Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edessäsi on iso punainen nappi, jota voit painaa niin monta kertaa kun haluat. Joka painalluksella tilillesi ilmestyy 100 000€, mutta satunnainen ihminen jossain päin maailmaa kuolee.

Vierailija
12.07.2020 |

Kuinka monta kertaa painat nappia?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En painaisi ja kaikki läheiset ja muut pitäisivät minua naivina idioottina. Kuten siis pitävät jo nyt.

Vierailija
22/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En painaisi ja kaikki läheiset ja muut pitäisivät minua naivina idioottina. Kuten siis pitävät jo nyt.

Parempi naiivi idootti kuin murhaaja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikakansoitus ratkaistu. Painaisin nappia elämäni loppuun jotta maailma pelastuisi. Ja rikkaiden kuolleiden jäämistön voin ostaa.

Vierailija
24/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onpas brutaali tulos. Jotenkin ajattelin, että ihmiset eivät uhraisi muiden henkiä oman materian takia 😯

Painoin 1-2 kun ei ollut vaihtoehtoa 0. Vaikka en tuntisi ihmistä eikä vaikuttaisi elämääni mitenkään, niin en pystyisi elämään jos kontollani olisi toisen elollisen olennon tappo.

Kuka pystyisi nauttimaan rahoista enää?

Vierailija
25/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, onpas brutaali tulos. Jotenkin ajattelin, että ihmiset eivät uhraisi muiden henkiä oman materian takia 😯

Painoin 1-2 kun ei ollut vaihtoehtoa 0. Vaikka en tuntisi ihmistä eikä vaikuttaisi elämääni mitenkään, niin en pystyisi elämään jos kontollani olisi toisen elollisen olennon tappo.

Minä. Olen misantrooppi. :)

Vierailija
26/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Jos haetaan ihmiselämälle hintaa, näin joskus sipuliverkon puolella ehkä trollin tekemän ilmoituksen palkkamurhista, mutta hinnat jäi mieleen. Hitman maksoi 50 000, venäläisen tappajan sai viidellä tonnilla. Siihen nähden 100 000 jonkun randomin listimisestä olisi kova palkka.

Sama juttu kuin parilla edellisellä, jos saisi valita kuka kuolee, valitsisi pedoja ja sarjamurhaajia, ja nojaisi nappiin. Muuten joutuisi miettimään pitkään, mutta jokainen kuolee joskus, joten kaipa sitä pari kertaa painaisi ja katuisi ehkä myöhemmin.

Vierailija
27/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

+9, maailmassa on liikaa ihmisiä joten se ei todellakaan haittaa.

Vierailija
28/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö lihaa?

Vierailija
29/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole m.rhaaja. Missä vaihtoehto 0?

Vierailija
30/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan ainoastaan oransseja nappeja.

Vierailija
31/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä leffa?

The Box vuodelta 2009. Pääosassa Cameron Diaz.

Se oli mielenkiintoinen elokuva, enkä sen takia halunnut spoilata tuon enempää.

Elokuva "The Box"

https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Box_(2009_film)

perustuu tähän "Twilight zonen" jaksoon "Button, button", vuodelta 1986.

Tässä jakso, olkaa hyvät! Aika tehokasta näyttelemistä.

Vierailija
32/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin ilomielin vaikka tuhat kertaa jos kuoleva olisi raiskaaja, pedofiili, ihmiskauppaaja tai naisvihaaja. Tuollaisilla ihmisillä ei ole mitään arvoa.

Vierailija
33/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En painaisi mistään rahasummasta yhtään kertaa.

Vierailija
35/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuossa joku twisti? Esim. että napin painalluksella kuolevat ihmiset olisivat niitä jotka ovat aiemmin itse käyttäneet samaa laatikkoa, ja minun jälkeeni laatikko annettaisiin eteenpäin?

Vierailija
36/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin varmaan yli 50 kertaa silläkin uhalla, että saattaisin myös itse kuolla tai joku läheinen. Ei minulla juuri ole ketään läheisiä, joten en muutamien ilkeiden takia jättäisi painamatta.

Vierailija
37/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En painaisi.

Vierailija
38/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää idea on sarjasta Pelon rajalla. Katsottu on!

Lopuksi tummiin pukeutunut herra käy hakemassa nappilaitteen takaisin ja jonkun muun vuoro painella nappia.

Ja se 'joku kuolee' voit olla sinä.....

Myös ihan oikeassa elämässä se joku joka kuolee voit olla siinä. Ihan milloin tahansa. Ei sitä etukäteen kysytä, että sopisiko tänään, olisiko nyt hyvä hetki kuolla.

Itse opin sen karusti kun isäni kuoli kolmekymppisenä täysin yllättäen. Terve mies vaan kuoli yhtäkkiä. Emme koskaan saaneet tietää kuolinsyytä. Virallisesti se määriteltiin tapaturmaksi.

Nykyään varmaan osattaisiin tutkia paremmin ja ehkä löydettäisiin kuolinsyy.

Itse painaisin sitä nappia kerran. Juuri siitä syystä että ihmisiä kuolee joka tapauksessa koko ajan. Kukaan ei saa jäädä tänne ikuisesti.

Vaikka kuolisin itse sen napin painamisen seurauksena, saattaisin kuolla ihan yhtälailla vaikka en painaisi nappia.

Vierailija
39/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En painaisi. Minulle ei raha ole niin tärkeää, että hankkisin sitä epärehellisin keinoin, saati tappamalla jonku.

40/52 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä vaihtoehto 0 jäi pois. VASTAA TÄHÄN JOS VASTAUKSESI OLISI 0

Täällä yksi 0:n kannattaja.