Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (1103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua sytyttää lyhyet, rintavat, reitevät, persevät ja mahakkaat naiset. Olisiko 162/100 kiinteässä nahkassa ihanne.
Mun mielestä 100/162 on vielä kuumenpi pakkaus.
Pitää olla bodari jotta jaksaa pakkausta kannella
Tämä läskien ihaileminen on toki nähtävissä kaikkialla – kadulla, kauppakeskuksessa , uimarannalla, jne. Aina kun läski tömähtelee paikalle, syttyy miesten silmiin palo ja he alkavat vilkuilemaan läskiä himokkaasti, ja kuolaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä läskien ihaileminen on toki nähtävissä kaikkialla – kadulla, kauppakeskuksessa , uimarannalla, jne. Aina kun läski tömähtelee paikalle, syttyy miesten silmiin palo ja he alkavat vilkuilemaan läskiä himokkaasti, ja kuolaamaan.
Enpäs ole huomannut
Vierailija kirjoitti:
#sarkasmivaroitus
On ihanaa kun kotona häärii pyöreä ja pullea nainen. Vaikkei aina kiihottaisikaan mutta tuottaa rauhoittavaa hyvää oloa. Tykkään usein joko pyytää pötköttämään päälleni tai kannan sylissä vaikka itse olenkin aika hontelo.
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa kun kotona häärii pyöreä ja pullea nainen. Vaikkei aina kiihottaisikaan mutta tuottaa rauhoittavaa hyvää oloa. Tykkään usein joko pyytää pötköttämään päälleni tai kannan sylissä vaikka itse olenkin aika hontelo.
Sä et jaksa sitä läskiä kantaa yhtään askeltakaan. Eikä se ite jaksa oikein kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keskustelun aihe. Minulla oli kerran pullukka rakastajatar, iso vatsa ja perse, isot rinnat. Kyllä oli kiva rakastella. Hän oli aina halukas ja himokas. Oli hyvä ratsastamaan ja 69- asennossa en meinannut saada usein henkeä, kun paksut reidet päätäni ympäröivät. Hauskaa oli aina. Harmi, että hän muutti kauas pois.
Mulla oli kans pullukka ja tosi kiimainen tyttöystävä, harrastettiin myös runkkausta alastomana.
Vierailija kirjoitti:
Pidän monenlaisista naisista ja kyllä pullukassa on oma viehätyksensä ainakin irtoseksissä. Kyse on kyllä silloin puhtaasti seksuaalisesta mielenkiinnosta,.kovin ylipainoista en koe kauniiksi.
Yksi kiihottava asia on runsaus, mutta pulska ihminen on usein myös helppo ja halukas.
Mulla oli nuorena pulska tosi kiimainen naapurin täti.
Minun vaimoni on ollut aina pullukka. Olen aina pitänyt vähän pehmeämmistä muodoista. Ja on muuten halukas, ja seksiä riittää. En tiedä ovatko pulleammat naiset hoikkia halukkaampia, tuskin, mutta meillä harrastetaan seksiä 2x päivässä. Ei ole tuore suhde, lapset on jo lähteneet omilleen, niin on aikaa harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni on ollut aina pullukka. Olen aina pitänyt vähän pehmeämmistä muodoista. Ja on muuten halukas, ja seksiä riittää. En tiedä ovatko pulleammat naiset hoikkia halukkaampia, tuskin, mutta meillä harrastetaan seksiä 2x päivässä. Ei ole tuore suhde, lapset on jo lähteneet omilleen, niin on aikaa harrastaa.
Mites ne työasiat, onko unohtuneet kaiken lihan piilotuksen melskeessä?
Evoluutio. Mitä heikommassa kunnossa oleva mies, sen suurempaan rasvasäilköön tekee mieli pistää siemenet. =signaalit vararavinnosta kiihottaa.
Psykologia: kaipuu mamman lämpöön
Vierailija kirjoitti:
Evoluutio. Mitä heikommassa kunnossa oleva mies, sen suurempaan rasvasäilköön tekee mieli pistää siemenet. =signaalit vararavinnosta kiihottaa.
Kyllä nyt vääristellään tieteellistä evoluutiopsykologiaa ihan huolella. Kyllä ne tutkimustulokset on melkolailla päinvastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se taisi olla ihan faktuaalinen tutkimustulos, että stressaantunut mies haluaa pulleamman naisen. Ehkä siinä jotain turvaa tai rauhallisuutta kuitenkin haetaan.
Mä olen itse lihaksikas ruumiinrakenteeltani kun treenaan ahkerasti joten virallisesti mun pitäis kai tykätä laihoista sporttitytöistä. Vaan eipä ne nappaa, vain plus- kokoinen kaunotar on meikäläisen mieleen.😊
En ymmärrä miehiä joita hävettää kävellä kaupungilla naisensa kanssa jolle on kertynyt muutama ylimääräinen kilo, kurvit on seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse lihaksikas ruumiinrakenteeltani kun treenaan ahkerasti joten virallisesti mun pitäis kai tykätä laihoista sporttitytöistä. Vaan eipä ne nappaa, vain plus- kokoinen kaunotar on meikäläisen mieleen.😊
En ymmärrä miehiä joita hävettää kävellä kaupungilla naisensa kanssa jolle on kertynyt muutama ylimääräinen kilo, kurvit on seksikkäitä.
Muutama ylimääräinen kilo= +15 kg?
Mä taas en ymmärrä, miten joku mies kävelee ylipainoisen naisen kanssa asiasta ylpeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä, miten joku mies kävelee ylipainoisen naisen kanssa asiasta ylpeänä.
Kyllä se asia selviää, jahka saat edes minkäänlaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kookkaampi, jopa pulska daami tekee sen hymyillen. Koska kaikkihan tuetävät, että isot tytöt pitävät kookkaammista kaluista.
Mistän tuollaisen seksikkään pulskan vanhemman sellaisen voisi löytää?
Minullakin oli jonkin aikaa ihana pullukka rakastajana. Oli mahaa ja reittiä, pyllyä ja rintaa. Vitsailtiin että oltiin paksukainen ja ohukainen. Seksi oli taivaallista ja rajoja rikkovaa. Ehkä nopeiten kostuva ihminen johon olen ikinä törmännyt. Ja kaiken lisäksi squirttaili kuin suihkulähde. Voi niitä aikoja! 💕
Mun mielestä 100/162 on vielä kuumenpi pakkaus.