Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa ujona jännittäjänaisena, miehen löytämisen vaikeus!

Vierailija
12.07.2020 |

:( olisimpa puheliaampi ja sosiaalisempi

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö Tinderistä? Ei ainakaan hetkeen tarvitse puhua.

Vierailija
2/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko sulle kilttis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa ujona jännittäjämiehenä se, että teitä ujoja jännittäjänaisia ei oikein tahdo löytyä tinderistä. Mites suhun pääsisi tutustumaan?

Vierailija
4/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt tuota naapurin naista. Ujo oli lapsenakin, mutta ei niin mahdoton kuin aikuisena kun jossain tavattiin. Ei pystynyt vastaamaan kysymyksiini, tai ehkä joihinkin kuiskaamalla yhdellä sanalla. Mies puhui puolestaan. Ihmettelen kyllä miten oli sen miehen saanut.

On täytynyt sen miehen tulla varmaan kotitilalle töihin ja viedä ns. väkisin.

Vierailija
5/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas harmittaa ujona jännittäjämiehenä se, että teitä ujoja jännittäjänaisia ei oikein tahdo löytyä tinderistä. Mites suhun pääsisi tutustumaan?

Istun usein yksin puistonpenkillä tai kahvilassa.

Vierailija
6/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia teitä ei löydä. Ei mulla riitä rohkeus alkaa juttelemaan naiselle joka istuu puistonpenkillä tai kahvilassa. Jännittäisi jo ihan se yksin kahvilaan meneminen.

Tinder/nettideittailu on ainut realistinen tapa tutustua.

Vierailija
7/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia teitä ei löydä. Ei mulla riitä rohkeus alkaa juttelemaan naiselle joka istuu puistonpenkillä tai kahvilassa. Jännittäisi jo ihan se yksin kahvilaan meneminen.

Tinder on vastaan omia periaatteita

Vierailija
8/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele miehiä kuin isoisääsi niin ei jännitä

Vierailija
9/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaksi ujoa jännittäjää juttelee? Vai onko treffit vain kiusallista hiljaisuutta?

Vierailija
10/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis eikö naiset vain ole siinä ja mies hoitaa lämmittelyn? 

En tiedä tarkemmin koska olen syrjäytynyt naismarkkinoilta.

Vierailija
11/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaksi ujoa jännittäjää juttelee? Vai onko treffit vain kiusallista hiljaisuutta?

Mistä tahansa.. kyllähän se alun jännitys nopeasti vähenee.

Vierailija
12/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin ihan aidosti koskaan seurustelemattomana miehenä sanoa etten ymmärrä teitä jotka olette fiksoituneet tuohon tinderiin. Miten muka uskallatte tinderissä löpistä ja tavata, jos ette uskalla livenä aloittaa keskustelua? Itse en koskaan mene tinderiin. Odotan että joskus suominaiset rohkaistuvat ja uskaltavat alkaa juttusille livenä.

Vierailija
13/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehillä on taito voittaa naisen ujous. 

Olen tätä saanut ihastella töissä jos esim. on tullut näin kesällä nätti siivooja-kesätyötyttö. Yritin jotain siinä, että moi jne. Mutta tyttö vain oli ujona eikä oikein vastaillut mitään. 

Sitten kuulin kun pelimies-työkaverini jutteli hänelle niin tyttö alkoi jo kertoa kaikenlaista mitä opiskelee jne. 

Vierailija
14/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä saanut ihastella töissä jos esim. on tullut näin kesällä nätti siivooja-kesätyötyttö. Yritin jotain siinä, että moi jne. Mutta tyttö vain oli ujona eikä oikein vastaillut mitään. 

Sitten kuulin kun pelimies-työkaverini jutteli hänelle niin tyttö alkoi jo kertoa kaikenlaista mitä opiskelee jne. 

"Kemia"

Vierailija
15/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin ihan aidosti koskaan seurustelemattomana miehenä sanoa etten ymmärrä teitä jotka olette fiksoituneet tuohon tinderiin. Miten muka uskallatte tinderissä löpistä ja tavata, jos ette uskalla livenä aloittaa keskustelua? Itse en koskaan mene tinderiin. Odotan että joskus suominaiset rohkaistuvat ja uskaltavat alkaa juttusille livenä.

En ole myöskään koskaan seurustellut. En myöskään oikein uskalla livenä aloittaa keskustelua. Silti uskallan Tinderissä lähettää aloitusviestejä ja keskustella. Hieman itsensä psyykkausta se vaati, mutta kun pääsin kynnyksen yli niin asia helpottui merkittävästi. Ihmisiä ne naisetkin vain ovat ja tekstin kautta keskustelu on helpompaa kuin suoraan tavata. Tästä on myös se hyöty, että keskustelun sujuessa tapaaminenkin on helpompaa, koska tietää jo toisesta jotain.

Vierailija
16/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään pidä kaikista naisista yhtä paljon.

Vierailija
17/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet että käy, jos noita olisi enemmän Tinderissä?

Voin antaa vinkin: siihen liittyy alfachad, tinderkeskustelu, tapaaminen alfachadin luona, sekä alfachadin sänky.

Mitään muuta ei tapahtuisi.

Vierailija
18/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä mitä jännittämistä vastakkaisessa sukupuolessa on.

Meet vain ja kysyt: "olis mukava päästä sun selkään" tamma hetken miettiii ja sitten ok ja lähdetään.

mies52v

Vierailija
19/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet että käy, jos noita olisi enemmän Tinderissä?

Voin antaa vinkin: siihen liittyy alfachad, tinderkeskustelu, tapaaminen alfachadin luona, sekä alfachadin sänky.

Mitään muuta ei tapahtuisi.

Unohdit karvaiset pakarat, ne liittyy vahvasti.

Vierailija
20/35 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä mitä jännittämistä vastakkaisessa sukupuolessa on.

Meet vain ja kysyt: "olis mukava päästä sun selkään" tamma hetken miettiii ja sitten ok ja lähdetään.

mies52v

Niin, noin siellä muaseuvvulla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme