Lihava nainen kiihottaa.
Onko muilla samanlaista mielenkiintoa ylipainoisiin naisiin? Minua kiihottaa niin vietävästi lihavat naiset, jotka pukeutuvat seksikkäästi jopa vähän pieniin vaatteisiin. Etenkin, kun ne vaatteet riisutaan olen myyty. Tykkään hyväillä isoa vatsaa ja ennen kaikkea muhkeat pyllyt on minun juttuni. En ole mikään feederi, sillä en tahdo alistaa pullukkaani, vaan rakastan ja arvostan naisen pehmeitä muotoja yli kaiken. Itse olen urheilullinen vajaa nelikymppinen mies.
Kommentit (875)
20 vuotta sitten oli eräs ammattikoulukaveri, komea sporttinen mies, sillä oli hyvin pullea tyttöystävä.. kyllä se totta on, että kauneus on katsojan silmissä ja on miehiä jotka on hulluna isoihin naisiin.
Mielestäni se on hieno juttu että on isoillekin ottajia. Itse tiedän mitä se on kun oma kroppa ei satu olemaan se haluttavin, nimittäin vielä kakskymppisenä miehenä 177cm ja painoin alle 55kg nii jatkuvasti sain kuulla siitä ja eikä saatu naista..Teki vaikka mitä, kuntosalia ja enemmän syömistä niin ei vaan kilot tartu. Silloin toivoin että eteen tulis naisia jotka olis hulluna langanlaihoihin miehiin.
Kerran joku iso nainen sanoi haluavansa normaalin miehen joka hyväksyy hänet sellaisenaan kun on, eikä halua miestä jolla on fetissi, eli ois hulluna lihaviin naisiin.
Vähän ihmettelen tuota ajatusta. Eiköhän sekin ole fetissi jos tykkää vain hoikista tai normaalivartaloisista? Kaikilla on jokin fetissi.
Jatkan edellistä kommenttia vielä, näin kyllä, se amiskaveri rakasti isoa naistaan oikeasti, piti häntä hyvänä ja halusi olla hänen lähellään. Olivat monta vuotta yhdessä ja tekivät pari lastakin.. hieno homma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt olet kyllä jokakohdassa väärässä. Luultavasti nainen, kuin nainen sinulle täysin tuntematon asia. Sen verran hämärää ja harhaista tekstiä.
No kerro sinä sitten, millasta on panna läskin kanssa? Ilmeisesti tiedät sen. Miten esim tuo ratsastus sujuu, kun 100 istuu päällä?
Läski nainen on mulle täysin tuntematon asia sängyssä.
Jos sulla itselläsi on iso maha, ongelmia voi olla. Mutta jos olet suunnilleen normaalipainoinen ja -kokoinen, ei naisen koko aiheuta mitään ongelmia. Nainen kuin nainen voi kyllä levittää jalkansa.
Tai onnettoman pieni muna, mutta silloinkin ongelmat toistuu myös hoikempien naisten kanssa.
Jotenkin pakko nyt vetää sellainen johtopäätelmä, että läskit naiset saa normaalia suurempaa kalua. Eihän normaalilla ylettäisi yhtään mihinkään.
Nainen kuin nainen pystyy levittämään jalkansa ja keskikokoisella kalulla pärjää sinä missä hoikempienkin naisten kanssa. Jos nyt siis puhutaan ihmisistä, jotka ylipäätään kykenevät normaaliin elämään, eikä liikuntakyvyttömiksi lihoneista.
Kokemusta on kohtalaisen isoistakin tytöistä, on ollut mahaa, pyllyä ja reittä. Itse olen normaalivartaloinen ja -kaluinen.
Eli lähetyssaarnaajalla mennään.
Oletko nyt ihan oikeasti noin ahdasmielinen ja ennakkoluuloinen? Kyllä lihavan naisen kanssa toimii samat asennot kuin hoikempienkin ja puhun kokemuksesta. Toki nyt jos haluaa välttämättä panna asennossa, jossa mies kannattelee naista, se voi olla hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas viikonloppuna sai kunnon isoa naista, varattua.
Missäpäin suomea niin antoisa rouva on? Kyllä kelpaisi panna kunnon pullukkaa vaikka isännän katsellessa.
Naiset täällä kilvan kehuvat läskejään, ettei tarvisi laihduttaa. Toimintakyky kuin 20 vuotta vanhemmilla ihmisillä ja se pätee myös seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä kilvan kehuvat läskejään, ettei tarvisi laihduttaa. Toimintakyky kuin 20 vuotta vanhemmilla ihmisillä ja se pätee myös seksiin.
Kyllä nyt on tyyppi pihalla, kuin lumiukko. 🤣🤣🤣🤣
Voi kunpa se nuorukainen ajattelisi noin minusta. En uskaltanut sänkyyn asti nuoremman miehen kanssa, koska olen lihonut. Silti muodot omasta mielestä ihan kohdillaan.. on isot tissit, perse ja pehmeä masu. Olin ennen kova urheilemaan, mutta olen sairastellut viimeisen vuoden sen verran paljon etten ole kyennyt liikkumaan ja herkkuja on mennyt luvattoman paljon.
Olisi ihanaa löytää oma rakas..mutta ei kelpaa kun olen lihava (olen myös melko pitkä). Lisäksi itse kelpuutan vain miehen joka on jossain määrin älykäs ja sivistynyt eli ei persua. Minulla on lapsi, ala-asteella. Olen todella mukava, hauskaa ja älykästäkin seuraa ja pidän seksistä. En kuitenkaan lähde mihinkään pikasuhteisiin sillä kaipaan aitoa yhteyttä toiseen ihmiseen. Mieluiten mies joka olisi kiinnostunut asumaan ainakin osan vuodesta ulkomailla minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa löytää oma rakas..mutta ei kelpaa kun olen lihava (olen myös melko pitkä). Lisäksi itse kelpuutan vain miehen joka on jossain määrin älykäs ja sivistynyt eli ei persua. Minulla on lapsi, ala-asteella. Olen todella mukava, hauskaa ja älykästäkin seuraa ja pidän seksistä. En kuitenkaan lähde mihinkään pikasuhteisiin sillä kaipaan aitoa yhteyttä toiseen ihmiseen. Mieluiten mies joka olisi kiinnostunut asumaan ainakin osan vuodesta ulkomailla minun kanssani.
Laihduta äläkä täällä valita. Lisäksi älykkäät miehet ei halua läskiä naista. Pillun puutteessa olevat sen sijaan haluavat.
Pehmeä nainen on parasta. En voi itselleni mitään olen heti naisen vietävänä. Kanki on extra kovana kokoajan.
Tämä ketjun perusteella syö itsesi läskiksi, niin miehiä ympärilläsi kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjun perusteella syö itsesi läskiksi, niin miehiä ympärilläsi kyllä riittää.
Vilkaise ketjun otsikkoa, ja päättele, onko ketju houkuttelevampi niille jotka pitävät lihavista naisista vai niille jotka eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkaise ketjun otsikkoa, ja päättele, onko ketju houkuttelevampi niille jotka pitävät lihavista naisista vai niille jotka eivät pidä.
No shit Sherlok.
No työstettävä materiaalia teillä riittääkin sitten ihan loputtomasti.
Onko lihavista pitäville vastenmielistä panna hoikkaa naista?
Ei ole vastenmielistä, jos muuten kaunis, mutta pulleatmuodot aiheuttaa kovettumista tiukatvaatteet päälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä, kyllä himo ja kiinnostus riippuu enemmän ihmisestä itsestään kuin muodoista, vaikka itse pidän tosi paljon pullukoista ja runsaista muodoista;)
M45
Ylipaino on rasite kansantaloudelle. Läski verolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Muutoin jos kolahtaa kemiat, niin ei se ulkomuoto ole se suurin juttu. Huomattavasti helpommin lämpeän kuitenkin isoihin tyttöihin, kun se pehmeä vartalo vaan tuntuu hyvältä.
Lihava nainen jolla on myös pulleat kasvot kiihottaa suihinotosssa. Se tunne, kun naisen rehevät rinnat painuvat sisäreisiäni vasten, ja kaluni uppoaa pehmeiden huulien välistä ahnaaseen suuhun on ehdottomasti kiihottavampi kuin jos siinä olisi joku luuviulu imuttelemassa. Laukeaminen lihavan naisen suuhun tuntuu myös taivaalliselta, kun mielikuvissa ajattelee kuinka hän nälkäisenä janoaa niellä kaiken spermani.
Eli lähetyssaarnaajalla mennään.