Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Köyhyys koettelee miehiä enemmän kuin naisia

Vierailija
12.07.2020 |

Köyhät miehet eivät katso niin pitkälle tulevaisuuteen kuin köyhät naiset, kertoo THL:n tuore tutkimus.

Lisäksi köyhät miehet kokevat tutkimuksen mukaan syvempää arvottomuutta.

https://www.salkunrakentaja.fi/2019/07/koyhyys-miehet-naiset/

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rikkauskin.

Vierailija
2/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin.oikein. Miehet on sikoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tämän näkee arjessaankin. 

Naisilla on aina se, että ne löytää rikkaan miehen. Siksi heillä on helppoa ja pääsevät elelemään mukavasti. 

Vierailija
4/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on aina se, että ne löytää rikkaan miehen. Siksi heillä on helppoa ja pääsevät elelemään mukavasti. 

Tasa-arvon piti mahdollistaa se, että miesten ei tarvitsisi enää elättää perheitä.

Vierailija
5/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oon huomannut.

Ollaan miehen kanssa kummatkin työttömiä, ei asuta yhdessä tän takia. Miehellä on 100-200euroa isommat tuet. Jotenkin onnistuu hassaamaan rahansa viikon sisällä ja tulee sit mun luo loisimaan, ruokin ja vaatetan kaksi ihmistä 3/4 aikaa. Itse osaan käyttää kauppojen tarjoukset ja alennukset hyväksi, tehdä vähällä rahalla paljon ruokaa ja mulla jää vähäisistä tuista vielä joku kymppi säästöönkin, jotenkin se kaikki on ihan mahdotonta tuolle miehelle.

Kyllä koettelee joo.

Vierailija
6/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavisnaiset ovat yleensä hyviä rahankäyttäjiä. He osaavat tehdä itselleen hyvän elämän pienilläkin rahoilla. Köyhäkään nainen ei halua huonoa miestä pelkästään rahan takia. Niistä ei ole mitään hyötyä, pelkkää haittaa kotitöiden lisääntymisen vuoksi.

Vierailija
7/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha määrittää oman ihmisarvon, miksei määrittäisi muidenkin (mm. köyhän maan prostituoidut)? Jaiks, ei kun vahinko kiertoon, kun työtön matkustaa Thaimaahan. Nyt arvot tarkasteluun.

Vierailija
8/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon piti mahdollistaa se, että miesten ei tarvitsisi enää elättää perheitä.

Niin, sopii kulujen jakamisesta ennen kuin muuttaa toisen kanssa yhteen. Samoin kotitöistä pitää sopia.

Vierailija
9/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tutkimus voinut kertoa senkin että elämä ylipäänsä kohtelee miehiä paljon karummalla kädellä kuin naisia. Ehkä miehet ovat sitten ansainneet kaiken sen vastoinkäymisen, kuka ties.

Vierailija
10/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon huomannut.

Ollaan miehen kanssa kummatkin työttömiä, ei asuta yhdessä tän takia. Miehellä on 100-200euroa isommat tuet. Jotenkin onnistuu hassaamaan rahansa viikon sisällä ja tulee sit mun luo loisimaan, ruokin ja vaatetan kaksi ihmistä 3/4 aikaa. Itse osaan käyttää kauppojen tarjoukset ja alennukset hyväksi, tehdä vähällä rahalla paljon ruokaa ja mulla jää vähäisistä tuista vielä joku kymppi säästöönkin, jotenkin se kaikki on ihan mahdotonta tuolle miehelle.

Kyllä koettelee joo.

Osaat kaikkea, mutta et jättää loisivaa miestäsi?

Vierailija
11/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tutkimus voinut kertoa senkin että elämä ylipäänsä kohtelee miehiä paljon karummalla kädellä kuin naisia. Ehkä miehet ovat sitten ansainneet kaiken sen vastoinkäymisen, kuka ties.

Selitäpä vähän tarkemmin, mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
12/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät sen karuuden usein itse itselleen, joten sillä tavalla ansaitsevat kyllä.

Vierailija
13/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos raha määrittää oman ihmisarvon, miksei määrittäisi muidenkin (mm. köyhän maan prostituoidut)? Jaiks, ei kun vahinko kiertoon, kun työtön matkustaa Thaimaahan. Nyt arvot tarkasteluun.

Todella moni nainen tällä palstalla tuntuu jumittuneen johonkin 1930-luvulle, kun ihmisarvon mittarina todellakin tuntuu toimivan tilin saldo.

Eli luopio onkin unelmien poikamies jos tulee perintönä tai jostain arpapelistä pari miljoonaa. Enemmän tämä kertoo naisten asenteista kuin "yhteiskunnasta" tai sen arvoista.

Vierailija
14/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kilpailevat toistensa kanssa erilaisista asioista kuin naiset. 

Vierailija
15/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon huomannut.

Kyllä koettelee joo.

Ei ole olemassa mitään tukea mitä saa enemmän vain sillä perusteella että on mies. Ansiosidonnaista voi toki saada jos on ollut isommat tulot, mutta se ei ole "tuki".

Vierailija
16/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo oon huomannut.

Kyllä koettelee joo.

Osaat kaikkea, mutta et jättää loisivaa miestäsi?

Ja kommenttisi liittyi millä tavalla miesten kokemukseen köyhyydestä?

Vierailija
17/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä samaistun enemmän miesten tuntemukseen tässä, kuin naisten. Tuossa jutussa näyttää idea olevan miehen ja äidin välillä, ei niinkään miehen ja naisen.

Vierailija
18/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo oon huomannut.

Kyllä koettelee joo.

Toinen teistä on tyhmä ja toinen hyödyntää sitä. 

Vierailija
19/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä samaistun enemmän miesten tuntemukseen tässä, kuin naisten. Tuossa jutussa näyttää idea olevan miehen ja äidin välillä, ei niinkään miehen ja naisen.

Ja lisäyksenä, että tutkimukseen näyttää osallistuneen enemmän perheellisiä naisia, miehistä en osaa sanoa samaa. Olisi varmaan pitänyt tutkia pelkästään joko perheelliset tai perheettömät.

Vierailija
20/38 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahapula iskee

Naiset: myyn parit pikkarit tai teen Onlyfansin

Miehet: ööhm kai toi Make vois parikymppii heittää