Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avovaimo valehteli 3 viikkoa käyneensä "töissä"

Vierailija
12.07.2020 |

Oikeasti oli ollut ihan muualla.

Kun kysyn että miksi hän ei kertonut, hän sanoo vaan että ei uskaltanut kertoa minulle ettei ota työtä vastaan.

Hän oli ajstellut että kolme viikkoa kuluu kirjastossa istuen ja kirpputoreja kiertäen.. Just.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
2/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Yleensä miehet tekevät jotain tuollaista, kun eivät kehtaa myöntää, että kenkää tuli töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksikö pelkäsi sinua?

Vierailija
4/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi vielä, että on LOUKKAAVAA kun kysyn, onko hän ollut jonkun toisen miehen luona tuon ajan. Loukkaavaa? Pitäisikö uskoa että kirjastossa opiskellut 3 viikkoa etäopintoja? Ap

Vierailija
5/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narttu. 

Vierailija
6/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniassa yleistä.

Sitten kun rahat loppuu mennään metsään .. 

Zinc

Eikä tulla enää takaisin ..

Vierailija
7/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hyvän lisäksi hän on vielä raskaana. Sanoin että alkaa pakata.

Miten muka voi luottaa että lapsikaan on minun kun valehtelee noin isoista asioista? Sanoi muuttavansa pois vielä tänään. Ap

Vierailija
8/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kasvojen menetys

Toiseksi pahin on itsehurma

Zinc

Vierailija
9/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä suuttunut hänelle edellisistä kerroista kun lopettaa työt/opiskelun. Mutta koskaan en ole ollut uhkaava.

En vaan ymmärrä jatkuvaa työpsikan vaihtamista, opiskelua jne joka kuitenkin keskeytyy

Ap

Vierailija
10/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan popcornit.

Vierailija
11/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytyykö raskauskin?

Vierailija
12/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä suuttunut hänelle edellisistä kerroista kun lopettaa työt/opiskelun. Mutta koskaan en ole ollut uhkaava.

En vaan ymmärrä jatkuvaa työpsikan vaihtamista, opiskelua jne joka kuitenkin keskeytyy

Ap

No tässähän se syy tuolle valehtelulle tuli... Sain itse koronapotkut ja odotin kaksi viikkoa, ennen kuin kerroin miehelle. Nuo potkut olivat mulle shokki ja tarvitsin hetken sopeutumisaikaa, ennen kuin otan miehen meuhkaamiset ja voivottelut vastaan.

Vierailija
13/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeytyykö raskauskin?

Hän syyttää minua, että minä kuulemma yritän aiheuttaa hänelle keskenmenon ottamalla nyt työharjoittelu asian puheeksi. Sanoi lähtevänsä turvakodin kautta. Huhhuh. Ap

Vierailija
14/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa pyörinyt carouselissa.

Vierailija
15/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Teko itsessään hölmö muttei mitenkään todella törkeä. Ihmetyttää vain. Selvittäkää todellinen syy käytökselle ja sen perusteella jatkoon tai vaihtoon.

Vierailija
16/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken hyvän lisäksi hän on vielä raskaana. Sanoin että alkaa pakata.

Miten muka voi luottaa että lapsikaan on minun kun valehtelee noin isoista asioista? Sanoi muuttavansa pois vielä tänään. Ap

Miehen puhetta.

Vierailija
17/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, Kyllä on törkeä teko. Kerron neuvolassa myös, millainen mt-ongelmainen, kiero valehtelija hän on. Ap

Vierailija
18/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No tässähän se syy tuolle valehtelulle tuli... Sain itse koronapotkut ja odotin kaksi viikkoa, ennen kuin kerroin miehelle. Nuo potkut olivat mulle shokki ja tarvitsin hetken sopeutumisaikaa, ennen kuin otan miehen meuhkaamiset ja voivottelut vastaan.

Tiedän tunteen. Koronapotkut täälläkin.

Siinä takana viime syksystä elämään hiipinyt ahdistus joka oli huomaamatta kääntynyt burn outiksi. Potkuja seuraavana päivänä lähdin aamulla.

Hain eväät ja menin päiväksi metsään. Toistin samaa, kunnes olo alkoi helpottaa ja pystyin tekemään suunnitelmia mihin sitten ryhtyisi.

En olisi ollut valmis ottamaan vastaan yhtään arvostelevaa kommenttia tai vastaamaan "mitä ajattelit nyt tehdä" koska en todellakaan tiennyt itsekään.

3kk potkujen jälkeen asiat on jo ihan toisin.

Vierailija
19/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisin tehnyt samoin. Tuossa tilanteessa ei kaipaa yhtään paasausta tai meuhkaamista, olipa se uhkaavaa vai ei. Miksei puoliso pysty varsinkaan tämänkaltaisessa tilanteessa olemaan tukena kun sitä eniten kaivataan. Kolme viikkoa ei ole paha rauhassa sulatteluun jos vaihtoehto olisi mäkätystä ja voivottelua kotona.

Vierailija
20/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suuttunut hänelle? Oletko lapsi? Miksi hän edes antaa sinun kommentoida elämänvalintojaan? Päästä hänet menemään. Nämä kommentit kertovat omista mielenterveysongelmistasi. Toivottavasti nainen pääsee irti sinusta ilman väkivaltaa. Tämä ketju ainakin poliiseille todisteena hulluudestasi. Et voi hallita toista tai hänen elämäänsä.