Sieppi. "Intohimoinen sisustaja"
Näin häntä tituleerattiin.
Katselin hänen kämppäänsä ja ne samat heinät ja oljet siellä roikkuu.
Sama rätti sängyn ympärillä.
Hän on itse tehnyt itsestään sisustajan.
Mulla ei ole Saraa vastaan mitään, mutta on hänellä tylsä tuo koti.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Pirkko. "Intohimoinen ulostaja".
Hei Pirkko! Mä olen Mia.
Ja kun intohimoinen sisustaja ja niinsehän pätevöittääkin jo alan ammattilaiseksi, siis liikenaiseksi taoisen erittäin pätevän sisustajan kanssa. Mitä sitä kouluttautumaan, kun on intohimoa! Tuo videon pätkä ei kyllä vakuuttanut ainakaan minua.
Sara näyttelee intohimoista sisustajaa ihan yhtä hyvin kuin Jutta näyttelee hyvinvointiasiantuntijaa.
Itselleni tulee mieleen että pesänrakennuspuuhissa on, mutta puoliso puuttuu... :(
Jotain tyhjää aukkoa elämässään hän tolla sisustamisella täyttelee. Ihan niin kuin kaikki tuntemani naiset, jotka liiaksi jaksavat hyöriä jonkun kodin sisustuksen kimpussa ja päivästä toiseen siirtelevät esineitä lipaston reunalta toiselle.
Ei se ole sisustamista, jos siirtelee samoja tavaroita paikasta toiseen.
Jos nyt puhutte siitä samasta mimmistä ja samasta klipistä, minkä satuin katsomaan, niin mun mielestä sen koti oli ihan kiva. Tykkään juurikin ruskeasta ja valkoisesta sisustuksessa. Se on sekä raikas, että lämmin samaan aikaan.
Itselläni on vaaleanpuna-ruskeavalkoinen sisutus.
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos ostaa usein uutta niin vingutaan siitäkin. Mikään ei ole mammoille hyvä.
Se, että te ette tykkää Saran kodin sisustuksesta, ei tarkoita sitä etteikö Sara voisi pitää itseään intohimoisena sisustajana/olla intohimoinen sisustaja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on?
Mies ja lapset puuttuu Saran elämästä. Samoin puuttuu elämä. Ja se näkyy tällaisesta sisustamisesta / kodista.
Mun mielestä se ei ole intohimoista sisustamista jos kopioi kaiken pinterestistä tai muilta.
Miksi olette näin negatiivisia Saraa kohtaan? Antaa hänen sisustaa ja perustaa kauppa mielummin kannustaen kuin moittien... Sara vaikuttaa peruskiltiltä naiselta, erityisesti kun vertaa Äiti Martinan touhuihin. Hyvä, että Sara yrittää ja ponnistelee toimeentulonsa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja lapset puuttuu Saran elämästä. Samoin puuttuu elämä. Ja se näkyy tällaisesta sisustamisesta / kodista.
Joo, näinhän sen on oltava. Se on sitä Oikeaa Elämää, kun sekainen ja likainen kämppä on täynnä lelu- ja pyykkivuoria, ja yhteensopimattomat huonekalut hankittu Sotkasta ja Ikealta samalla kun on syöty lihapullat koko perheen voimin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tyhjää aukkoa elämässään hän tolla sisustamisella täyttelee. Ihan niin kuin kaikki tuntemani naiset, jotka liiaksi jaksavat hyöriä jonkun kodin sisustuksen kimpussa ja päivästä toiseen siirtelevät esineitä lipaston reunalta toiselle.
Näin sanovat kaikki tuntemani naiset ja miehet, joilla ei ole varaa sisustaa eikä sen puoleen esteetiikan tajuakaan.
No nämä haukkujat kantaa Saralle rahaa.
Jokaisella oma makunsa, minun makuuni ei tuo Saran tyyli ole.
Toiset tykkää desingistä, toiset retrosta, jokaisella oma makunsa.
Tylsän näköinen tosiaan on tuo ruskea/valkoinen. Aika tunkkaisen oloisia nuo heinätupsut. Sara joutuu varmaan imuroimaan joka päivä noita koristeita, eiköhän ne muuten ole varsinaisia pölypesiä.
Mä en viihtyisi tuossa kodissa.