Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
141/875 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan sellainen pehmeä naisvartalo omaa alastonta vartaloa vasten todella kiihottavalta. Sen lisäksi, että näyttää jumalaisen seksikkäältä.

142/875 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pullukka, kauniit kasvot, 180/125. Leveä takamus, pitkät sääret yms. Haluaisin tutustua johonkin kivaan lämminhenkiseen mieheen.

Olet juuri täydellinen. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/875 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
144/875 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihava" on ikävän kuuloinen sana. Pyöreät, pehmeät ja uhkeat muodot on seksikkäintä ja parasta. Pehmeää vatsaa josta saa hyvin kiinni ja rintoja on ihana hyväillä niin käsin kuin kalulla ja laueta niitä vasten.

Vierailija
145/875 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 166

Ja 80kg jo miesten silmissä millainen?

Olen lihonut eron jälkeen ja ihan tuntuu masentavalta kun kukaan ei enää katso.

Vierailija
146/875 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 166

Kuulostaa juuri naiselliselta ja seksikkäältä pituus/painosuhteelta. 👌

Vierailija
147/875 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 166

Kuulostaa todella kuumalta.

Vierailija
148/875 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse  tällainen. Ilahduttaa että meistä pidetään!

Vierailija
149/875 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun pääsisi hyväilemään isoa pyöreää vatsaa. Siitä voisi siirtyä pulleille rinnoille jotka töröttävät pallomahan päällä. Ihanaa turpeiden nännien imeskelyä, pillun sormetusta ja naimista niin että vatsakin on tiellä.

Vierailija
150/875 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 166

Täydellinen! varmasti katsojia on, mutta et vain huomaa.

Vierailija
151/875 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki ihanat sinkku pullukat? Mies 40v urheilullinen ja kaikki pehmoisen seksikkäät naiset karttaa, kuin ruttoa. Jotain salibimboja kyllä kiinnostaa, mutta minä tahdon oikean naisen, enkä poikamaista laiheliinia tai lihaskimppua. 😢

Vierailija
152/875 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista ja pitävät eri asioita seksikkäinä.

Käsittääkseni valtaosa pitää hoikista tai normaalipanoisen näköisistä naisista mutta eivät kaikki. Toisen maun tai ulkonäön arvostelu sanoo enemmän arvostelijan ahdasmielisyydestä kuin mistään muusta.

Vierailija
153/875 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti 120 kg miehestä 90 kg nainen seksikäs, minusta 80 kg miehestä alle 60 kg nainen sitä, mutta D-kupin rinnat, lantio ja vyötärö totta kai.

Vierailija
154/875 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoa pyöreää vatsaa kun pääsee hyväileen ja laittaan napaan luikkaria ja ja ja ....

Vierailija
155/875 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bbw lover kirjoitti:

Missä kaikki ihanat sinkku pullukat? Mies 40v urheilullinen ja kaikki pehmoisen seksikkäät naiset karttaa, kuin ruttoa. Jotain salibimboja kyllä kiinnostaa, mutta minä tahdon oikean naisen, enkä poikamaista laiheliinia tai lihaskimppua. 😢

No, minä haluaisin mieluiten urheilullisen, normaalipainoisen miehen, mutta tuntuu että sellaiset etsivät vain hoikkia urheilullisia naisia. Joten en oikein usko että voisin sinunlaisesi saada. Näin se vaan menee. Haaveita kyllä on, mutta koen olevani liian lihava. Ikää 42 v., 165 cm/92 kg. Pelkään että jos lähestyisin mieluisiani miehiä, niin asenne olisi just tuo "lihavalta saa helposti" (ei saa) tai sitten en kelpaisi edes seksiin, saati parisuhteeseen.

Vierailija
156/875 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tekipä hyväää lukea tämä ketju! Itse liityin juuri tinderiin ja mietin että mahdanko löytää seuraa joka aidosti kokisi myös minut kauniina (175/108/85F). Itse rakastan tiimalasivartaloani ja tiedän että kukaan ei poistu minun sängystäni tyytymättömänä, mutta tää ketju antoi vielä lisää boostia itsetunnolleni.

Vierailija
157/875 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, tekipä hyväää lukea tämä ketju! Itse liityin juuri tinderiin ja mietin että mahdanko löytää seuraa joka aidosti kokisi myös minut kauniina (175/108/85F). Itse rakastan tiimalasivartaloani ja tiedän että kukaan ei poistu minun sängystäni tyytymättömänä, mutta tää ketju antoi vielä lisää boostia itsetunnolleni.

Hyvä kuulla, että saat iloa tällaisesta keskustelusta. Itse miehenä pidän tuota sinun nunerosarjaasi oikein miellyttävänä. Kaikki eivät pidä samanlaisista asioista, mutta kyllä meitä muodokkaiden naisten ihailijoita on paljon. Erityisesti tykkään siitä, kun nainen itse viihtyy vartalossaan. Se on lähes vastustamatonta.

Vierailija
158/875 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hei viittikö, please, pahaa tekee ajatuskin.

Vierailija
159/875 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bbw lover kirjoitti:

No, minä haluaisin mieluiten urheilullisen, normaalipainoisen miehen, mutta tuntuu että sellaiset etsivät vain hoikkia urheilullisia naisia. Joten en oikein usko että voisin sinunlaisesi saada. Näin se vaan menee. Haaveita kyllä on, mutta koen olevani liian lihava. Ikää 42 v., 165 cm/92 kg. Pelkään että jos lähestyisin mieluisiani miehiä, niin asenne olisi just tuo "lihavalta saa helposti" (ei saa) tai sitten en kelpaisi edes seksiin, saati parisuhteeseen.

Olet juuri täydellinen. ❤️

Vierailija
160/875 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon plösöä,aah ihanaa kattoa kun läskit hyllyy kun panee kunnolla