Mikä vika on Porvoossa ja Porvoolaisissa?
Kannattaako käydä tutustumassa Porvoossa asuviin sukulaisiin lähemmin, vai pysynkö kaukana niin kuin tähänkin asti?
Kommentit (4)
mutta itse viime viikonlopun Porvoossa viettäneenä voin vain suositella.
Ei näkynyt hörhöjä av-mammoja, vaan reissu oli aivan loistoluokan matka. Sitäpaitsi tutustuin Porvoossa uuteen ihmislajikkeesseen nimeltä Nopeasti vessassa käyvät naiset. Ravintolan jono hupeni vähintään kolme kertaa lujempaa kuin täällä kotiTampereella. Lisäksi tutustuin homoperämieheen purjeveneellä, meidät luvatta kyytiin ottaneeseen hesan taksiin, sekä mansikanmyyjään joka sanoi minulle näin: " koska mä lopetan tältä päivältä juuri, saat viisi litraa mansikoita viidellä eurolla" . Siistiä!
Että Porvoo on nasta paikka, sanoo täällä kuka mitä haluaa.
Siis ihan oikeesti jos tää ei ole provo niin kuinka " yksinkertaista" väkeä täällä käy. Provosta on tullut porvoo ei sen kummenpaa.
Mä toivon ihan oikeesti ettei kukaan vaan ota näitä palstan ohjeita ja juttuja tosissaan. Tää palsta on mulle ainakin viihdettä ja täätä en kyselisi mitään asiallista tai tärkeää. Eli suositeltavaa on kysellä lääkäriltä tai muilta ammatti-ihmisiltä jos oikeasti haluaa apua. Tällä palstalla on vain täydellisiä äitejä jotka antavat niitä " oikeita" ratkaisuja vaivaan kuin vaivaan.
Joku kirjoitti joskus väärin ja se jäi elämään!
mä en vaan käsitä näitä " Oletko porvoosta?" -juttuja? Kyselen ihan tyhmyyttäni vaan.
ap