Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveän nolo ongelma!

Vierailija
16.05.2013 |

Yksi sisaruksistani on kärsinyt mielenterveysongelmista koko aikuisen ikänsä. Hän on pärjännyt ihan hyvin, ollut välillä suojatyöpaikoissa jne, mutta muutaman viime vuoden aikana hänet on vienyt mukanaan eräs tietty poliittinen suuntaus. En nyt viitsi kertoa yksityiskohtaisemmin, mutta hän viettää paljon aikaansa netissä, paljolti eräällä hyvin tunnetulla foorumilla sekä muutamilla muilla keskustelupalstoilla (mm. täällä) levittämässä poliittista agendaansa.

Hänen viestinsä ovat sen verran kömpleöitä, että suurimmalle osalle lukijoista lienee itsestään selvää, että kirjoittaja on mt-potilas, mutta varmaan joku uskookin hänen kirjoituksiaan. Henkilökohtaisesti asian tekee kiusalliseksi se, että hän on alkanut kirjoitella avauksia, joissa panee omia poliittisia mielipiteitään minun suuhuni. Hän ajattelee, että koska minä olen korkeakoulutettu (tohtorin tutkinto eräältä alalta) ja kohtalaisen menestynyt työelämässä, se antaa hänen mielipiteilleen jotain lisäpontta.

Minua ahdistaa, että joku jotenkin tunnistaa minut tämän sisarukseni viesteistä ja kuvittelee, että ajattelen oikeasti niin, kuin tämä sisarukseni antaa ymmärtää. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, hauska :D

Vierailija
2/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos suvussanne muitakin mt-ongelmaisia kuin sisaresi?;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 13:51"]

Onkos suvussanne muitakin mt-ongelmaisia kuin sisaresi?;)

[/quote]

Muutama on, ainakin jokunen masennuksesta kärsivä ja yksi alkoholisti.

Ap

Vierailija
4/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta meidän kaikkien siskot on täällä.

Vierailija
5/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku mul on oikeesti tohtoristutkinto eräältä alalta!

Vierailija
6/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, oletkohan sä mun sisarus, kuulostaa jotenkin tutulta, sun kait täytyy vain perusteellisesti selittää hänelle, ettei voi toimia tuolla tavalla. Yritä tarjota hänelle jotain hyvää vaihtoehtoista toimintamallia.

Vierailija
7/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset