteen. Vain ne entisetkö kyllästyivät perässävetämiseen?
Mun mieheni sanoi noin kerran erään riidan yhteydessä kun tapailtiin . Sen jälkeen mietin aika pitkään haluanko olla yhdessä miehen kanssa joka ajattelee noin. Eikä tykännyt siitä kun sanoin, että yleensä miehet on tykänneet siitä, että viihdyn kotona, en draamaile ja olen syvällinen.
Lopulta päätettiin jatkaa yhdessä. Toistuvasti en tuollaisia kommentteja olisi kuunnellut.
Vierailija kirjoitti:
Älä muutu miehen takia.. On myös miehiä jotka arvostaa sunkaltisia naisia.
Ja vaikkei olisikaan (tai siis et sellaista löytäisi) niin tuollainen suhde niin hel*ettiä ettei yhdessäoloa kannata jatkaa enää hetkeäkään. Sä et vaan voi muuttaa itseäsi meneväksi ekstrovertiksi vaikka haluaisitkin eikä sellaisen esittäminen onnistu pidemmän päälle eli älä edes harkitse. Lisäksi tuo mies vaikuttaa sen sortin m'lkulta eli vaikka olisitkin ekstro (tai mieskin intro) niin parisuhdetta ei silti kannata jatkaa.
Ei katsos ole sattumaa, että hänellä on eksiä oikein monikossa.
Niin? Nyt hänellä on sitten jo yksi introverttikin exä kun meni kutsumaan sua mielisairaaksi.
Taas joku ekstroverttijankkaaja. Monta tällaista aloitusta pitää tehdä?
Näin käy kun ottaa itseään suositumman miehen.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Näin käy kun ottaa itseään suositumman miehen.
M/40
Just päinvastoin. Noin käy kun ottaa miehen joka ei tahdo viedä vaan vikistä .
Ekstroverttimiehet tykkää usein introverttinaisista. He tuntevat meidän kanssamme rauhaa ja hyvää oloa.
Ai kauhee. Miksi mies on sitten kanssasi ja miten itse olet miehen kanssa, joka on noin törppö?