Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen ihastunut työkaveriin?

Vierailija
12.07.2020 |

En tajua miks olen ihastunut mun työkaveriin. Työkaveri on yli 10 vuotta mua vanhempi. Ei oo hauska eikä hyvännäköinen. Ollaan koulutustaustoiltamme vähän kuin lääkäri ja lähihoitaja mutta täysin eri alalta. Ollaan töissä eri osastoilla eikä tehdä töitä yhdessä. Muutaman kerran viikossa törmätään Kahvitauoilla ja silloin on aina muita ihmisiä paikalla. En muista että olisin koskaan jutellut kahdestaan tämän työkaverin kanssa. Mikä minua vaivaa? Saako väljähtänyt parisuhde tällaista aikaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minäkin ihastuin yhteen työkaveriin ja olen ajatellut, että se johtuu nimenomaan omasta väljähtyneestä suhteesta.

Vierailija
2/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koita selittää asiaa itsellesi, et ehkä koskaan löydä vastausta. Nauti! Aloittakaa vaikka pieni, hauska seksisuhde. Yhteisiä pieniä hetkiä työpaikan invavessassa tai työmatkoilla. Piristystä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koita selittää asiaa itsellesi, et ehkä koskaan löydä vastausta. Nauti! Aloittakaa vaikka pieni, hauska seksisuhde. Yhteisiä pieniä hetkiä työpaikan invavessassa tai työmatkoilla. Piristystä elämään.

Hahhaa 😆 pikkujouluja ootellessa 🤪

-ap

Vierailija
4/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan tylsä elämä. Vieraisiin miehiin ihastuminen on vain jännityksen hakua

Vierailija
5/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, paitsi että kyseinen mies on noin 20 vuotta vanhempi kuin minä. Sekoan sisäisesti aina kun olen hänen lähellään.

Vierailija
6/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, paitsi että kyseinen mies on noin 20 vuotta vanhempi kuin minä. Sekoan sisäisesti aina kun olen hänen lähellään.

kiitos

mies52v

Vierailija
7/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiitos

mies52v

Älä suotta, on kuitenkin nuorempi kuin sinä.

Vierailija
8/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiitos

mies52v

Älä suotta, on kuitenkin nuorempi kuin sinä.

.-)

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

mies52v

Harmi etten voi saada kyseistä miestä. Tosin en edes tunne häntä hyvin joten vähän turhaa haaveilla.

Ikävä juttu. Kyllä se siitä. Uutta putkeen

mies52v

Vierailija
9/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa voisinki pitää tunteeni kurissa ja vaikka vaan vähän leikkiä...

Vierailija
10/13 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita tulee ja tunteita menee. Ei niihin kannata sen enempää takertuu

Vierailija
11/13 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteita tulee ja tunteita menee. Ei niihin kannata sen enempää takertuu

Itselläkin sama tilanne. Ihastunut työkaveriin, molemmat naimisissa.

Hän aina kiusoittelee mua, niin olen tulkinnut sen pieneksi ihastumiseksi.

Mut täytyy varmaan unohtaa, et mitään vois tapahtua.

Vierailija
12/13 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee tuota, koska elämäni on niin saakelin köyhää ja tylsää, ei mitään sutinoita tai kipinöitä missään. Tiedän, että jos yhtäkkiä törmäisin kiinnostaviin ihmisiin jossain muualla, niin tämä työkaveri varmaan unohtuisi saman tien.

Vierailija
13/13 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kävi joskus noin. Tosin siinä oli kyse omasta tosi huonosta parisuhteesta. Kyseisessä työkaverissa ei ollut kerrassaan mitään säväyttävää, sain siitä silti lähes pakkomielteen, johon pakenin sitä, että kotona tunsin itseni maailman epäonnistuneimmaksi vaimoksi. Jälkikäteen ajateltuna ihan järjetöntä, minä kun en ole edes mikään ihastujatyyppi. Ja kun tuo kyseinen työkaveri, vaikka ihan mukava olikin, ei ollut ulkoisesti viehättävä ja hänessä oli todella paljon muitakin asioita mitkä ovat täysin dealbreikereitä. Hän tosin oli mieheni täydellinen vastakohta, olen miettinyt johtuiko tuo siitä, että mieheni käytös vitutti minua tuolloin todennäköisesti yhtä paljon kuin minun olemassaoloni miestäni...