Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihava nainen kiihottaa.

Bbw lover
12.07.2020 |

Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.

Kommentit (875)

Vierailija
161/875 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin varaa mistä valita. 😂 Olen kateellinen ja toivoisin olevani samanlainen.

Vierailija
162/875 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mun vaimon. Haittaako, jos nalkuttaa ihan joka asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/875 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista ja pitävät eri asioita seksikkäinä.

Käsittääkseni valtaosa pitää hoikista tai normaalipanoisen näköisistä naisista mutta eivät kaikki. Toisen maun tai ulkonäön arvostelu sanoo enemmän arvostelijan ahdasmielisyydestä kuin mistään muusta.

Näinhän se on. Itse kiihotun vaimosta. Hän on ollut normaalipainoinen, lihava, raskaana, nuori, ja nyt keski-ikäinen. Eli haluan tässä sanoa, että jos seksikkyys tulee jostain ulkoisista ominaisuuksista, niin loppuelämän suhteesta on turha haaveilla. Vaimoni on joskus 80-vuotias puolikalju mummo. Uskon kiihottuvani hänestä vielä silloinkin. Tottakai silti parinmuodostusvaiheessa ulkonäön pitää miellyttää. Mutta jos halut häviää heti kun ulkonäkö muuttuu on suhde tuomittu epäonnistumaan

Vierailija
164/875 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm +120kg nainen rasvattuna kuminen sikamaski päässä,tätä ihanuutta saa kotona joka päivä

Vierailija
165/875 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset kiihottuvat erilaisista asioista ja pitävät eri asioita seksikkäinä.

Käsittääkseni valtaosa pitää hoikista tai normaalipanoisen näköisistä naisista mutta eivät kaikki. Toisen maun tai ulkonäön arvostelu sanoo enemmän arvostelijan ahdasmielisyydestä kuin mistään muusta.

Näinhän se on. Itse kiihotun vaimosta. Hän on ollut normaalipainoinen, lihava, raskaana, nuori, ja nyt keski-ikäinen. Eli haluan tässä sanoa, että jos seksikkyys tulee jostain ulkoisista ominaisuuksista, niin loppuelämän suhteesta on turha haaveilla. Vaimoni on joskus 80-vuotias puolikalju mummo. Uskon kiihottuvani hänestä vielä silloinkin. Tottakai silti parinmuodostusvaiheessa ulkonäön pitää miellyttää. Mutta jos halut häviää heti kun ulkonäkö muuttuu on suhde tuomittu epäonnistumaan

Tämä. Tottakai mieltymyksiä on monia, mutta ne myös elää eletyn elämän mukana. Ainahan se oma rakas on just seksikkäin ja haluttavin ihminen maailmassa. Jos näin ei ole on syytä miettiä suhdetta kumppaniinsa tai jopa suhdetta itseensä.

Vierailija
166/875 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih.. yhtä'puputyttöä' ois mukava kuvitelmissa..oiih,unissain:) No, tietenki sen..Kivoimman'puputytön', johon olin hirvittävän ihastunut ja..se josta. Siitä yhest'puputytöstä.. yhä näenseksiunia. Toki, kiihotukseen tarvitaan JustSe kiva'puputyttö..muisto, jossa itse on ollut.. tunne olla yhtä haluttu ja haluta toista YhtäHullusti tarpeeksi..kokea jotain hullun'ihanaa (..nautinnollista hulluu'puputyttöseksiä..;)) Oih. - Ja sitten, mä 'taisin he - rä - tä'.. Autz. (Jaiks..;) - joo. KYLLÄ! ..'puputyttö'seksi on yhtä ..hel vet tii'. ..Eikö?

Vierailija
167/875 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih.. yhtä'puputyttöä' ois mukava kuvitelmissa..oiih,unissain:) No, tietenki sen..Kivoimman'puputytön', johon olin hirvittävän ihastunut ja..se josta. Siitä yhest'puputytöstä.. yhä näenseksiunia. Toki, kiihotukseen tarvitaan JustSe kiva'puputyttö..muisto, jossa itse on ollut.. tunne olla yhtä haluttu ja haluta toista YhtäHullusti tarpeeksi..kokea jotain hullun'ihanaa (..nautinnollista hulluu'puputyttöseksiä..;)) Oih. - Ja sitten, mä 'taisin he - rä - tä'.. Autz. (Jaiks..;) - joo. KYLLÄ! ..'puputyttö'seksi on yhtä ..hel vet tii'. ..Eikö?

Suosittelen syömään ne lääkkeet, jotka sinulle on määrätty...

168/875 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe kerännyt mukavasti keskustelus. On ilo huomata miten meitä naisellisista naisista pitäviä miehiä ja miksei naisiakin on yllättävänkin paljon. Olen keskustellut aiheesta ihan avoimesti tuttavapiirissäni myös ja huomannut, että aika iso osa miehistä pitää ainakin vähän pullukammista tytöistä. Vähemmistössä on ne fittnesmallien kuolaajat, kun puhutaan oikeista mieltymyksistä eikä siitä, mitä halutaan ulospäin näyttää. Otanta ei toki ole niin suuri, että voisi pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä, mutta omassa kaveripiirissä, sekä tuttavapiirissä tämä toteutuu näin.

Olette upeita kaikki pullukat naiset. Mie ainakin katson teidän peräänne kaupungilla, kun kuljette niissä tiukoissa housuissa ja tyköistuvissa paidoissanne. 😘😘

AP

Vierailija
169/875 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perkeleen kiihottavia yli 120kg naiset. Ne muodot ja pehmeys!! Ei meikäläinen kauan kestä panna sellaista ennen kuin laukean. Ylivoimaisesti parasta seksiä. Harmi että osa lihavista naisista ujostelee vartaloansa. Olen huomannut kun ne on tajunnut miten paljon palvon itse niitä muotoja niin suurin osa on heittäytynyt avoimeksi sängyssä.

Itse olen sporttinen ja se lisää mielestäni vain kontrastia ja jaksan fyysisesti panna ja olla aktiivinen kunhan toinenkin nauttii :)

M28

170/875 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perkeleen kiihottavia yli 120kg naiset. Ne muodot ja pehmeys!! Ei meikäläinen kauan kestä panna sellaista ennen kuin laukean. Ylivoimaisesti parasta seksiä. Harmi että osa lihavista naisista ujostelee vartaloansa. Olen huomannut kun ne on tajunnut miten paljon palvon itse niitä muotoja niin suurin osa on heittäytynyt avoimeksi sängyssä.

Itse olen sporttinen ja se lisää mielestäni vain kontrastia ja jaksan fyysisesti panna ja olla aktiivinen kunhan toinenkin nauttii :)

M28

Näin on. Näyttää upealta ja tuntuuhan sellainen pehmeä naisvartalo todella seksikkäältä iho ihoa vasten alastomana. Aivan muuta, kun hoikat naiset, joiden luut painaa omia luita vasten.

Vierailija
171/875 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

Saat panna? Mitäs sitten kun saat? Mitä se lihava saa, vai saako mitään missään vaiheessa? Siis oikeesti..

Vierailija
172/875 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kokemukset mitä ollut niin lihava ihminen hikoilee voimakkaammin. Erään ominais haju oli jokin ranskanperunan vivahteinen.  Voi toki hoikka ihminen myös omata pahan ominais hajun.

Vierailija
173/875 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fixaresteffi ja gmail. t. Stefan BBW-lover

Vierailija
174/875 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muotoja täytyy olla mutta lihava ei saa olla. Lihava ja langanlaiha ovat molemmat turn off. Kyllä naisella Tissit pitää olla.

Vierailija
175/875 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kokemukset mitä ollut niin lihava ihminen hikoilee voimakkaammin. Erään ominais haju oli jokin ranskanperunan vivahteinen.  Voi toki hoikka ihminen myös omata pahan ominais hajun.

Eipä taida ominaishaju olla kiloista kiinni. Tiedän moniakin hoikkia pahanhajuisia ihmisiä. Hygienista kun huolehtii, niin harva haisee.

Vierailija
176/875 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailijanro1 kirjoitti:

Aihe kerännyt mukavasti keskustelus. On ilo huomata miten meitä naisellisista naisista pitäviä miehiä ja miksei naisiakin on yllättävänkin paljon. Olen keskustellut aiheesta ihan avoimesti tuttavapiirissäni myös ja huomannut, että aika iso osa miehistä pitää ainakin vähän pullukammista tytöistä. Vähemmistössä on ne fittnesmallien kuolaajat, kun puhutaan oikeista mieltymyksistä eikä siitä, mitä halutaan ulospäin näyttää. Otanta ei toki ole niin suuri, että voisi pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä, mutta omassa kaveripiirissä, sekä tuttavapiirissä tämä toteutuu näin.

Olette upeita kaikki pullukat naiset. Mie ainakin katson teidän peräänne kaupungilla, kun kuljette niissä tiukoissa housuissa ja tyköistuvissa paidoissanne. 😘😘

AP

Mie taas jätän nää "pullukat" (oikeasti läskit) AP:lle. Näytätte aivan makkaroilta tiukoissa housuissanne ja tyköistuvissa paidoissanne. Vielä kun tähän lisätään muutama iso ja värikäs tatuointi, niin pakettihan on täydellinen. Uusi normaali. Alasti en halua teitä edes nähdä.

Kovasti täällä nyt ne pullukat peukuttavat. Rehevää kesää vaan.

Vierailija
177/875 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava nuori nainen kyllä kiihottaa

Vanhempi on sitten taas nou nou

Vierailija
178/875 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuutta on niin monenlaista. Ite tykkää kun naisella on paksut jalat ja silloin myös yläkroppa saa olla hyvinkin runsas, sitten taas tikkujalat ja runsas yläkroppa on turnoff.

Muut saa olla toista mieltä.

Vierailija
179/875 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloon muutti viikkoa sitten iso näyttävä nainen. Rivitalon yhtiön miehet eivät muusta puhukkaan. Ovat kyllä nyt aina valmiina auttamaan. Kyllä on aivan sama onko pehmeä vai kevyt. Kauneus tulee itsestään ja pää kopasta.

Vierailija
180/875 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloon muutti viikkoa sitten iso näyttävä nainen. Rivitalon yhtiön miehet eivät muusta puhukkaan. Ovat kyllä nyt aina valmiina auttamaan. Kyllä on aivan sama onko pehmeä vai kevyt. Kauneus tulee itsestään ja pää kopasta.

Meillä kanssa kerrostalossa naapurissa hoikalla miehellä todella upea muhkea vaimo. En saa silmiäni irti hänestä. Pukeutuu tiukkoihin vaattesiin ja etenkin ne perseen ja muhkeiden jalkojen päälle pingotetut legginsit saavat minut lähes tolaltani.